.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم. دلنوشته ای برای سردار بزرگ سید حبیب الله حسینی، بابای مهربانم
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم.(ادامه)
نخستین تصویر از حسن یزدانی در لباس دامادی منتشر شده و کشتی‌گیر ایرانی رسما به جرگه متاهلین پیوسته است. عکس‌/ حسن یزدانی داماد شد؛ تیپ جذاب کشتی‌گیر مازندرانی در روز عروسی
نخستین تصویر از حسن یزدانی در لباس دامادی منتشر شده و کشتی‌گیر ایرانی رسما به جرگه متاهلین پیوسته است.(ادامه)
عکس / ستاره ملی پوش ایران در رخت دامادی
سامان قدوس ستاره تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در تیم برنتفورد انگلیس بازی می‌کرد با انتشار تصاویری، از پیوستنش به جرگه متاهلین خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است. نامه متفاوت یک شهید مدافع حرم به همسرش
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است.(ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
این زن زیباترین عروس ایران در جهان شد+عکس
عروس بینا و داماد نابینا زندگی با عشق خود را آغاز کردند سمیه بخاطر دل زیبایش زیباترین عروس دنیا لقب گرفت!(ادامه)
دامادی که سر سفره عقد با صدای اذان به اقامه نماز پرداخت+عکس
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: (ادامه)
زوج ترکمن زندگی خود را از پای صندوق های رای آغاز کردند + عکس
عروس و داماد ترکمن زندگی خود را روز جمعه با حضور در پای صندوق رای یکی از روستاهای نوار مرزی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی آغاز کردند.(ادامه)
ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای انتخابات!
یک زوج با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.(ادامه)
یحیی گل‌محمدی در لباس دامادی+عکس
در مراسم عروسی یحیی چهره‌های زیادی حضور داشتند.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم که انتخابات آن در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد و در تاریخ 7 خرداد رسماً شروع به کار کرد از برخی جهات، منحصر به‌فرد بود .... بازخوانی رقابت های انتخاباتی اسفند 98 در سراسر استان مازندران
شمال نیوز : مجلس یازدهم که انتخابات آن در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد و در تاریخ 7 خرداد رسماً شروع به کار کرد از برخی جهات، منحصر به‌فرد بود ....(ادامه)
شمال نیوز : محمد دامادی که در دوره نهم و دهم  نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بود و عضویت شورای اسلامی شهر ساری را نیز در کارنامه خود دارد .... محمد دامادی معاون پارلمانی وزیر صمت شد
شمال نیوز : محمد دامادی که در دوره نهم و دهم نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بود و عضویت شورای اسلامی شهر ساری را نیز در کارنامه خود دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است .... چه کسی شهردار ساری می شود ؟ / یک فرماندار و سه شهردار در بین گزینه ها
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است ....(ادامه)
محکومیت تازه داماد به توزیع ۱۰۰ بسته ماسک
شمال نیوز: فرماندار شهرستان هشترود آذربایجان شرقی گفت: ورود به هشترود، کشتار دام و طیور، تردد در سطح شهرستان بدون ماسک و تجمع افراد در هشترود ممنوع بوده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. (ادامه)
شمال نیوز : نام‌گذاری پارک مرحوم عزت الله دامادی، بزرگراه مرحوم سلیم بهرامی و موارد مشابه هم زنده نگاه داشتن نام بزرگان شهر است که روزی در میان ما بودند و امروز نیستند و هم این پیام و انگیزه را به مدیران خدمتگزار می‌دهد که.... حذف نام « کردان » از تالار فرهنگی ساری ؛ سیاسی کاری یا فراموشکاری ؟!
شمال نیوز : نام‌گذاری پارک مرحوم عزت الله دامادی، بزرگراه مرحوم سلیم بهرامی و موارد مشابه هم زنده نگاه داشتن نام بزرگان شهر است که روزی در میان ما بودند و امروز نیستند و هم این پیام و انگیزه را به مدیران خدمتگزار می‌دهد که....(ادامه)
عکس/تیپ دامادی علیرضا نیکبخت
علیرضا نیکبخت که به تازگی ۴۰ ساله شده، اخیرا مراسم ازدواج خود را هم برگزار کرد و جرگه متاهل‌ها ملحق شد.(ادامه)
نمایندگانی که با تاخیر به جلسه علنی مجلس رفتند+اسامی
اسامی 20 نماینده ای که با تأخیر به جلسه علنی آمدند و یا غایب بودند.(ادامه)
شمال نیوز : با یاری پروردگار متعال و حسن اعتماد شما مردم شریف، توفیق خدمت در سنگر وکالت مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نصیب بنده گردید.... با شما میثاق می بندم در خدمتگزاری به مردم لحظه ای کوتاهی نکنم
شمال نیوز : با یاری پروردگار متعال و حسن اعتماد شما مردم شریف، توفیق خدمت در سنگر وکالت مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نصیب بنده گردید....(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
شمال نیوز: در حالی ستاد انتخابات مازندران نتایج رای‌گیری در ۹ حوزه انتخابیه مازندران را اعلام و زنگ پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم را به صدا درآورد که هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند. حذف نمایندگان مجلس دهم شگفتی انتخابات مازندران در ایستگاه یازدهم
شمال نیوز: در حالی ستاد انتخابات مازندران نتایج رای‌گیری در ۹ حوزه انتخابیه مازندران را اعلام و زنگ پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم را به صدا درآورد که هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آنچه درباره انتخابات مجلس مازندران که احتمالا نمی‌دانید
آیا می‌دانید مازندرانی‌ها ۵ دوره از ۱۰ دوره مجلس ریاست این نهاد قانونگذاری را به عهده داشتند و چهار نماینده مردم مازندران در مجلس شهید شدند.(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
عروس و دامادی در کنار آرامگاه سردار سلیمانی +عکس
زوج جوانی با حاضر شدن در گلزار شهدای کرمان به زیارت آرامگاه سردار سلیمانی رفتند.(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
در جدول زیر لیست تعدادی از نماینده‌های فعلی مجلس که در بررسی‌های مجدد هم صلاحیت‌شان توسط شورای نگهبان تائید نشد، آورده شد خداحافظی این نمایندگان با صندلی‌های سبز مجلس+ جدول
در جدول زیر لیست تعدادی از نماینده‌های فعلی مجلس که در بررسی‌های مجدد هم صلاحیت‌شان توسط شورای نگهبان تائید نشد، آورده شد(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.