.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دامادی:نظارت بر ساخت و سازها خسارات در بلایای طبیعی را کاهش می دهد
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان را پیگیری می کنیم، گفت: نظارت بر ساخت و سازها سبب کاهش خسارات در بلایای طبیعی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود.
.... در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران چه گذشت ؟+ حاشیه ها
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود. ....(ادامه)
نانواکناری :مازندران با بیکاری مواجه است/پزهیزاز حرفهای استادیومی درباره خزر
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه مازندران با مشکلاتی نظیر پسماند، بیکاری و حمل و نقل مواجه است خواهان تلاش برای رفع آن شد.(ادامه)
دامادی:اشتغال و مناسب سازی فضای شهری دغدغه معلولان است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، اشتغال و مناسب سازی فضای شهری را دغدغه اصلی معلولان بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تعجب آور اینکه ، طرحی که تایید زیست محیطی را ندارد و با مخالفت 40 نماینده استان‌های شمالی کشور روبروست ، چگونه از سوی رئیس جمهور و در مقابل مردم زادگاهش اعلام می شود !.... یوسف نژاد :خیانت است ، اجازه اینکار را نمی دهیم / شاعری :سخنان رئیس جمهور ضد محیط زیست است/ دامادی : کوتاه نمی آئیم
شمال نیوز : تعجب آور اینکه ، طرحی که تایید زیست محیطی را ندارد و با مخالفت 40 نماینده استان‌های شمالی کشور روبروست ، چگونه از سوی رئیس جمهور و در مقابل مردم زادگاهش اعلام می شود !....(ادامه)
شمال نیوز : این فعال محیط زیست اظهار می‌دارد: «یک بخش عظیم آلودگی مازندران را زباله‌های عظیم تشکیل داده و البته شیرآبه‌هایی که از این زباله‌ها وارد آبخوان‌های ما می‌شود و از آنجا به زمین‌های کشاورزی و منابع آبی انتقال می‌یابد و در نتیجه به سفره شهروندان می‌رسد.».... سونامی سرطان در مازندران و دغدغه سدسازی مسئولان!
شمال نیوز : این فعال محیط زیست اظهار می‌دارد: «یک بخش عظیم آلودگی مازندران را زباله‌های عظیم تشکیل داده و البته شیرآبه‌هایی که از این زباله‌ها وارد آبخوان‌های ما می‌شود و از آنجا به زمین‌های کشاورزی و منابع آبی انتقال می‌یابد و در نتیجه به سفره شهروندان می‌رسد.»....(ادامه)
اسامی نمایندگان مازندرانی مخالف CFT
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری در ادامه گفت: «وقتی رئیس‌جمهوری می‌آید مثلاً ۲۰ وزیر را در یک رده سنی معرفی می‌کند و ناتوان و پیر هم هستند، بنابراین نتیجه همین استیضاح‌ها و مشکلات است»..... دولت پیر و کند و محتاط است / ۲۰ وزیر ناتوان و پیر هستند
شمال نیوز : نماینده ساری در ادامه گفت: «وقتی رئیس‌جمهوری می‌آید مثلاً ۲۰ وزیر را در یک رده سنی معرفی می‌کند و ناتوان و پیر هم هستند، بنابراین نتیجه همین استیضاح‌ها و مشکلات است».....(ادامه)
شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی بیانیه خواستار شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی آمار مازندرانی‌های پایتخت‌نشین را طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و افزود: اغلب شهرستانی‌ها فکر می‌کنند هر کس‌ می‌خواهد موفقیتی کسب‌ کند باید به‌ تهران‌ برود، چون‌ در آن‌جا همه‌ نوع امکانات‌ شغلی‌ و تحصیلی‌ و رفاهی وجود دارد..... یک میلیون مازندرانی در تهران / نبود اشتغال، عامل اصلی مهاجرت!
شمال نیوز : وی آمار مازندرانی‌های پایتخت‌نشین را طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و افزود: اغلب شهرستانی‌ها فکر می‌کنند هر کس‌ می‌خواهد موفقیتی کسب‌ کند باید به‌ تهران‌ برود، چون‌ در آن‌جا همه‌ نوع امکانات‌ شغلی‌ و تحصیلی‌ و رفاهی وجود دارد.....(ادامه)
مرگ ناگوار ۲ فیلمبردار، جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد
(ادامه)
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم..... نماینده بابلسر و فریدونکنار : امام جمعه بابل را به خدا واگذار کردم
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم.....(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اهانت امام جمعه بابل به نمایندگان مجلس از هیات رئیسه خواست که این موضوع پیگیری شود. اهانت امام جمعه بابل به مجلس پیگیری شود
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اهانت امام جمعه بابل به نمایندگان مجلس از هیات رئیسه خواست که این موضوع پیگیری شود.(ادامه)
شمال نیوز : پس از چند بار رفت و برگشت سوال از رئیس جمهور، سرانجام هیئت رییسه مجلس طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول کرد، اما بازهم مثل  قبل، عده‌ای از نمایندگان مجلس اقدام به پس گرفتن امضای خود کردند..... کدام نمایندگان مازندران امضای خود را از طرح سئوال اقتصادی از رئیس جمهور پس گرفتند ؟!+ اسامی
شمال نیوز : پس از چند بار رفت و برگشت سوال از رئیس جمهور، سرانجام هیئت رییسه مجلس طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول کرد، اما بازهم مثل قبل، عده‌ای از نمایندگان مجلس اقدام به پس گرفتن امضای خود کردند.....(ادامه)
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد..... کدام نمایندگان شمالی پای طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند ؟+ اسامی
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد.....(ادامه)
عروسی لاکچری پسر آقای سفیر ایران با مدل ایرانی +عکس
عروسی مجلل پسر سفیر ایران در دانمارک واکنش زیادی را در بر داشت.(ادامه)
با احداث"سد فینسک" به زودی رودخانه تجن ساری زاینده رود اصفهان خواهد شد(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : محمد دامادی با اشاره به اینکه جاده‌های مازندران در شأن مردم استان نیست، اظهار داشت: آیاتمام امکانات باید به منطقه رئیس جمهور برده شود.... آیا تمام امکانات باید به منطقه رئیس جمهور برده شود ؟!
شمال نیوز : محمد دامادی با اشاره به اینکه جاده‌های مازندران در شأن مردم استان نیست، اظهار داشت: آیاتمام امکانات باید به منطقه رئیس جمهور برده شود....(ادامه)
شمال نیوز : دامادی گفت : رئیس جمهور چون سمنانی است می‌خواهد از حق آبه مردم مازندران به سمنان بدهد، آیا این انصاف است؟ آیا مردم سمنان فقط به شما رای داده‌اند؟ آقای رئیس جمهور ؛ آیا مردم سمنان فقط به شما رای داده‌اند؟
شمال نیوز : دامادی گفت : رئیس جمهور چون سمنانی است می‌خواهد از حق آبه مردم مازندران به سمنان بدهد، آیا این انصاف است؟ آیا مردم سمنان فقط به شما رای داده‌اند؟(ادامه)
محمد دامادی، گفت: با افزایش قیمت ارز و سکه، رکود بازار مسکن به دلیل افزایش بیش از حد قیمت مسکن عمیق‌تر می‌شود. افزایش قیمت ارز رکود بازار مسکن را عمیق‌تر می‌کند
محمد دامادی، گفت: با افزایش قیمت ارز و سکه، رکود بازار مسکن به دلیل افزایش بیش از حد قیمت مسکن عمیق‌تر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : پس از انتقاد برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس از سریال پایتخت ۵ محسن تنابنده، مشاور کارگردان، سرپرست نویسندگان، بازیگردان و بازیگر سریال اظهارات این نمایندگان را موردنقد جدی قرارداد و موارد مطرح شده را جهت گیری های سیاسی عنوان کرد..... آقایان نماینده ؛ پشت یک سریال تلویزیونی قایم نشوید / شما برای جوانان مازندران چه کردید؟
شمال نیوز : پس از انتقاد برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس از سریال پایتخت ۵ محسن تنابنده، مشاور کارگردان، سرپرست نویسندگان، بازیگردان و بازیگر سریال اظهارات این نمایندگان را موردنقد جدی قرارداد و موارد مطرح شده را جهت گیری های سیاسی عنوان کرد.....(ادامه)
عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از اینکه دولت اراده ای برای اجرای قانون آزادسازی سواحل ندارد، گفت: در هیچ جای دنیا دولت به تصرف سواحل اقدام نمی کند زیرا این موضوع هزینه هایی در بر دارد. اراده ای برای آزادسازی سواحل وجود ندارد/ نوار ساحلی کشور از تصرف دولتی ها در امان نبود است
عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از اینکه دولت اراده ای برای اجرای قانون آزادسازی سواحل ندارد، گفت: در هیچ جای دنیا دولت به تصرف سواحل اقدام نمی کند زیرا این موضوع هزینه هایی در بر دارد.(ادامه)
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند.




اسامی ۵۸ نماینده ای که امضای خود را پس نگرفتند/ حضور ۷ نماینده شمالی + سند
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند. (ادامه)
شمال نیوز : اعضای مجمع نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان در نامه ای از مقام معظم رهبری درخواست کردند اذن و اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای مدیریت ..... نامه مهم نمایندگان استان های شمالی به رهبر معظم انقلاب
شمال نیوز : اعضای مجمع نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان در نامه ای از مقام معظم رهبری درخواست کردند اذن و اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای مدیریت .....(ادامه)
شمال نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه باید فکری برای اوضاع فرهنگی ورزشگاه‌ها کرد، افزود: نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند..... نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند
شمال نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه باید فکری برای اوضاع فرهنگی ورزشگاه‌ها کرد، افزود: نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند.....(ادامه)
سوءمدیریت شرکت هواپیمایی آسمان در سقوط هواپیما/ اعتقادی به نقص فنی نداریم
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان هواشناسی نسبت به وضعیت بد آب و هوا هشدار داده بود بنابراین احتمال سانحه وجود داشت اما شرکت هواپیمایی آسمان دستور لغو پرواز را صادر نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه هوایی یاسوج گفت: وقتش نرسیده که برای اعتماد عمومی جامعه یک مقام مسئول شجاعانه استعفا بدهد..... وقتش نرسیده که یک مقام مسئول شجاعانه استعفا بدهد
شمال نیوز : عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه هوایی یاسوج گفت: وقتش نرسیده که برای اعتماد عمومی جامعه یک مقام مسئول شجاعانه استعفا بدهد.....(ادامه)
شمال نیوز: پدر سرافراز شهيدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرزندان شهيدش پيوست پدر شهيدان عبوری به فرزندان شهيدش پيوست/ + برنامه تشییع
شمال نیوز: پدر سرافراز شهيدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرزندان شهيدش پيوست(ادامه)
دامادی: سانحه هواپیمایی یاسوج در کمیسیون عمران مجلس پیگیری می‌شود
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:حادثه هواپیمایی یاسوج در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه پیگیری می‌شود.(ادامه)
سانحه هواپیمایی یاسوج در کمیسیون عمران مجلس پیگیری می‌شود
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:حادثه هواپیمایی یاسوج در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه پیگیری می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.