.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جاده گهرباران چهاربانده می شود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، تعریض جاده ساری - تاکام را از اصلی ترین مطالبات بیان کرد و گفت: جاده گهرباران چهاربانده می شود.(ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مجمع، نظرات مشورتی خود را برای بخش اجرایی استان به دولت منتقل می‌کند، گفت: دولت شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار مازندران را احصا کند..... در جلسه مجمع نمایندگان مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مجمع، نظرات مشورتی خود را برای بخش اجرایی استان به دولت منتقل می‌کند، گفت: دولت شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار مازندران را احصا کند.....(ادامه)
داماد 23 ساله همسر 16ساله‌اش را با آجر کشت
(ادامه)
شمال نیوز : محمد دامادی گفت : انتظار مردم از دولت این است که تا هنگامی که فصل برنج کاری شروع می شود مخصوصا در زمانی که کشاورز قصد برداشت محصولش را دارد، باید خیال کشاورز راحت باشد تا این محصولات را بفروشد...... دولت مازندران را حداقل به عنوان یک استان به حساب بیاورد !
شمال نیوز : محمد دامادی گفت : انتظار مردم از دولت این است که تا هنگامی که فصل برنج کاری شروع می شود مخصوصا در زمانی که کشاورز قصد برداشت محصولش را دارد، باید خیال کشاورز راحت باشد تا این محصولات را بفروشد......(ادامه)
پیروزی ساروی‌ها در دربی
تیم کشتی ستارگان ساری مدعی‌تر از همیشه ظاهر شد.(ادامه)
فرزند رهبرانقلاب در عروسی پسر علی لاریجانی+عکس
مراسم دامادی فرزند علی لاریجانی رئیس مجلس دیشب با حضور برخی چهره‌های سیاسی برگزار شد.(ادامه)
۳.۵ کیلومتر از پروژه راه ساری - تاکام نیازمند تملک اراضی است
نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: ۳.۵ کیلومتر از پروژه راه ساری – تاکام به دلیل تملک نشدن اراضی باقی مانده است.(ادامه)
نسخ رشته های دانشگاه آزاد خلاف قانون است
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس گفت: اعلام نسخ قانون رشته‌های دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم خلاف قوانین است.(ادامه)
پسر ۷ ساله خوزستانی داماد شد+ عکس
‘صالح’ کودک هفت ساله مبتلا به سرطان، با همکاری گروهی از خیران خوزستانی، به آرزوی خود برای داماد شدن دست یافت. (ادامه)
شمال نیوز: مجمع عمومی هیات ورزش های کارگری مازندران برای انتخاب رئیس هیات، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمد دامادی با کسب.... محمد دامادی رئیس هیات ورزشی کارگری استان مازندران شد
شمال نیوز: مجمع عمومی هیات ورزش های کارگری مازندران برای انتخاب رئیس هیات، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمد دامادی با کسب....(ادامه)
جلوی انتقال آب دریای خزر به سمنان را خواهیم گرفت/ انتقال آب دریای خزر عواقب زیست‌محیطی دارد
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث انتقال آب دریای خزر به سمنان در دولت گذشته توسط رئیس‌جمهور مطرح شد که اتفاقی در این زمینه نیفتاد؛ چرا که حرف ما منطقی و عقلانی است و به‌صورت جدی جلوی این کار را خواهیم گرفت.(ادامه)
مازندران از گاز ترکمنستان بی‌نیاز می‌شود
سرمای زمستان پیش رو، دیگر آزارش به هموطنان شمالی‌مان بویژه در استان مازندران نخواهد رسید؛ نه به مردم و نه به محیط زیست و جنگل‌های هیرکانی‌اش، چراکه تا حدود دو هفته دیگر، خط لوله یک هزار میلیارد تومانی انتقال گاز از سمنان به مازندران می‌رسد تا گاز پایدار مشترکان استان مازندران که هرساله در زمستان با افت فشار گاز مواجه می‌شدند و همچنین ساکنان روستاهای ییلاقی واقع در جنگل‌های هیرکانی که سوخت مورد نیازشان را با قطع و سوزاندن درختان جنگل فراهم می‌کنند، تامین کند.(ادامه)
لازمه فرهنگ تولید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و عمل و همچنین برون رفت از مشکلات واحدهای تولیدی ، تعدادی از تولیدکنندگان با تشکیل اتاق فکر درصدد آمدند تا با فرهنگ سازی جهت تبدیل شدن به تولیدکننده واقعی و شناسایی تولیدکنندگان غیرواقعی به این تحقق جامه ی عمل بپوشانند.(ادامه)
 آرای مردم بلاشرط نیست و مردم به ما رای می دهند که قانون خوبی در راستای منافع مردم تصویب کنیم ؛ مردم رای ندادند که به دنبال مسایل حاشیه ای و عزل و نصب در استان و‌ حوزه انتخابیه باشیم. اقدام تروریست ها بر مبنای کار تبلیغاتی بوده است/رئیس جمهور در انتخاب وزرا به خواست مردم توجه کند/ به اعتراضات ‌به انتخابات ساری رسیدگی شود
آرای مردم بلاشرط نیست و مردم به ما رای می دهند که قانون خوبی در راستای منافع مردم تصویب کنیم ؛ مردم رای ندادند که به دنبال مسایل حاشیه ای و عزل و نصب در استان و‌ حوزه انتخابیه باشیم.(ادامه)
دشمنان بدانند خللی در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی‌شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان باید بدانند که خللی در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی‌شود. (ادامه)
اتفاقي ناگوار در انتخاب رياست كميسيون عمران مجلس/پزشكی كه دوست دارد مهندس باشد!
شمال نیوز:پس از انتخابات هئیت رئیسه مجلس، نوبت به انتخاب روسای كمیسیون ها در مجلس رسیده است. موضوعی كه حواشی حاكم بر آن از حواشی انتخابات هئیت رئیسه نیز داغ تر است. (ادامه)

اسامی  شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری آغاز به کار بلدیه در ساری مربوط به سال ۱۲۹۸ می‌باشد و «احمد ممنون» به عنوان نخستین شهردار ساری در سال ۱۳۰۱ معرفی شد. اسامی شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری
اسامی شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری آغاز به کار بلدیه در ساری مربوط به سال ۱۲۹۸ می‌باشد و «احمد ممنون» به عنوان نخستین شهردار ساری در سال ۱۳۰۱ معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز : دامادی در ادامه اشاره کرد: با صحبت هایی که صورت گرفت قرار شد یک سری صندوق ها را ابطال اعلام کنیم. تمام عزیزانی که اعتراضات و شکایات را به هیئت نظارت ارائه دادند در روز های آینده هیئت نظارت طی جلسه ای که حتما برگزار می کند، نظر خود را اعلام می دارد..... 200 هزار تومان قیمت هر رای خریداری شده در انتخابات ساری / وزارت کشور باید شهردار جدیدی برای ساری معرفی نماید!
شمال نیوز : دامادی در ادامه اشاره کرد: با صحبت هایی که صورت گرفت قرار شد یک سری صندوق ها را ابطال اعلام کنیم. تمام عزیزانی که اعتراضات و شکایات را به هیئت نظارت ارائه دادند در روز های آینده هیئت نظارت طی جلسه ای که حتما برگزار می کند، نظر خود را اعلام می دارد.....(ادامه)
نظرخواهی از نمایندگان 30 استان درباره انتخابات
نظرات 41 نماینده درباره رای اول استان‎ها= 19 استان به روحانی+8 استان به رئیسی+4 استان نامشخص (ادامه)
عکس/ یک استقلالی دیگر در لباس دامادی
دروازه‌بان تیم استقلال تهران هم داماد شد. (ادامه)
آسیب دیدگی دردسرساز تازه داماد
امید ابراهیمی در روز استراحت هم تیمی هایش به ادامه روند درمانی خود پرداخت.(ادامه)
رقابت 2 تیم مازندرانی در لیگ کشتی آزاد کشور
نایب رئیس هیأت کشتی مازندران از رقابت 2 تیم مازندرانی در هفته نخست لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های ایران فردا در ساری خبر داد.(ادامه)
وزیر اطلاعات : سال گذشته 30 برنامه بمب‌گذاری در کشور خنثی شد
شمال نیوز:وزیر اطلاعات با تاکید بر این که امروز امنیت پایدار در کشور وجود دارد ، گفت : پارسال 30برنامه بمب گذاری در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی شد که فقط چهار مورد آن برای مردم اطلاع رسانی شد. (ادامه)
شمال نیوز: نائب رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران گفت: شهرداران از کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهرهای مازندران حمایت نکنند.
هشدار نائب رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران به شهرداران
شمال نیوز: نائب رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران گفت: شهرداران از کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهرهای مازندران حمایت نکنند. (ادامه)
شمال نیوز : دامادی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران تقاضا کرده بودند که با رئیس جمهور در استان در سفر اخیر دیداری داشته باشند و نمایندگان مشکلات استان را مطرح کنند، برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور حداقل انتظاری بود که باید انجام می‌شد و نمایندگان نظرات مردم را به رئیس جمهور انتقال می‌دادند..... تقاضای دیدار مجمع نمایندگان با رئیس جمهور درسفر مازندران پذیرفته نشد!
شمال نیوز : دامادی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران تقاضا کرده بودند که با رئیس جمهور در استان در سفر اخیر دیداری داشته باشند و نمایندگان مشکلات استان را مطرح کنند، برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور حداقل انتظاری بود که باید انجام می‌شد و نمایندگان نظرات مردم را به رئیس جمهور انتقال می‌دادند.....(ادامه)
دامادی: انتخابات آزمون خوبی برای دستگاه تصمیم گیری است
(ادامه)
مشکلات باغداران مازندران همچنان پابرجا است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: هنوز مشکلات باغداران و سورتینگ‌داران مازندران پاربرجا است. (ادامه)
عروس و دامادی که برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور آمدند!
(ادامه)
شهردار ساری گفت: عبوری از احدی، جریانی و یا گروهی در انتخابات شورای شهر حمایت نمی‌کند، اجازه نمی‌دهیم کسی از جریان عملگرایی، مهر و صفای مردم سو استفاده کند. عبوری: حمایتی از فرد یا گروهی در انتخابات نمی‌کنم / اجازه استفاده از نام "عبوری" به هیچ نامزد و جریانی نمی دهم
شهردار ساری گفت: عبوری از احدی، جریانی و یا گروهی در انتخابات شورای شهر حمایت نمی‌کند، اجازه نمی‌دهیم کسی از جریان عملگرایی، مهر و صفای مردم سو استفاده کند.(ادامه)
روند رسیدگی صلاحیت داوطلبان زیر ذره بین هیئت‌های نظارت در مازندران
هیئت‌های نظارت در شهرستان‌ها و بخش‌های استان مازندران روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را رسیدگی می کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.