.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرار عروس از حجله دامادی که مرد نبود! + عکس
یک دختر هندی که با تغییر قیافه و شبیه کردن خود به مردان ۲ دختر را به منظور ازدواج و دریافت مهریه از خانواده آنها اغفال کرده بود، بازداشت شد.(ادامه)
بودجه 97 مردم‌گرا نیست/ تکلیف مابه‌تفاوت قیمت دلار روشن نیست
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کلیات بودجه 97 مخالف بودم، گفت: با اینکه به طور کل رد نمی‌کنیم و نقاط قوتی دارد اما استنباطم این است که خیلی بودجه مردم‌گرایی نیست.(ادامه)
امتناع یک نماینده مجلس از حضور در جایگاه مسئولین!
در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ساری اتفاق جالبی رخ داد و آن هم امتناع محمد دامادی از حضور در جایگاه ویژه سخنرانان و مسولین بود. (ادامه)
مسؤولان حضور پرشور مردمی را به حساب عملکرد خود نگذارند/مشکلات همچنان پابرجاست
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان این حضور پرشور مردمی را به حساب عملکرد خود نگذارند و از خواب خرگوشی بیدار شوند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه چوب و کاغذ در ورطه تعطیلی است و بیش از 2 هزار و 450 پرسنل درگیر این مسأله هستند ..... کارخانه چوب و کاغذ مازندران در ورطه تعطیلی است
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه چوب و کاغذ در ورطه تعطیلی است و بیش از 2 هزار و 450 پرسنل درگیر این مسأله هستند .....(ادامه)
کارخانه چوب و کاغذ مازندران در ورطه تعطیلی است/انتقاد از بی‌توجهی وزیر جهاد کشاورزی
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه چوب و کاغذ در ورطه تعطیلی است و بیش از 2 هزار و 450 پرسنل درگیر این مسأله هستند .(ادامه)
تذکر نمایندگان مازندران به روحانی درباره انتقال آب خزر
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۲۰ تن از نمایندگان به رئیس جمهور درباره مخالفت شدید با انتقال آب خزر را قرائت کرد.(ادامه)
بررسی حادثه نفتکش سانچی با حضور 3 وزیر
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد حادثه تصادف نفت‌کش ایرانی با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت بررسی می‌شود.(ادامه)
نمایندگانی که یک ماه گذشته با تاخیر به مجلس آمدند؟ +اسامی
اسامی نمایندگانی که در یک ماه گذشته با تاخیر به صحن علنی پارلمان آمده‌اند، منتشر شد.(ادامه)
انتقاد دامادی از نبود خط پرواز خارجی در فرودگاه ساری
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از نبود خطر پروازی خارجی در فرودگاه ساری انتقاد کرد. (ادامه)
برگزاری آئین برقراری پروازهای رفت و برگشت ساری ـ تهران
مدیرکل‌ فرودگاه‌های مازندران گفت: آئین برقراری پروازهای روزانه ساری به تهران و تهران به ساری با حضور مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشور، رئیس کمیسیون عمران مجلس و مسؤولان استانی برگزار می‌شود.(ادامه)
چراغ سبز لاریجانی به سرمایه‌گذاری حوزه پتروشیمی در مازندران
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برداشت 2 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مدیریت پسماند در کشور امکان‌پذیر نیست، گفت: برای مدیریت پسماند باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده شود.(ادامه)
شمال نیوز : حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش سهم اعتبارات هزینه‌ای مازندران در لایحه بودجه 97 گفت: اعتبارات و منابع مربوط به طرح‌های با نام مازندران نیز در لایحه بودجه کاهش پیدا کرده است.... اعتبارات طرح‌های مازندران در لایحه بودجه کاهش پیدا کرده است
شمال نیوز : حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش سهم اعتبارات هزینه‌ای مازندران در لایحه بودجه 97 گفت: اعتبارات و منابع مربوط به طرح‌های با نام مازندران نیز در لایحه بودجه کاهش پیدا کرده است....(ادامه)
آقای وزیر آیا این همه اشتباهات سهوی است؟/ با خاطیان حذف نام ساری به عنوان مرکز استان در کتاب درسی برخورد شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی: کتاب جغرافیا سال دهم تحصیلی تصویری به چاپ رسیده که مرکز مازندران را شهرستان بابل اعلام کرده و در کتاب تعلیمات اجتماعی سال پنجم تحصیلی رودخانه تجن حذف شده و همچنین فرودگاه ساری به نام بابلسر درج شده است قطعاً این اشتباهات چه از روی سهو باشد چه عمد شدیداً موجب خشم اهالی ساری و پدید آمدن مشکلات اجتماعی شده است.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش در پی اعتراض نماینده ساری به غلط های موجود در کتب جغرافیای پایه دهم و تعلیمات اجتماعی پایه پنجم در مورد ساری، دستور رسیدگی فوری به غلط های محتوایی کتب درسی را صادر کرد. دستور فوری وزیر آموزش وپروش برای رسیدگی به غلط های کتب درسی
وزیر آموزش و پرورش در پی اعتراض نماینده ساری به غلط های موجود در کتب جغرافیای پایه دهم و تعلیمات اجتماعی پایه پنجم در مورد ساری، دستور رسیدگی فوری به غلط های محتوایی کتب درسی را صادر کرد.(ادامه)
نصب آیرلس فرودگاه ساری نیاز به تملک اراضی دارد
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: دو هفته پس از پیگیری انجام شده آیرلس فرودگاهی به استان منتقل شده است و برای نصب حتما باید تملکات اراضی انجام شود و نیاز به تامین بودجه است.(ادامه)
دامادي: اعتبار لازم برای اجرای طرح هادی روستایی تامین شد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در اینستاگرامش از تامین اعتبار جهت اجرای طرح هادی روستایی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : حدود هفت سال است که بازنشستگان مظلوم فولاد کنار مجلس و نهادهای دولتی جمع می‌شوند و علی رغم پیگیری‌های مکرری که مجلس داشت و بارها قانون وضع کرد اما ظاهرا دولت نمی‌خواهد مشکل این بازنشستگان را حل کند..... دامادی : ظاهرا آقای وزیر هنوز خواب است !
شمال نیوز : حدود هفت سال است که بازنشستگان مظلوم فولاد کنار مجلس و نهادهای دولتی جمع می‌شوند و علی رغم پیگیری‌های مکرری که مجلس داشت و بارها قانون وضع کرد اما ظاهرا دولت نمی‌خواهد مشکل این بازنشستگان را حل کند.....(ادامه)
عضو فراکسیون امید مجلس بابیان اینکه اصحاب رسانه باید از حق‌وحقوق متناسب با شغل و زحمات خود برخوردار شوند، گفت: کرامت خبرنگاران و حوزه رسانه باید...
دامادی: کرامت خبرنگاران و حوزه رسانه باید حفظ شود
عضو فراکسیون امید مجلس بابیان اینکه اصحاب رسانه باید از حق‌وحقوق متناسب با شغل و زحمات خود برخوردار شوند، گفت: کرامت خبرنگاران و حوزه رسانه باید... (ادامه)
نماینده ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به این‌که رقم اعتباری این جاده را افزایش داده‌ایم، گفت: مسئولان تخصیص لازم در این جاده را انجام نمی‌دهند و اهمیت خاصی برای این جاده قائل نمی‌شوند.

دامادی : مسئولان به وضعیت جاده ساری-تاکام رسیدگی کنند
نماینده ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به این‌که رقم اعتباری این جاده را افزایش داده‌ایم، گفت: مسئولان تخصیص لازم در این جاده را انجام نمی‌دهند و اهمیت خاصی برای این جاده قائل نمی‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ...









از کنایه آیت الله طبرسی تا غیبت نمایندگان مرکز استان/ مقایسه جالب مازندران با اروپا توسط وزیر کشور/ وعده بزرگ و دست یافتنی استاندار
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ... (ادامه)
داماد فتوشابی به دام افتاد
کارآگاهان سایبری پلیس فتا مازندران فردی که اقدام به انتشار تصاویر ساختگی از مراسم عروسی خود و دختر مورد علاقه‌اش در یکی از نرم افزار‌های پیام رسان موبایلی کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.(ادامه)
ترفند دختر برای ازدواج با پسر یک کارخانه‌دار!
عروس جوان که در جلسه خواستگاری قول داده بود به تمام نظرات پسر کارخانه دار ثروتمند عمل کند پس از مراسم عقد و ثبت مهریه 1370 سکه طلا، رویه‌اش را عوض کرد. (ادامه)
درخواست کلانتری برای تشکیل شورای تامین در مازندران
عیسی کلانتری، هفته گذشته طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواهان تشکیل جلسه شورای تامین، توسط استاندار مازندران شد تا در سال جاری بتوان با همکاری دادستان مازندران از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با تخلفات صید و عرضه غیرقانونی پرندگان در استان کمک گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: کجای قانون نوشته است استاندار باید غیربومی باشد؟ این که بگوییم بعد 40 سال به این شاخص رسیدیم که آیتم اصلی برای انتخاب استاندار غیربومی بودن است، عجیب است، مگر می‌شود همچین شاخصی بگذاریم؟ باید شایسته‌سالاری ملاک باشد..... « اسلامی » گزینه مجمع نمایندگان نیست /جلسه پیامکی را قبول ندارم
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: کجای قانون نوشته است استاندار باید غیربومی باشد؟ این که بگوییم بعد 40 سال به این شاخص رسیدیم که آیتم اصلی برای انتخاب استاندار غیربومی بودن است، عجیب است، مگر می‌شود همچین شاخصی بگذاریم؟ باید شایسته‌سالاری ملاک باشد.....(ادامه)
تذکر۵۳ نماینده به روحانی درباره علت عدم حل مشکل سپرده‌گذاران کاسپین
اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در جلسه علنی امروز مجلس قرائت کرد. (ادامه)
قدردانی نمایندگان ساری از ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی
نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی حکمت ساری از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان قدردانی کردند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این افراد بیکار در کشور چه باید بکنیم، گفت: مدیران در شورای اشتغال اظهار می‌کنند و آمار می‌دهند که شغل ایجاد کرده‌اند چرا ما نمی‌بینیم؟.... دامادی : ایجاد اشتغال در مازندران را فقط مدیران دولتی می‌بینند!
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این افراد بیکار در کشور چه باید بکنیم، گفت: مدیران در شورای اشتغال اظهار می‌کنند و آمار می‌دهند که شغل ایجاد کرده‌اند چرا ما نمی‌بینیم؟....(ادامه)
پیگیری نمایندگان مجلس برای طلب دانشگاه علوم پزشکی مازندان از بیمه‌ها
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان‌های بیمه‌گر باید نسبت به پرداخت مطالبات خود به دانشگاه علوم پزشکی مازندران زودتر اقدام کنند تا بیماران دچار مشکل نشوند، گفت: در همین راستا جلسه‌ای اضطرای با حضور همه نمایندگان استان مازندران برگزار می‌شود تا نسبت به بررسی و حل مشکل از سوی سازمان‌های بیمه‌گر برای جلوگیری از چالش‌های پیش رو برگزار خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود تصریح کرد: آنچه مشهود می باشد این است که ما اوضاع خوبی را در زمینه گردشگری و جذب سرمایه گذاری نداریم و همچنان کشاورزی ما مسیر سنتی را دارد و از امکاناتی که داریم بهره برداری حوبی نمی کنیم که این ضعف به..... دامادی: دگرگونی در استانداری مازندران لازم است / یک روز تاخیر هم دیر است
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود تصریح کرد: آنچه مشهود می باشد این است که ما اوضاع خوبی را در زمینه گردشگری و جذب سرمایه گذاری نداریم و همچنان کشاورزی ما مسیر سنتی را دارد و از امکاناتی که داریم بهره برداری حوبی نمی کنیم که این ضعف به.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.