.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم‌ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد. هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم‌ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد.(ادامه)
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد. بازار لاستیک ترمز برید
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود. ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد. فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.(ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست طعنه سنگین سعید محمد به دولت رئیسی
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
پیرهادی گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس بود. میانگین مدت خدمت با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه می‌رسد
پیرهادی گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس بود.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند. هشدار چین به آمریکا: واشنگتن آسیب می‌بیند
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند.(ادامه)
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم. عرضه خودروی اقتصادی در سال آینده
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم.(ادامه)
صنعت طیور گلستان که تامین کننده ۱۰ درصد مرغ کشور به ویژه استان تهران است، این روزها با چالش های مختلفی مواجه بوده و حتی برخی معضلات جدید اخیرا گریبان این صنعت در استان را گرفته است....(خبر)
(ادامه)
یمن تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و دریای عرب ممنوع کرده است، اما تل‌آویو سخت در پی ایجاد مسیرهای جایگزین برای انتقال کالا از طریق کشورهای خلیج فارس به فلسطین اشغالی هستند....(خبر)
(ادامه)
آمریکا ادعای حمله خسارت بار نیروهای یمنی به یک نفتکش انگلیسی را مطرح کرده است. آمریکا مدعی حمله پرخسارت یمن به یک نفتکش انگلیسی شد
آمریکا ادعای حمله خسارت بار نیروهای یمنی به یک نفتکش انگلیسی را مطرح کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود. رأی دادیم تورم چی شد؟
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود.(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است. توضیحات سخنگوی دولت درباره اجرای طرح کالابرگ «عید تا عید»
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است.(ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد. موافقت شورای نگهبان با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
عرضه گوشت قرمز به بازار ظرف یک ماه حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت به‌همین اندازه گوشت گوسفندی گران شده است. راز گرانی گوشت قرمز چیست؟ / مقایسه میزان عرضه گوشت قرمز به بازار در یک سال گذشته
عرضه گوشت قرمز به بازار ظرف یک ماه حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت به‌همین اندازه گوشت گوسفندی گران شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 169 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.