.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
مذاكرات نمايندگان روسيه با مقامات استان گيلان
رييس نمايندگي بازرگاني روسيه در ايران عصردوشنبه درنشستي با مسوولان اقتصاد و بازرگاني استان گيلان گفت: درحال حاضر در روسيه توجه بسيار به توسعه مناطق آزاد و تخصصي مي‌شود. (ادامه)
خط توليد خودروهاي عمومي ون در گيلان
مديرعامل ايران خودرو از راه‌اندازي خط توليد خودروي ون يا ميني بوس پس از بررسي در استان گيلان خبر داد. (ادامه)
گفتگو:عبدالله مظلومی همه چیز درباره کشاورزی مازندران (يادداشت)
گفتگو:عبدالله مظلومی(ادامه)
2.5 برابر نیاز کشور برنج وارد شده است
جمیل علیزاده شایق با اشاره این که هم اکنون بازار از انواع برنج خارجی پر شده است ،‌ گفت:‌این در حالی است که حجم بالایی از برنج تولید داخل در انبار کارخانجات شالی کوبی باقی مانده است .(ادامه)
افزايش ۱۰ درصدى صادرات مازندران
معاون برنامه ريزى و ادارى و مالى استاندارى مازندران در جلسه كارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به رشد ۱۰ درصدى صادرات مازندران افزود: در ۱۰ ماهه گذشته امسال انواع كالا به ارزش ۴۷ ميليون دلار از مازندران به خارج كشور صادر شد.(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
زير ساخت‌هاي صادراتي مازندران مناسب نيست
معاون برنامه ريزي ، اداري و مالي استانداري مازندران با بيان اين كه مقدار صادرات راضي‌كننده نيست و توانمنديها و استعدادهاي استان بيش ازاين است، اظهارداشت : زيرساختها براي صادرات در مازندران فراهم و مناسب نيست.(ادامه)
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. 
   
به گزارش شمال نیوز بهنقل از  فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. 

وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. 
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. 

سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. 
وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. 

سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. 

وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. 

سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند. سيم كارت تلفن همراه روزانه واگذارمیشود
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. به گزارش شمال نیوز بهنقل از فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند. (ادامه)
کشف‪ ۴۱هزار ليتر مشروبات الكلي درگلستان
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان اعلام كرد: ظرف ‪ ۱۰‬ماه نخست امسال، افزون بر ‪ ۴۱‬هزار ليتر مشروبات الكلي در استان كشف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علاء‌الدين حيدري (ادامه)
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ... وقتی شالیزارها ویلا و شالیکاران، کارگر ساختمانی میشوند
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ...(ادامه)
نکات اصلی قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران(بخوانيد)
(ادامه)
آرزوي آبي يك استاندار ...سفر نزديك است ... دوباره نبازيم ...؟
داستان جديدي براي گفتن نيست قصه ، قصه همان استاندار تنهايي است كه مي گويند پر انرژي و فعال به تحقق آرمان هاي اصولگرايانه پايبند بوده .مي گويند در طبقه سوم ساختمان استانداري خبرهايي است ...(ادامه)
( علي اصغر يوسف نژاد _ علي عالي كردكلايي ) توسعه و مديريت كارآمد(ديدگاه)
( علي اصغر يوسف نژاد _ علي عالي كردكلايي ) (ادامه)
70درصد كارگران مازندراني قرارداد موقت دارند
(ادامه)
راهب:بايد كيفيت كالاي توليدي دقت شود(بخوانيد)
گفتگو: محمد علي روشن(ادامه)
تورم تك رقمي ،رويا تا واقعيت (بخوانيد)
مهدي حبيب بيگي(ادامه)
گزارش عملکرد هفت ماهه استاندارى‌ گيلان
مهندس‌ على‌ عبداللهى‌ استاندار گيلان‌ در جمع‌ مديران‌ رسانه‌هاى‌ گروهى‌ استان‌ گزارش‌ کار هفت‌ ماهه‌ى‌ خود را در آستانه‌ يکسالگى‌ دولت‌ نهم‌ ارايه‌ داد. او‌ ضمن‌ بيان‌ اين‌ مطلب‌ که‌ استان‌ از نظر سياسي، اجتماعي، فرهنگى‌ و اقتصادى‌ روبه‌ رشد است‌ گفت:در ابتداى‌ پذيرش‌ مسئوليتم‌ ‌ با دو ‌ مشکل‌ اساسى‌ روبه‌ رو بوديم،‌ حادثه‌ برف‌ سال‌ گذشته‌ و  بحث‌ معضل چاى‌ .... (ادامه)
به ياد آن روز(بخوانيد)
مهدي محمدي(ادامه)
افزايش مبادلات تجاري در بنادرمازندران
(ادامه)
مازندران،مقام اول توليد گل و گياهان زينتي
(ادامه)
2هزارشغل جديد درايجاد پالايشگاه مازندران
(ادامه)
وضعيت بحرانى در صنعت گيلان
(ادامه)
كشاورزي،عامل مهم توسعه نيافتگي مازندران
(ادامه)
افتتاح اولين جايگاه سوخت گازطبيعي در مازندران
(ادامه)
و باز هم قصه پرغصه واردات مركبات!
در حاليكه مشكلات باغداران استان مازندران لاينحل باقي مانده است و دلالان همچنان به چپاول توليدات آنها مي‌پردازند و هيچ برنامه جامعي براي ساماندهي توليدات و فروش اين قشر پيش‌بيني نشده است دولت مجوز واردات 000/180 تن مركبات را صادر نموده تا بدين ترتيب به تنظيم قيمت بازار بپردازد و از افزايش بي‌رويه قيمت محصولات بكاهد. در حاليكه (ادامه)
افاضات نماينده اردبيل:الحاق آستارابه اردبيل
(ادامه)
سوال نديمي از وزير جهادكشاورزي
(ادامه)
انتخاب شهردار جديد رشت
شوراي اسلامي شهر رشت با 7 راي موافق، مهندس رضا ساغري را به عنوان شهردار جديد اين شهر انتخاب كرد.ساغري در نشستي با اعضاي شوراي شهر رشت متعهد شده است که تمام زندگي خود را وقف مسائل شهرداري و پروژه‌هاي عمراني شهر کند (ادامه)
صدهاهزارتن مركبات شمال بروي درختان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.