.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور : دولت در قطع دستهای فاسد جدی است
(ادامه)
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ... قبوض گاز مشترکان 3 استان کشور تعدیل می شود
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ...(ادامه)
تجمع جمعي از مشترکین ساروي مقابل اداره گاز
(ادامه)
گازوئيل از اول خرداد فقط با كارت سوخت
(ادامه)
علی شمیرانی گزارشی از عملکرد رسانه ها در سال 86
علی شمیرانی(ادامه)
معرفی جاذبه های گردشگری،بناهای تاریخی و فرهنگ و آداب استان گيلان(يادداشت)
(ادامه)
احمدی نژاد و اعلام اولویت ها در سال 87
(ادامه)
تناقض در عمل و گفتار در مورد محصول برنج!
(ادامه)
نماینده انزلی : دولت چاره ای جز اعلام نرخ آزاد برای بنزین ندارد
(ادامه)
توكلي: مجلس بودجه تورمي را تصويب كرد
(ادامه)
عرضه بنزین آزاد برای ایام نوروز
(ادامه)
افزايش قيمت برنج در مازندران
(ادامه)
تعرفه واردات برنج صفر مي شود
(ادامه)
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران(ادامه)
یکی از معاونان وزير نفت، سال گذشته در نامه‌اي محرمانه به وزيري هامانه وزير نفت وقت، مي‌نويسد تراز گاز تا 20 سال آينده منفي است و هر چه كشور توليد داشته باشد، در داخل مصرف مي‌شود، بنابراين واردات... پیش بینی افت فشار گاز 10 ماه پیش از بحران
یکی از معاونان وزير نفت، سال گذشته در نامه‌اي محرمانه به وزيري هامانه وزير نفت وقت، مي‌نويسد تراز گاز تا 20 سال آينده منفي است و هر چه كشور توليد داشته باشد، در داخل مصرف مي‌شود، بنابراين واردات...(ادامه)
قسمت اعظم ميوه و درختان مرکبات به علت سرماي بي‌سابقه نابود شده و باغداران استان در بيم و هراس قرار دارند، چنانچه از هم‌اکنون نويد جبران خسارتهاي وارده به آنها از سوي مراجع ذي‌ربط به اين کشاورزان داده نشود، بيم آن مي‌رود که تعداد زيادي از باغداران مذکور نسبت به فروش ...
استمداد باغداران مرکبات مازندران از رئيس جمهور
قسمت اعظم ميوه و درختان مرکبات به علت سرماي بي‌سابقه نابود شده و باغداران استان در بيم و هراس قرار دارند، چنانچه از هم‌اکنون نويد جبران خسارتهاي وارده به آنها از سوي مراجع ذي‌ربط به اين کشاورزان داده نشود، بيم آن مي‌رود که تعداد زيادي از باغداران مذکور نسبت به فروش ... (ادامه)
بعد از چهارده روز از مصيبت وگرفتاري مردم مازندران، روز جمعه مسافرت دوساعته‌اي براي بهبود وضعيت گاز رساني استان‌هاي شمالي كشور به شهرستان ساري داشته‌ايد، كمال تشكر را دارم، ولي اگر در جمع مردم گرفتار و مصيبت‌زده مازندران به خصوص شهرهاي قائم شهر ... تبليغات انتخاباتي رعيت با انتقاد از رئيس جمهور كليد خورد!
بعد از چهارده روز از مصيبت وگرفتاري مردم مازندران، روز جمعه مسافرت دوساعته‌اي براي بهبود وضعيت گاز رساني استان‌هاي شمالي كشور به شهرستان ساري داشته‌ايد، كمال تشكر را دارم، ولي اگر در جمع مردم گرفتار و مصيبت‌زده مازندران به خصوص شهرهاي قائم شهر ...(ادامه)
رکورد تولید گاز در ایران شکسته شد
(ادامه)
مشکل گاز استان های شمالی در چند روز آینده حل می شود
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قطعی دو هفته ای گاز مردم استان های شمالی کشور اظهار داشت: مشکل گاز استان های شمالی دوشنبه یا سه شنبه آینده حل خواهد شد. (ادامه)
در جلسه ستادمركزي حواث غيرمترقبه كشور مقرر شد تا به منظور تامين گاز مصرفي خانگي به‌ويژه درمازندران، مصرف گاز دربخش صنايع ازجمله كارخانه ذوب آهن و فولاد اصفهان كه گاز زيادي مصرف مي‌كنند قطع و به تدريج به اين استان منتقل شود... نماينده ويژه رييس جمهور :مشكل گاز مازندران امشب حل ميشود
در جلسه ستادمركزي حواث غيرمترقبه كشور مقرر شد تا به منظور تامين گاز مصرفي خانگي به‌ويژه درمازندران، مصرف گاز دربخش صنايع ازجمله كارخانه ذوب آهن و فولاد اصفهان كه گاز زيادي مصرف مي‌كنند قطع و به تدريج به اين استان منتقل شود...(ادامه)
كمبود گاز در استان‌هاي شمالي به زودي برطرف مي‌شود
(ادامه)
وزير كشور از اعزام هياتي از طرف رئيس جمهور براي رفع ‌مشكل مازندران خبر داد
(ادامه)
بازتاب قطع صادرات گاز تركمنستان به ايران در رسانه هاي جهان
خبر قطع گاز تركمنستان به ايران در پي بازگشت علي كردان، قائم مقام وزارت نفت ايران از تركمنستان انتشار مي يابد.كردان كه روز چهارشنبه هفته گذشته براي مذاكره با مقامات تركمنستان وارد عشق آباد شده بود، در مورد...(ادامه)
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد. اقدام اخير ترکمنستان: اختلال فني يا شيطنت سرد؟
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد.(ادامه)
قیمت برنج کاهش می یابد
(ادامه)
چاي ايراني به نام خارجي به كام قاچاقچي (ديدگاه)
(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
طرح ممنوعيت واردات برنج به كشور
(ادامه)
واردات بی رویه و بحران در واحدها صنعتی
(ادامه)
تجار گيلانى زبان روسى مي آموزند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.281 seconds.