.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است. ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎ نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد. بنده واقعا به مردم مازندران عشق می‌ورزم / برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مازندران تلاش می کنیم / باید گلایه مردم را درباره مسائل اقتصادی و معیشتی بپذیریم / گلایه‌ها در بستر اقتدار نظام و امنیت ملی رفع شود
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
دکتر حسین قاسمی * قائم شهر ، شهری نیازمند نگاهی نو(يادداشت)
دکتر حسین قاسمی *(ادامه)
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند. این خوراکی‌ها شما را بی‌خواب می‌کنند
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد. بهترین میوه و سبزیجات برای کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
مرکبات به دلیل ویتامین سی مناسبی که دارند در این فصل می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سرماخوردگی کمک کنند. به این دلیل مهم قبل از خواب پرتقال بخورید
مرکبات به دلیل ویتامین سی مناسبی که دارند در این فصل می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سرماخوردگی کمک کنند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود. سیب باعث دفع سرب از بدن می شود
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود.(ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد. هشدار نشریه انگلیسی از فاجعه زیست محیطی بمب فسفری در غزه و لبنان
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند. امیدواری های نوبرانه در باغهای نارنگی ؛ ویتامین C شمال در رگ‌های عراق و روسیه
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد کنیم و این کار بر عهده اتاق تعاون و تعاون روستایی است. شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد شود
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد کنیم و این کار بر عهده اتاق تعاون و تعاون روستایی است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت: مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می‌شود. مخبر : واردات و توزیع برنج خارجی ممنوع است
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت: مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می‌شود.(ادامه)
هنگام بارندگی باید از برداشت مرکبات خودداری شود. خودداری از برداشت مرکبات هنگام بارندگی
هنگام بارندگی باید از برداشت مرکبات خودداری شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود .... زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود ....(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد. سود شیرین دلالان خارجی از مرکبات مازندران!
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد.(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
علوی، مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: پیش‌ بینی می شود امسال ۱۲۵ هزار و ۱۵۰ تن نارنگی از باغ های این شهرستان برداشت شود.

پیش بینی تولید ۱۲۵ هزار تن نوبرانه های نارنگی در ساری
علوی، مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: پیش‌ بینی می شود امسال ۱۲۵ هزار و ۱۵۰ تن نارنگی از باغ های این شهرستان برداشت شود. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است. راه صادرات محصولات مازندران هموار نشده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است.(ادامه)
نارنگی‌های سبز و نوبرانه مازندران در حالی وارد بازار شدند که مسئولان می‌گویند قند موجود در برخی ارقام مناسب است. نوبرانه‌های سبز به بازار آمدند؛ خودداری از خرید نارنگی‌های نارنجی
نارنگی‌های سبز و نوبرانه مازندران در حالی وارد بازار شدند که مسئولان می‌گویند قند موجود در برخی ارقام مناسب است.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است. میوه‌ای که سُرب را از بدن دفع می‌کند
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.