.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، از پرداخت 861 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در سال 1402 خبر داد و گفت: این تسهیلات به 262 نفر از متقاضیان در راستای احداث و نوسازی مسکن روستاییان استان پرداخت شد. پرداخت بیش از 73231 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در مازندران
شمال نیوز : مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، از پرداخت 861 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در سال 1402 خبر داد و گفت: این تسهیلات به 262 نفر از متقاضیان در راستای احداث و نوسازی مسکن روستاییان استان پرداخت شد. (ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است. تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.(ادامه)
معاون وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
معاون وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.(ادامه)
معاون وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
معاون وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است. ۲۰۰ هزار تن برنج مازندران همچنان در انبارها است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است.(ادامه)
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند. کشاورزان و باغداران هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند.

استمداد کشاورزان برای حل مشکل ۵ ساله آب‌بندان «بصرا» لاله آباد بابل
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند. (ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است.

طرحهای توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان با سرعت در حال اجرا است
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است. (ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد . پیشتازی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در تمدید بیمه شدگان / پوشش بیمه ای 151 هزار نفر در مازندران
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد .(ادامه)
امیدرضا نجفی چمازکتی * بیمه شاخصی کلیدی در افزایش رفاه زندگی(يادداشت)
امیدرضا نجفی چمازکتی *(ادامه)
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است. باران در مازندران دود یا سیل می شود/ ضعف ذخیره آب و سدسازی
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ونیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورهای مورد نیاز فرودگاه‌های ونزوئلا از طریق تولیدات ایرانی تامین می‌شود. تراکتورهای ایرانی در راه فرودگاه‌های ونزوئلا
مدیرعامل شرکت ونیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورهای مورد نیاز فرودگاه‌های ونزوئلا از طریق تولیدات ایرانی تامین می‌شود.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است.

مازندران در الفبای صادرات محصولات کشاورزی مانده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است. (ادامه)
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است. بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها، اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده!
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است.(ادامه)
معرفی خدمات صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان ، روستائیان و عشایر
(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید. دلیل گرانی گوشت مرغ و گوجه فرنگی چیست؟
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ادوار مجلس می‌گوید: صادق محصولی و همراهانش مقطعی می توانند موفق باشند ولی دائمی نه؛ این اشخاص در زمان احمدی نژاد وزیر و مسئول شدند و امکانات نظام به دستشان افتاد اما افراد خوبی برای اسلام، نظام، رهبری و خانواده شهدا نبودند. قاضی پورنماینده ادوار مجلس : خالص‌سازان زیر سایه احمدی‌نژاد قدرت گرفتند
شمال نیوز : نماینده ادوار مجلس می‌گوید: صادق محصولی و همراهانش مقطعی می توانند موفق باشند ولی دائمی نه؛ این اشخاص در زمان احمدی نژاد وزیر و مسئول شدند و امکانات نظام به دستشان افتاد اما افراد خوبی برای اسلام، نظام، رهبری و خانواده شهدا نبودند.(ادامه)
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد. آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 97 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.