.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد. آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
نیکبخت گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد. وزیر جهاد کشاورزی: به هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است
نیکبخت گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید . آقای استاندار ؛ دیگر بس است ! کوتاه بیا !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید .(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند. امیدواری های نوبرانه در باغهای نارنگی ؛ ویتامین C شمال در رگ‌های عراق و روسیه
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد کنیم و این کار بر عهده اتاق تعاون و تعاون روستایی است. شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد شود
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد کنیم و این کار بر عهده اتاق تعاون و تعاون روستایی است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت: مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می‌شود. مخبر : واردات و توزیع برنج خارجی ممنوع است
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت: مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند.

عضویت ۱۵۰ هزار مازندزانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند. (ادامه)
انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی مازندران انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی مازندران
انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی مازندران(ادامه)
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است . زور نمایندگان به استاندار چربید ! / بی توجهی وزیر به نظر استاندار مازندران ! / سنگالیزه کردن یک مدیر به سبک وزیر جهاد کشاورزی ؛ « عنایتی » در ماموریت بود !!
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است .(ادامه)
توانایی حل مشکلات کشور را داریم/ موفقیت در سیاست خارجی حاصل عمل به رهنمودهای رهبری است/ در پایان دولت نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت/ دولت در حالی آغاز به کار کرد که در شرایط خاصی به سر می‌بردیم و با کسری بودجه ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند. مروری بر قیمت برنج کشت جدید/ فروشندگان و رویای انفجار قیمت/ ترفند برخی دلالان برای فروش برنج تقلبی به جای هاشمی
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند.(ادامه)
عکس/ برداشت برنج در مازندران(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402،  مبلغ 148459  میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند. پرداخت بیش از 148000 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402، مبلغ 148459 میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه  گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود. لزوم توسعه صنعت در مازندران/ محیط زیست نباید مانع صنعتی‌شدن استان شود/ فرایند صادرات تسهیل شود
نماینده ولی فقیه گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود.(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از افرایش حقوق 20 درصدی افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۱ احکام مستمری آن‌ها صادر شده است خبر داد. حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از افرایش حقوق 20 درصدی افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۱ احکام مستمری آن‌ها صادر شده است خبر داد.(ادامه)
وقتی مردم در گیلان دنبال برنج می‌گشتند!
واسطه‌ها ۸۰ سال پیش برنج را در شمال کمیاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد. مشکل کشاورزان حل نشود، استیضاح شما در مجلس کلید خواهد خورد
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد.(ادامه)
بانوان روستایی و عشایری غیر شاغل که سه فرزند و بیشتر دارند می‌توانند رایگان بیمه شوند. بیمه رایگان بانوان روستایی غیر شاغل با ۳ فرزند
بانوان روستایی و عشایری غیر شاغل که سه فرزند و بیشتر دارند می‌توانند رایگان بیمه شوند.(ادامه)
عکس/ برداشت فلفل از مزارع استان(خبر)
(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)
دولت صرفا مجری انتخابات است، موضع شخص رئیس‌جمهور و دولت مشخص بوده است؛ حمایت از مشارکت پرشور مردم و حفظ سلامت انتخاباتی.

واکنش سخنگوی دولت به اخباری درمورد فعالیت انتخاباتی در برخی وزارتخانه‌ها
دولت صرفا مجری انتخابات است، موضع شخص رئیس‌جمهور و دولت مشخص بوده است؛ حمایت از مشارکت پرشور مردم و حفظ سلامت انتخاباتی. (ادامه)
طرح حمایتی خرید برنج پس از اصلاح قیمت خرید این محصول با استقبال خوب شالیکاران مازندرانی همراه شده است. استقبال شالیکاران استان از طرح حمایتی خرید برنج
طرح حمایتی خرید برنج پس از اصلاح قیمت خرید این محصول با استقبال خوب شالیکاران مازندرانی همراه شده است.(ادامه)
برداشت پسته از باغات شهرستان قاین آغاز شده و ۸۰ درصد محصول تولیدی به کشور‌های چین، روسیه، هند و سنگاپور صادر می‌شود. نوبرانه خندان کویر به بازار آمد
برداشت پسته از باغات شهرستان قاین آغاز شده و ۸۰ درصد محصول تولیدی به کشور‌های چین، روسیه، هند و سنگاپور صادر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند. مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است/ هیات دولت با خارج از برنامه و با اولویت به استان مازندران سفر کند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.