.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کشاورزان برای دریافت کود‌های یارانه‌ای که حدود ۹۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت بازار است باید به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه کنند. قیمت کود‌های یارانه‌ای چند است؟
کشاورزان برای دریافت کود‌های یارانه‌ای که حدود ۹۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت بازار است باید به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه کنند.(ادامه)
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از توزیع کود یارانه‌ای برنج از امروز در استان خبر داد. توزیع کود یارانه‌ای برنج از امروز
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از توزیع کود یارانه‌ای برنج از امروز در استان خبر داد.(ادامه)
بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که با ورود بخش خصوصی به امر ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شاهد آرامش بازار خواهیم بود. ارزانی به بازار میوه شب عید می رسد؟
بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که با ورود بخش خصوصی به امر ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شاهد آرامش بازار خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند  .... « توسعه مازندران » و حلقه مفقوده ای به نام گردشگری روستایی !
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند ....(ادامه)
هیچ تضمینی بر سلامت های نهال هایی که فروشندگان سیار و دوره گرد عرضه می کنند وجود ندارد از فروشندگان سیار و دوره گرد نهال نخرید
هیچ تضمینی بر سلامت های نهال هایی که فروشندگان سیار و دوره گرد عرضه می کنند وجود ندارد(ادامه)
کود یارانه‌ای برای سال زراعی پیش رو در اختیار ۴ محصول کشاورزی مازندران قرار می‌گیرد. اختصاص کود یارانه‌ای تنها به ۴ محصول کشاورزی
کود یارانه‌ای برای سال زراعی پیش رو در اختیار ۴ محصول کشاورزی مازندران قرار می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد. استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به دلیل لطمه و خسارت به کشاورزان استانهای شمالی
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند ! سوگ باغداران از محصول پرثمر و کم فروش / دولت پشت کشاورز را خالی کرد !
شمال نیوز: ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند !(ادامه)
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: ارزش ارزی صادرات ماهانه کالاهای مازندران به کشورهای مختلف جهان از ابتدای فروردین سال جاری تاکنون ۲۴ میلیون و ۱۰ هزار دلار برآورد می شود. ارزش ارزی کالاهای صادراتی در مازندران از ۲۴ میلیون دلار عبور کرد
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: ارزش ارزی صادرات ماهانه کالاهای مازندران به کشورهای مختلف جهان از ابتدای فروردین سال جاری تاکنون ۲۴ میلیون و ۱۰ هزار دلار برآورد می شود.(ادامه)
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع بذر برنج در استان خبر داد. توزیع بذر برنج در مازندران
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع بذر برنج در استان خبر داد.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٢ با تاکید بر اینکه «بنزین در سال آینده گران نمی‌شود» گفت: کمیسیون تلفیق مصارف هدفمندی یارانه ها را مشخص کرد. قیمت بنزین در سال آینده مشخص شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٢ با تاکید بر اینکه «بنزین در سال آینده گران نمی‌شود» گفت: کمیسیون تلفیق مصارف هدفمندی یارانه ها را مشخص کرد.(ادامه)
۷۳ درصد از حجم مخازن سد‌های مازندران اکنون خالی شده است. بحران آبی در سد‌های مازندران
۷۳ درصد از حجم مخازن سد‌های مازندران اکنون خالی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : به تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همه توان در بازار ورود پیدا می‌کنیم تا کام مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان شیرین باشد .... در برابر هرگونه زمین‌خواری مقاومت می‌کنیم / در برابر هر فشاری ایستادگی خواهیم کرد و تسلیم نمی‌شویم / اولویت اول جهاد کشاورزی مازندران تولید باکیفیت است / برای تنظیم بازار ایام عید و ماه رمضان آمادگی کامل داریم
شمال نیوز : به تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همه توان در بازار ورود پیدا می‌کنیم تا کام مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان شیرین باشد ....(ادامه)
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است .... الزامات کشاورزی پایدار در مازندران / تبدیل زمین های کشاورزی به عمرانی خیانت است
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است ....(ادامه)
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند.

قطع درختان مرکبات توسط باغداران مازندرانی در پی اعتراض به کاهش قیمت مرکبات
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند. (ادامه)
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران از جذب ۹۲۱۹ نفر بیمه‌شده جدید در استان طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد. جذب بیش از ۹۲۰۰ نفر بیمه‌شده جدید تا پایان دی‌ماه در مازندران
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران از جذب ۹۲۱۹ نفر بیمه‌شده جدید در استان طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.(ادامه)

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با اجرای پروژه زهکشی و جلوگیری از خرد شدن اراضی به سهولت می‌توان کسری برنج مورد نیاز را در داخل تامین ‌کرد. راه حل رسیدن به خودکفایی برنج چیست؟
بسیاری از مسئولان بر این باورند که با اجرای پروژه زهکشی و جلوگیری از خرد شدن اراضی به سهولت می‌توان کسری برنج مورد نیاز را در داخل تامین ‌کرد.(ادامه)
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .



حضور حماسی دیار علویان در چهل و چهارمین بهار انقلاب/ به روایت تصویر
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند . (ادامه)
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم. تنظیم بازار مرغ به بخش خصوصی واگذار می‌شود
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم.(ادامه)
مسائل توسعه روستایی درمازندران (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: زارعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نرخ مرکبات در شورای قیمت گذاری شش هزار تومان تعیین شد درحالی که اکنون چهار هزار تومان از باغدار خریداری می شود. نرخ مرکبات در مازندران پایین تر از قیمت تعیین شده است
شمال نیوز: زارعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نرخ مرکبات در شورای قیمت گذاری شش هزار تومان تعیین شد درحالی که اکنون چهار هزار تومان از باغدار خریداری می شود.(ادامه)
بر اساس آموزه‌های طب سنتی این نوع سبزی بسیار پرخاصیت است و در روزگار نه‌چندان دور جایگاه ویژه‌ای در سفره غذایی مردم کشورمان داشته است؛ در روایتی از پیامبر اکرم(ص) مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد دانسته شده است. این سبزی درمان قند خون و ۹۹ درد است!
بر اساس آموزه‌های طب سنتی این نوع سبزی بسیار پرخاصیت است و در روزگار نه‌چندان دور جایگاه ویژه‌ای در سفره غذایی مردم کشورمان داشته است؛ در روایتی از پیامبر اکرم(ص) مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد دانسته شده است.(ادامه)
عملیات اطفا حریق در ۷ هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی شهرستان قائمشهر انجام شد. اطفای حریق در اراضی منابع طبیعی قائمشهر
عملیات اطفا حریق در ۷ هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی شهرستان قائمشهر انجام شد.(ادامه)
دولت در بودجه سال آینده به کشاورزانی که محصولات کم آب بر می‌کارند یارانه الگوی کشت می‌دهد. محصولات کم آب بر بکارید یارانه بگیرید
دولت در بودجه سال آینده به کشاورزانی که محصولات کم آب بر می‌کارند یارانه الگوی کشت می‌دهد.(ادامه)
دشمن می‌داند که سپاه پاسداران در کنترل اغشاشگران و جمع و جور کردن بساط مزدوران در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بسیار بسزایی داشته است و شیشه عمر استکبار در دست سپاه است. شیشه عمر استکبار در دست سپاه است | دشمن می‌داند سپاه در کنترل اغشاشگران نقش بسزایی داشت
دشمن می‌داند که سپاه پاسداران در کنترل اغشاشگران و جمع و جور کردن بساط مزدوران در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بسیار بسزایی داشته است و شیشه عمر استکبار در دست سپاه است.(ادامه)
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد. صادرات نخستین مرکبات شناسنامه دار
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد.(ادامه)
شمال نیوز : صرفه نداشتن باغداری و تولید مرکبات، باغداران مازندران را به سمت زراعت چوب کشانده چرا که پول در صنوبرکاری است. پول در صنوبرستان ها می روید/ درآمد چندبرابری چوبکاری نسبت به باغداری
شمال نیوز : صرفه نداشتن باغداری و تولید مرکبات، باغداران مازندران را به سمت زراعت چوب کشانده چرا که پول در صنوبرکاری است.(ادامه)
مازندرانی‌ها در فصل زمستان از یک گیاه چند متری طلای قرمز استحصال می‌کنند. استحصال طلای قرمز در مازندران
مازندرانی‌ها در فصل زمستان از یک گیاه چند متری طلای قرمز استحصال می‌کنند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند.



انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از وزیر جهاد کشاورزی/ بجای جشنواره، سوگواره مرکبات برگزار کنید!
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند. (ادامه)
جهاد کشاورزی مازندران با هشدار وقوع یخبندان در روز‌های پایانی هفته از کشاورزان و دامداران خواست خود را برای مقابله با سرما آماده کنند سرما و یخبندان در راه مازندران؛ لزوم تدبیر کشاورزان و دامداران
جهاد کشاورزی مازندران با هشدار وقوع یخبندان در روز‌های پایانی هفته از کشاورزان و دامداران خواست خود را برای مقابله با سرما آماده کنند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.