.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یک نماینده شمالی گفت : گفت: این نحوه خرید برنج از کشاورزان توسط شرکت‌های عامل خرید معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی نوعی مُفت خَری است. یک نماینده شمالی : شرکت های عامل در حال مُفت خَری برنج کشاورزان هستند!
شمال نیوز : یک نماینده شمالی گفت : گفت: این نحوه خرید برنج از کشاورزان توسط شرکت‌های عامل خرید معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی نوعی مُفت خَری است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)
یک قلاده خرس قهوه ای بالغ در جنگل‌های سوادکوه هدف گلوله قرار گرفت و تلف شد. مرگ یک قلاده خرس با شلیک گلوله در سوادکوه
یک قلاده خرس قهوه ای بالغ در جنگل‌های سوادکوه هدف گلوله قرار گرفت و تلف شد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش تنظیم بازار تا چهار ماه آینده و مشخص شدن میزان قطعی برنج برداشت شده از شالیزارها کسی حق واردات برنج را نخواهند داشت، گفت: تاکید شده هیچ گونه برنج داخلی و خارجی از مرزهای اردبیل، رودبار و رودسر وارد استان نشود و تنها باید برنج گیلان از استان خارج شود. استاندار گیلان : ورود برنج خارجی و داخلی به گیلان ممنوع است / نباید برنجی در انبارها باقی بماند / برنج گیلان فقط باید از استان خارج شود
شمال نیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش تنظیم بازار تا چهار ماه آینده و مشخص شدن میزان قطعی برنج برداشت شده از شالیزارها کسی حق واردات برنج را نخواهند داشت، گفت: تاکید شده هیچ گونه برنج داخلی و خارجی از مرزهای اردبیل، رودبار و رودسر وارد استان نشود و تنها باید برنج گیلان از استان خارج شود.(ادامه)

به گفته بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی، به دلیل واردات بی رویه برنج در سال گذشته مقادیری از این محصول روی دست شالیکاران باقی مانده که قرار است خرید حمایتی از آن‌ها انجام شود. خرید حمایتی برنج مازاد شالیکاران به کجا رسید؟
به گفته بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی، به دلیل واردات بی رویه برنج در سال گذشته مقادیری از این محصول روی دست شالیکاران باقی مانده که قرار است خرید حمایتی از آن‌ها انجام شود.(ادامه)
جینگاسری یکی از روش‌های جداکردن دانه از ساقه‌های غلات است که هنوز در برخی مناطق کوهستانی مازندران اجرا می‌شود. جینگا سَری؛ وقتی اسب‌ها و باد به کمک کشاورزان می‌آیند
جینگاسری یکی از روش‌های جداکردن دانه از ساقه‌های غلات است که هنوز در برخی مناطق کوهستانی مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
آب‌بندان‌ها محل ذخیره‌سازی آب کشاورزی تغذیه چشمه‌ها و آب‌های زیرزمینی است، این مکان‌ها از نظر بوم‌شناختی به عنوان زیستگاه پرندگان و حیات وحش حافظ تنوع زیستی و بانک ژن نیز محسوب می‌شوند. استان مازندران با در اختیار داشتن ۹۳۱ قطعه آب‌بندان به مساحت ۱۸ هزار و ۵۱۹ هکتار یکی از استان‌های صاحب امتیاز در این زمینه است آب بندهایی که برخی طبیعی و برخی توسط کشاورزان و برای مصارف کشاورزی ساخته شده‌اند. آب‌بندان‌های مازندران در معرض تخریب(خبر)
آب‌بندان‌ها محل ذخیره‌سازی آب کشاورزی تغذیه چشمه‌ها و آب‌های زیرزمینی است، این مکان‌ها از نظر بوم‌شناختی به عنوان زیستگاه پرندگان و حیات وحش حافظ تنوع زیستی و بانک ژن نیز محسوب می‌شوند. استان مازندران با در اختیار داشتن ۹۳۱ قطعه آب‌بندان به مساحت ۱۸ هزار و ۵۱۹ هکتار یکی از استان‌های صاحب امتیاز در این زمینه است آب بندهایی که برخی طبیعی و برخی توسط کشاورزان و برای مصارف کشاورزی ساخته شده‌اند.(ادامه)
دستور رئیسی به وزیر اقتصاد برای ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی اقدامات دولت در بازار بورس / وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد مکلف شد....(خبر)
(ادامه)

معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند. تمامی برنج های سال گذشته کشاورزان تا یک ماه آینده خریداری می شود
معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط .... نامه مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران به دادستان مرکز استان؛/ در خواست تعقیب قضایی ۳ مسئول استانی
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط ....(ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند. تاکنون از ظرفیت کشورهای همسایه بهره ای برده نشده است !
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند.(ادامه)
فردی که با استفاده از چک‌های جعلی، ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان سیمرغ کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان سیمرغ
فردی که با استفاده از چک‌های جعلی، ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان سیمرغ کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت: انتقاد تند نماینده ساری از رئیس جمهور
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت:(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در صدر هیاتی از بخش دولتی و خصوصی با رویکرد صادرات محصولات کشاورزی به ولگاگراد روسیه سفر کرد؛ اما رئیس جهاد کشاورزی مازندران در این سفر حضور نداشت؛ کشاورزی مازندران برای این هیات بی‌اهمیت است یا عملکرد ضعیف رئیس سازمان مانع از حضور در سفر شده است؟ سفر استاندار و مدیران مازندران به روسیه و یک غایب بزرگ !
شمال نیوز : استاندار مازندران در صدر هیاتی از بخش دولتی و خصوصی با رویکرد صادرات محصولات کشاورزی به ولگاگراد روسیه سفر کرد؛ اما رئیس جهاد کشاورزی مازندران در این سفر حضور نداشت؛ کشاورزی مازندران برای این هیات بی‌اهمیت است یا عملکرد ضعیف رئیس سازمان مانع از حضور در سفر شده است؟(ادامه)
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد. زلنسکی پوتین را به تلاش برای ایجاد بحران غذایی در جهان متهم کرد
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد.(ادامه)
با توجه به شفاف سازی های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست به عنوان عالی ترین مقام نظارتی در حوزه مسائل زیست محیطی، از رئیس جمهور درخواست داریم موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود.

آقای رئیس جمهور، موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود
با توجه به شفاف سازی های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست به عنوان عالی ترین مقام نظارتی در حوزه مسائل زیست محیطی، از رئیس جمهور درخواست داریم موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود. (ادامه)
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد. حاجی پور: از واردات برنج و توزیع آن در بازار جلوگیری شود
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد.(ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کشاورزان استان به شدت در فروش محصول با چالش مواجه اند، گفت :وزارت جهاد کشاورزی به داد شالیکاران برسد. آیت الله لائینی: به داد شالیکاران مازندرانی برسید
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کشاورزان استان به شدت در فروش محصول با چالش مواجه اند، گفت :وزارت جهاد کشاورزی به داد شالیکاران برسد.(ادامه)


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران: خرید توافقی برنج پرمحصول به منظور حمایت از برنجکاران و تنظیم بازار برنج در استان آغاز شد. آغاز خرید توافقی برنج پرمحصول از شالیکاران مازندرانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران: خرید توافقی برنج پرمحصول به منظور حمایت از برنجکاران و تنظیم بازار برنج در استان آغاز شد.(ادامه)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است. بارش تابستانی باران در «گیلان»(خبر)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها به دستگاه‌های مرتبط مهلت ۱۰ روزه داد.

هشدار ۱۰ روزه استاندار به اعضای شورای آرد و نان برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها
شمال نیوز: استاندار مازندران برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها به دستگاه‌های مرتبط مهلت ۱۰ روزه داد. (ادامه)
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند. واردات برنج ممنوع شد / تا اطلاع ثانوی
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
خزعلی گفت: ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود. چهار امتیاز ویژه برای ازدواج دهه شصتی‌ها ارائه می‌شود
خزعلی گفت: ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد.

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از قیمت پایین محصولات کشاورزی در استان
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد. (ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. 
وزیر جدید جهاد فردی میدانی و از پس رفع مشکلات حوزه کشاورزی برمی‌آید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.