.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سرمایه‌گذاری برای ازدواج دهه شصتی‌ها موجب منفعت کشور می‌شود و جهت پیشگیری از مشکلات آتی این نسل عزیز است. سرمایه‌گذاری برای ازدواج دهه شصتی‌ها موجب منفعت کشور است
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سرمایه‌گذاری برای ازدواج دهه شصتی‌ها موجب منفعت کشور می‌شود و جهت پیشگیری از مشکلات آتی این نسل عزیز است.(ادامه)
مردم بهنمیر به شکرانه پایان برداشت فصل محصول توت فرنگی جشن گرفتند. جشن شکرانه برداشت توت فرنگی در بهنمیر
مردم بهنمیر به شکرانه پایان برداشت فصل محصول توت فرنگی جشن گرفتند.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش ذخیره منابع آبی به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد. خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش ذخیره منابع آبی به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد.(ادامه)
معاون رئیس جمهور: برنج دپوشده در مازندران با قیمت مناسب خریداری می‌شود
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنج دپو شده کشاورزان با قیمت مناسب از سوی شرکت های زنجیره ای خریداری می شود. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران  گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد. اسفندیاری : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال به سایر بیمه‌های دولتی را دارد/ همه خدمات درمانی بیمه سلامت مشمول بیمه شدگان این صندوق نیز می‌شود
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد.(ادامه)
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز  دست و پای تولید را بسته است.

برنج روی دست کشاورزان ماند ؛ تولیدکنندگان دست به دامان واردکنندگان شدند/ هشدار درباره کاهش تولید برنج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز دست و پای تولید را بسته است. (ادامه)
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد. به این نوع هندوانه اصلا لب نزنید!
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد.(ادامه)
آتش زدن بقایای گیاهی و درختان جنگلی جرم محسوب شده و با مرتکبین برابر قانون برخورد می‌شود. سوزاندن کاه و کلش ممنوع
آتش زدن بقایای گیاهی و درختان جنگلی جرم محسوب شده و با مرتکبین برابر قانون برخورد می‌شود.(ادامه)
خرید برنج‌های دپو شده کشاورزان مازندرانی که توسط فروشگاه‌های زنجیره ای آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. برنج های دپو شده شمال در حال فروش
خرید برنج‌های دپو شده کشاورزان مازندرانی که توسط فروشگاه‌های زنجیره ای آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.(ادامه)
با وجود کاهش قیمت انرژی، قیمت مواد غذایی در اروپا همچنان رو به افزایش است. اروپا گرفتار بحران غذایی شد
با وجود کاهش قیمت انرژی، قیمت مواد غذایی در اروپا همچنان رو به افزایش است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به‌بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد. نمی‌توان به‌بهانه «آب» صفر تا صد کاغذ را نیازمند بیگانه بود/ کاغذ تولید نشود، اما هندوانه کشت شود؟
شمال نیوز : مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به‌بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: مافیای بزرگی پشت ماجرای برنج قرار دارند که شناسایی شدند و افشا خواهند شد. شناسایی اعضای باند مافیای برنج در مازندران
استاندار مازندران گفت: مافیای بزرگی پشت ماجرای برنج قرار دارند که شناسایی شدند و افشا خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت. تا چند سال دیگر شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش نخواهند داشت / خوش نشین ها با آب کشاورزی استخر ویلایشان را پر می کنند !
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت.(ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از بستری شدن ۸ فرد مشکوک به بیماری تب شالیزار در این شهرستان خبر داد. بستری ۸ فرد مشکوک به تب شالیزار در بابل
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از بستری شدن ۸ فرد مشکوک به بیماری تب شالیزار در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شالی وال ورزش مخصوص شالیکاران شمالی
مسابقات شالی وال پیش از نشای برنج در زمین‌های شالیزاری آمل برگزار شد.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
فصل جدید کشت برنج در حالی در مازندران آغاز شده است که کشاورزان با کمبود نقدینگی ناشی از فروخته نشدن برنج‌های پارسال مواجه هستند. شالیکاران شمالی با جیب های خالی به استقبال کشت برنج رفتند
فصل جدید کشت برنج در حالی در مازندران آغاز شده است که کشاورزان با کمبود نقدینگی ناشی از فروخته نشدن برنج‌های پارسال مواجه هستند.(ادامه)
مدیرکل وصول بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دلایل افزایش حق بیمه روستاییان را تشریح کرد. افزایش حق بیمه روستاییان
مدیرکل وصول بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دلایل افزایش حق بیمه روستاییان را تشریح کرد.(ادامه)
رئیس اداره برنج مازندران از کشاورزان شرق استان خواست بجای برنج، ارقام جایگزین کشت کنند. در شرق مازندران برنج نکارید
رئیس اداره برنج مازندران از کشاورزان شرق استان خواست بجای برنج، ارقام جایگزین کشت کنند.(ادامه)
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد. آغاز نشا برنج در مازندران
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد.(ادامه)
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که شروع فصل برنجکاری است، ۸۰ درصد محصولات و تولیدات داخلی هنوز در کارخانجات شالیکوبی باقی مانده است. فصل برنج‌کاری شروع شده و ظاهراً وزیر جهاد کشاورزی به دنبال واردات برنج است. این در حالی است که برنج محصولی استراتژیک و تولید داخل است / ۸۰ درصد تولیدات داخلی سال گذشته هنوز در کارخانجات شالیکوبی باقی مانده است ....(خبر)
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که شروع فصل برنجکاری است، ۸۰ درصد محصولات و تولیدات داخلی هنوز در کارخانجات شالیکوبی باقی مانده است.(ادامه)
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، گفت: در منطقه شرق استان به ویژه در دشت، مشکل آب وجود دارد و تلاش ما این است تا سد گلورد را به بهره‌برداری برسانیم تا مشکلات این منطقه حل شود.

با آبگیری سد گلود مشکل کشاورزان شرق مازندران را حل می‌شود
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، گفت: در منطقه شرق استان به ویژه در دشت، مشکل آب وجود دارد و تلاش ما این است تا سد گلورد را به بهره‌برداری برسانیم تا مشکلات این منطقه حل شود. (ادامه)
جهاد کشاورزی مازندران با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی برای مقابله با سرمازدگی به کشاورزان هشدار داد. هشدار جهاد کشاورزی برای مقابله با سرمای پیش رو
جهاد کشاورزی مازندران با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی برای مقابله با سرمازدگی به کشاورزان هشدار داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد محور‌های کوهستانی استان از صبح جمعه برفی، بارانی با احتمال ریزش سنگ خواهد بود. برف و باران و ریزش سنگ در انتظار جاده های شمال
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد محور‌های کوهستانی استان از صبح جمعه برفی، بارانی با احتمال ریزش سنگ خواهد بود.(ادامه)
برداشت نوبرانه توت فرنگی در مازندران در حالی آغاز شده است که هر کیلوگرم آن ۱۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد. نوبرانه‌های سرخ رسید؛ هر کیلو ۱۰۰ هزار تومان
برداشت نوبرانه توت فرنگی در مازندران در حالی آغاز شده است که هر کیلوگرم آن ۱۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.(ادامه)
دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه و بیشتر از گذشته برای مهار تورم و در جهت تحقق شعار سال گام بردارد. اجرای نادرست طرح خوب رتبه‌بندی معلمان در آخر سال کام معلمان عزیز را تلخ کرد/ موضوع باید با جدیت بررسی شود تا اگر سوءمدیریتی وجود داشته حتماً با قاطعیت با آن برخورد شود/ دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه برای مهار تورم گام بردارد(خبر)
دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه و بیشتر از گذشته برای مهار تورم و در جهت تحقق شعار سال گام بردارد.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند. خالق برنج "هاشمی" شمال درگذشت/ از یوسف هاشمی زاده چه می دانیم؟
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند.(ادامه)
شمال نیوز: بخشدار مرزن آباد با اعلام اینکه تولید "گل نرگس" در روستای ماسال سابقه ۴۰ ساله دارد و نوع این گل بی‌نظیر است، گفت: گل نرگس ماسال به طور کامل زرد و طلایی است از گونه‌های منحصربفردی است که باید در سطح ملی برند سازی شود.

" پرورش گل نرگس" روستای ماسال مرزن آباد به شهرت ملی می رسد
شمال نیوز: بخشدار مرزن آباد با اعلام اینکه تولید "گل نرگس" در روستای ماسال سابقه ۴۰ ساله دارد و نوع این گل بی‌نظیر است، گفت: گل نرگس ماسال به طور کامل زرد و طلایی است از گونه‌های منحصربفردی است که باید در سطح ملی برند سازی شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.