.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سریال «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی که ماه رمضان روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود با محدودیت سنی مثبت ۱۳ پخش خواهد شد. «رستگاری» با محدودیت سنی پخش می‌شود
سریال «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی که ماه رمضان روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود با محدودیت سنی مثبت ۱۳ پخش خواهد شد.(ادامه)
نتایج انتخابات مجلس خبرگان
نتایج انتخابات خبرگان رهبری در برخی از حوزه‌های انتخابیه به‌صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران همایش بزرگداشت مرحوم آیت‌الله ناصری فرمودند: در انتقال سخنان ایشان ذائقه مخاطبان و اتقان مطالب لحاظ شود. دیدار دست‌اندرکاران بزرگداشت آیت‌الله ناصری با رهبر انقلاب
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران همایش بزرگداشت مرحوم آیت‌الله ناصری فرمودند: در انتقال سخنان ایشان ذائقه مخاطبان و اتقان مطالب لحاظ شود.(ادامه)
مرد جوانی ۲۴ ساعت پس از قتل همسرش؛ با کرایه خودرو دربستی در حالی که جسد همسرش داخل یک ساک همراهش بود از مشهد به تهران آمد و خود را به پلیس معرفی کرد. سفر ۹۰۰ کیلومتری با جسد همسر
مرد جوانی ۲۴ ساعت پس از قتل همسرش؛ با کرایه خودرو دربستی در حالی که جسد همسرش داخل یک ساک همراهش بود از مشهد به تهران آمد و خود را به پلیس معرفی کرد.(ادامه)
درگیری راننده تاکسی اینترنتی با مسافرش منجربه مرگ برادر همسر مسافر شد. ایست قلبی بعد از درگیری با راننده تاکسی
درگیری راننده تاکسی اینترنتی با مسافرش منجربه مرگ برادر همسر مسافر شد.(ادامه)
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد. الیاس حضرتی دوباره دبیرکل حزب اعتماد ملی شد
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد.(ادامه)
 ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم از 16 تا 22 مردادماه برگزار شد. در این میان گفته می شود از نمایندگان مجلس یازدهم حدود 250 نماینده در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده اند.

کدام نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام نکردند؟
ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم از 16 تا 22 مردادماه برگزار شد. در این میان گفته می شود از نمایندگان مجلس یازدهم حدود 250 نماینده در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده اند. (ادامه)
تسنیم نوشت:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شد. فردی که می خواست یک نماینده مجلس را آتش بزند دستگیر شد!
تسنیم نوشت:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شد.(ادامه)
 ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد. یک فرد جوان بطری بنزین ۲-۳ لیتری را روی من ریخت / می خواست بنده را آتش بزند اما فندک روشن نشد
ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد.(ادامه)

خانه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتری روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد و این درحالی بود که او خودش در مسافرت حضور داشت. خانه فوتبالیست لیگ برتری در آتش سوخت
خانه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتری روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد و این درحالی بود که او خودش در مسافرت حضور داشت.(ادامه)
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد. یک بهنمیری نماینده مازندران در تیم ملی دراگون بوت
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد.(ادامه)
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد. درخواست 97 نماینده مجلس: اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو اعلام شود
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد. روایت جدید از قتل پسر و عروس پزشک شهیر ایرانی در آمریکا
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.(ادامه)
کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف 21 عدد مویز سرخ به صورت ناشتا، باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

مصرف 21 عدد از این دانه در ناشتا رگ های خونی را باز و عمر را 120 ساله می کند
کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف 21 عدد مویز سرخ به صورت ناشتا، باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. (ادامه)
دختر بلاگر پس از گذاشتن یک لایو عجیب با فالوئرهایش، به طرز مشکوکی جانش را از دست داد و جسدش در خیابان کشف شد. کشف جسد بلاگر معروف در یک خیابان تهران
دختر بلاگر پس از گذاشتن یک لایو عجیب با فالوئرهایش، به طرز مشکوکی جانش را از دست داد و جسدش در خیابان کشف شد.(ادامه)
خواننده جوان با شکایت دو خواهرش مبنی بر اتهام سهل‌انگاری در مرگ پدر به دادسرا رفت. شکایت ۲خواهر از خواننده پاپ به‌خاطر مـرگ پـدر
خواننده جوان با شکایت دو خواهرش مبنی بر اتهام سهل‌انگاری در مرگ پدر به دادسرا رفت.(ادامه)
سریال جزر و مد از امشب روی آنتن
سریال «جزر و مد» به کارگرانی علی عبدالعلی‌زاده مشخص شد.(ادامه)
پرواز اژد‌ها سواران مازندرانی به رقابت‌های جهانی
قایقرانان مازندرانی در قالب تیم منتخب دراگون‌بوت ایران به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شدند.(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
منزل نماینده مجلس ، هدف رگبار گلوله قرار گرفت / گزارش فرماندار از جزئیات حمله
فارس نوشت: دو موتور سوار ناشناس شب گذشته منزل و حسینیه نماینده مردم شادگان را به رگبار گلوله بست.(ادامه)
در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان در خانه مقابل نساجی شکست خورد. اولین برد نیم‌فصل نساجی در زمین حریف!
در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان در خانه مقابل نساجی شکست خورد.(ادامه)
قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی +جدول
در این گزارش به بررسی قیمت انواع برنج در بازار پرداختیم.(ادامه)
علت مرگ شاهین ناصری «مسمومیت دارویی» اعلام شد
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علت فوت شاهین ناصری مشخص شده است گفت: اخیرا پزشکی قانونی نظر خود را اعلام کرده و علت مرگ این فرد مسمومیت دارویی بوده است. (ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: من معتقدم مشکل کشور در زمینه نوع اجرای دموکراسی است. یک موقعی سالی یک انتخابات بود و بعدا ادغام شد و دو سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود. این مراجعه به آراء مردم و دموکراسی است ....(خبر)
(ادامه)
اعلام ترکیب پرسپولیس و صنعت نفت
ترکیب تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از سوی کادرفنی دو تیم اعلام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.