.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد. سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد.(ادامه)
معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است. تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.(ادامه)
معاون وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
معاون وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.(ادامه)
معاون وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
معاون وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.
انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم / مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند / انشالله در مرحله دوم انتخابات هم مردم دوباره حضوری باشکوه داشته باشند/ انتخابات اخیر بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد(خبر)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد. (ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است. حکم انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران باطل است
استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است.(ادامه)
 برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور  به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است. جدول زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد
برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است.(ادامه)
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند ضرورت تثبیت مجریان انتخابات در مازندران
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند (ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور له یا علیه کسی در انتخابات تبلیغ نمی‌کند، گفت: در انتخابات بی‌طرف هستیم. جابجایی فرمانداران در ایام انتخابات صحت دارد؟ / وزیر کشور: دولت نامزدی در انتخابات ندارد
شمال نیوز: وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور له یا علیه کسی در انتخابات تبلیغ نمی‌کند، گفت: در انتخابات بی‌طرف هستیم.(ادامه)
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است. آمار شهدای کرمان باز تغییر کرد
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است.(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد. (ادامه)
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد. مشهد تعطیل شد
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد.(ادامه)
شمال نیوز : باور ما این است که سخت‌گیری‌ها علیه موتورسیکلت‌سواران باید تمام شود و جز شرط گواهینامه و کلاه ایمنی و حتی لازم است برای فروش اقساطی موتورسیکلت برای کارکنان دولت نیز گام‌های عملی صورت گیرد تا شاهد حضور بیشتر این وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر باشیم .... لزوم تجدیدنظردرطرح توقیف موتورسیکلت برای کاهش ترافیک شهرهای شمالی
شمال نیوز : باور ما این است که سخت‌گیری‌ها علیه موتورسیکلت‌سواران باید تمام شود و جز شرط گواهینامه و کلاه ایمنی و حتی لازم است برای فروش اقساطی موتورسیکلت برای کارکنان دولت نیز گام‌های عملی صورت گیرد تا شاهد حضور بیشتر این وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر باشیم ....(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟! نمایندگان مداخله گر در عزل و نصب ها در دوراهی تائید یا رد صلاحیت !
شمال نیوز : نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟!(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس می گوید: آقای رئیسی و تیمش به دنبال مهندسی کامل انتخابات هستند و اجازه نمی دهند حتی یک مخالف دولت به مجلس ورود کند.
شورای نگهبان جلوی دیکتاتوری انتخاباتی دولت را بگیرد/ رئیسی سال ۱۴۰۴ انتخابات آسانی نخواهد داشت
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس می گوید: آقای رئیسی و تیمش به دنبال مهندسی کامل انتخابات هستند و اجازه نمی دهند حتی یک مخالف دولت به مجلس ورود کند. (ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران : فرمانداران امروز و  فردا ۱۹ و ۲۰ آبان، نتیجه رسیدگی صلاحیت‌های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات را اعلام می‌کنند. امروز و فردا؛ اعلام نتیجه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران : فرمانداران امروز و فردا ۱۹ و ۲۰ آبان، نتیجه رسیدگی صلاحیت‌های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات را اعلام می‌کنند.(ادامه)

سید محمود حسینی پور با صدور حکمی، رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.



رییس جدید ستاد انتخابات مازندران منصوب شد
سید محمود حسینی پور با صدور حکمی، رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد. (ادامه)
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود. تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود.(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
وزير كشور درباره پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی توضيح داد. پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی چیست؟
وزير كشور درباره پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی توضيح داد.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.594 seconds.