.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزير كشور درباره پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی توضيح داد. پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی چیست؟
وزير كشور درباره پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی توضيح داد.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند
مسافران و گردشگران سواحل خزر ؛ دل به دریا نزنید! / غرق شدن ۴ مسافر در ۴ روز گذشته
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.» اصرار بر استیضاح وزیر کشور؛ استانداران ضد نمایندگان عمل می کنند /برخی فرمانداران حتی یک انتخابات برگزار نکرده اند
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.»(ادامه)
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. اصرار قالیباف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ/ مجلس به دستور رهبری عمل نکرد
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از تغییر محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه خبر داد. معاون سیاسی وزارت کشور تغییر کرد
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از تغییر محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
۲۰ دستگاه اتوبوس امسال به صورت رایگان افراد کم‌برخوردار استان که زائر اولی محسوب می‌شوند را راهی کربلا خواهد کرد. اعزام رایگان زائر اولی‌های کم برخوردار مازندرانی به عتبات
۲۰ دستگاه اتوبوس امسال به صورت رایگان افراد کم‌برخوردار استان که زائر اولی محسوب می‌شوند را راهی کربلا خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت. آغاز ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس+ مدارک مورد نیاز
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.(ادامه)


براساس برخی خبرهای رسیده به «دنیای‌اقتصاد» ظاهرا اسحاق جهانگیری قصد دارد به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود و ثبت‌نام کند. اسحاق جهانگیری می‌آید؟
براساس برخی خبرهای رسیده به «دنیای‌اقتصاد» ظاهرا اسحاق جهانگیری قصد دارد به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود و ثبت‌نام کند.(ادامه)
فروش نان به هیئت های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام می‌شود. فروش نان به هیئت های مذهبی از طریق سامانه نانینو
فروش نان به هیئت های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام می‌شود.(ادامه)
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست. انتقاد از اصرار بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور/ دعوای دولت و مجلس به صلاح نیست
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست.(ادامه)
وزیر کشور از همه جریانات سیاسی معتقد به عظمت کشور خواست در انتخابات فعال باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می سازیم. آیا عملی می شود؟ / قول مهم وزیر کشور به گروه های سیاسی؟
وزیر کشور از همه جریانات سیاسی معتقد به عظمت کشور خواست در انتخابات فعال باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می سازیم.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

عزل و برخورد قضایی در انتظار شوراها و دهیاران متخلف مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود. (ادامه)
نمایندگان مجلس استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. جمهوریت-نمایندگان مجلس استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. استیضاح وزیر کشور با بیش از ۲۰۰ امضا کلید خورد
نمایندگان مجلس استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. جمهوریت-نمایندگان مجلس استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش ذخیره منابع آبی به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد. خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش ذخیره منابع آبی به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

مازندران میزبان همایش مسئولان ستاد انتخاباتی ۵ استان کشور
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود. (ادامه)
لهراسب رحمتی در آیینی با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی شد. قطار تغییرات فرمانداران به ایستگاه سیمرغ رسید/ رحمتی فرماندار سیمرغ شد
لهراسب رحمتی در آیینی با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی استانداری مازندران استعفای یکی از فرمانداران استان را برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد. تکذیب استعفای یک فرماندار در مازندران برای نامزدی در انتخابات مجلس
شمال نیوز: روابط عمومی استانداری مازندران استعفای یکی از فرمانداران استان را برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.(ادامه)
در اعمال قانون تنظیم بازار با کشتارگاه‌های متخلف قاطعانه برخورد می شود. برخورد قاطعانه با کشتارگاه‌های متخلف
در اعمال قانون تنظیم بازار با کشتارگاه‌های متخلف قاطعانه برخورد می شود.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
نمایندگان مجلس عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب انتخابات مجلس را منوط به ارائه مستندات کردند. عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب باید با ارائه مستندات صورت گیرد
نمایندگان مجلس عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب انتخابات مجلس را منوط به ارائه مستندات کردند.(ادامه)
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است.

آخرین وضعیت سیل در مازندران؛ از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی تا جمع‌بندی نهایی خسارت‌ها
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است. (ادامه)

(ادامه)
نمایندگان مجلس تصویب کردند که از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است. ممنوعیت بازداشت نامزدهای انتخابات مجلس از زمان ثبت نام تا پایان رای گیری
نمایندگان مجلس تصویب کردند که از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است.(ادامه)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: هر نوع روزه خواری علنی در تفرجگاه ها ممنونع است و از مردم و مسافران تقاضا داریم، بنا به هر دلیلی در روز سیزده بدر در تفرجگاه ها حضور دارند از روزه خواری علنی پرهیز کنند. ممنوعیت روزه خواری در تفرجگاه‌های مازندران
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: هر نوع روزه خواری علنی در تفرجگاه ها ممنونع است و از مردم و مسافران تقاضا داریم، بنا به هر دلیلی در روز سیزده بدر در تفرجگاه ها حضور دارند از روزه خواری علنی پرهیز کنند.(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، سهمیه در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری استان را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل اعلام کرد

۴۹ هزار نفر سهمیه ایجاد اشتغال مازندران در سال ۱۴۰۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، سهمیه در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری استان را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل اعلام کرد (ادامه)
رئیس‌جمهور با تأکید بر تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر، به وزیر کار مأموریت داد اشتغالزایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

ماموریت ویژه رئیسی به وزیر کار برای اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری
رئیس‌جمهور با تأکید بر تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر، به وزیر کار مأموریت داد اشتغالزایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد. (ادامه)
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. ورود ۸ میلیون مسافر نوروزی به گیلان
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.393 seconds.