.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پشت پرده گرانی مرغ چخبر است؟
برخی مرغداران مرغ زنده را با نرخی بالاتر از قیمت مصوب به کشتارگاه‌ها فروختند که پرونده تعزیراتی برای آن‌ها تشکیل می‌شود.(ادامه)
چینی ها مشتری ۱ میلیون دلاری مرکبات مازندران
استاندار مازندران پیگیری برنامه های اقتصادی را از ماموریت های اصلی فرمانداران و مدیران دانست و گفت: قرارداد یک میلیارد دلاری صادرات مرکبات مازندران به چین بسته شده است / در این مراسم با حضور استاندار، جواد اصلانی به عنوان سرپرست فرمانداری عباس آباد معرفی شد. ‎(ادامه)
افزایش ۱۰ درصدی سپرده‌های بانکی مازندران
استاندار مازندران از افزایش ۱۰ درصدی سپرده‌های بانکی استان خبر داد.(ادامه)
برآورد خسارت ۴۴ هزار میلیارد تومانی سیل اخیر
رئیس سازمان مدیریت بحران با اعلام خسارت ۴۴ هزار میلیارد تومانی سیل اخیر در کشور، گفت: در این بین ۵ هزار و ۴۹۲ خانه شهری و روستای تخریب شدند. (ادامه)
قالیباف: اگر برنامه هفتم مانند گذشته نوشته شود هیچ خاصیتی ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر برنامه هفتم توسعه کل کشور را به روال گذشته بنویسیم هیچ خاصیتی ندارد.(ادامه)
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه این کمیسیون، شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشخص کردند. شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس مشخص شد
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه این کمیسیون، شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشخص کردند.(ادامه)
 همانطور که پیش‌بینی شده بود بارش‌های سامانه موسوم به «مونسون» از عصر پنجشنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد؛ به غیر از انسداد ۱۰ راه روستایی و ۲ راه اصلی کندوان و هراز، مفقودی و جان باختن ۶ نفر از دیگر مصیبت‌های این بلیه در ساعت های گذشته در استان بوده است. سیل در مازندران؛ از انسداد ۱۲ راه اصلی و فرعی تا مفقودی و جان باختن ۶ نفر+ تصاویر
همانطور که پیش‌بینی شده بود بارش‌های سامانه موسوم به «مونسون» از عصر پنجشنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد؛ به غیر از انسداد ۱۰ راه روستایی و ۲ راه اصلی کندوان و هراز، مفقودی و جان باختن ۶ نفر از دیگر مصیبت‌های این بلیه در ساعت های گذشته در استان بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : مقام عالی استان گفت: برخی از مسؤولان به ویژه فرمانداران و شهرداران برخی از شهرها ساماندهی پسماند شهر خود را رها کردند که باید به مردم و استانداری پاسخگو باشند .... مردم نباید تاوان بازی‌های سیاسی اعضای شورای شهر را بپردازند
شمال نیوز : مقام عالی استان گفت: برخی از مسؤولان به ویژه فرمانداران و شهرداران برخی از شهرها ساماندهی پسماند شهر خود را رها کردند که باید به مردم و استانداری پاسخگو باشند ....(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: با تقویت فعالیت سامانه بارشی از ظهر یکشنبه تا دوشنبه هفته جاری امکان جاری شدن سیلاب موقتی و منطقه ای به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه های استان همچون سیلاب شیراز وجود دارد بنابراین مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها طی این مدت بپرهیزند. مدیریت بحران گیلان نسبت به احتمال وقوع سیلاب هشدار داد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: با تقویت فعالیت سامانه بارشی از ظهر یکشنبه تا دوشنبه هفته جاری امکان جاری شدن سیلاب موقتی و منطقه ای به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه های استان همچون سیلاب شیراز وجود دارد بنابراین مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها طی این مدت بپرهیزند.(ادامه)
استاندار:مدیران و فرمانداران برای جذب سرمایه‌گذار برنامه داشته باشند
استاندار مازندران جذب سرمایه‌گذار در مازندران را اولویت دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداران برای جذب سرمایه‌گذار باید برنامه داشته باشند. (ادامه)
بازگشت مصوبات سخت گیرانه کرونایی به مازندران
ستاد مقابله با کرونا در مازندران برخی مصوباتی که در اوج شیوع کرونا در استان اجرا می‌شد را دوباره الزامی کرد.(ادامه)
مازندران در صدر تغییر مدیریتی فرمانداری‌ها
پس از انتصاب سید محمود حسینی‌پور به‌عنوان استاندار مازندران تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد و در کمتر از 7 ماه تمامی فرمانداران دولت قبل تغییر و فرمانداران جدید معارفه شدند. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید تعیین تکلیف شوند. میدران میانی ما بی انگیزه هستند و باید به سرعت تعیین تکلیف شوند فرصت سوزی در عرصه مدیریتی شایسته نیست .... استاندار مازندران : مدیران میانی بی انگیزه هستند / مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید به سرعت تعیین تکلیف شوند
شمال نیوز : مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید تعیین تکلیف شوند. میدران میانی ما بی انگیزه هستند و باید به سرعت تعیین تکلیف شوند فرصت سوزی در عرصه مدیریتی شایسته نیست ....(ادامه)
استاندار : مصوبات سفر رئیس جمهوری در مازندران اجرا شد/تکمیل پروژه های ناتمام
استاندار مازندران اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور را سبب شروع حرکت و جهش در استان دانست و گفت: اجرای مصوبات سفر در استان آغاز شده است.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نباید هیچ نفعی در تقابل با منافع مردم باشد چراکه ملت و منافع ملی، بر هر امری اولویت دارند. مخالف سرسخت فروش اراضی به غیربومی‌ها هستم / برخورد جدی با ساحل خواری و جنگل خواری
شمال نیوز: استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نباید هیچ نفعی در تقابل با منافع مردم باشد چراکه ملت و منافع ملی، بر هر امری اولویت دارند.(ادامه)
تخلیه محموله گندم در بندر امیرآباد/وضعیت نان در مازندران بهتر شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تخلیه محموله گندم در بندر امیرآباد، گفت: این میزان محموله در اختیار کارخانه‌های آرد قرار گرفت تا مشکلی در تامین آرد نداشته باشیم.(ادامه)
خودروها نباید وارد ساحل دریای مازندران شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه خودروهای نباید وارد ساحل شوند و در این صورت حتما جریمه خواهند شد، گفت: درصورت مشاهده خودروها در ساحل مازندران با اعمال جریمه به پارکینگ‌ منتقل خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد. تخلفات اعضای شورای شهر به دستگاه های نظارتی و قضایی گزارش می شود
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
 استاندار مازندران با تاکید براینکه سواحل نباید به حال خود رها شود، گفت: در این استان نباید شاهد ولنگاری های اخلاقی در ساحل باشیم. استاندار : سواحل نباید رها شود/ نگرانی از کاهش شدید جمعیت در مازندران
استاندار مازندران با تاکید براینکه سواحل نباید به حال خود رها شود، گفت: در این استان نباید شاهد ولنگاری های اخلاقی در ساحل باشیم.(ادامه)
آغاز غیر رسمی طرح سالم‌سازی دریا از امروز
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از آغاز غیر رسمی طرح سالم‌سازی دریا از امروز خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  استاندار مازندران با تاکید براینکه ساحل باید دارای متولی باشد، گفت: ساحل را با مدیریت جزیره ای نمی توان اداره کرد.

ساحل دریا را با مدیریت جزیره ای نمی توان اداره کرد
شمال نیوز: استاندار مازندران با تاکید براینکه ساحل باید دارای متولی باشد، گفت: ساحل را با مدیریت جزیره ای نمی توان اداره کرد. (ادامه)
آغاز طرح دریا از سوم خردادماه در مازندران/ ضرورت تشکیل سازمان عمرانی سواحل
معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به آزادسازی ۹۰ درصد سواحل به طول ۴۲۴.۴ کیلومتر گفت: در سفر رئیس جمهوری به مازندران خواستار راه‌اندازی سازمان عمران سواحل شدیم.(ادامه)
استاندار : ساحل دریا را با مدیریت جزیره ای نمی توان اداره کرد
استاندار مازندران با تاکید براینکه ساحل باید دارای متولی باشد، گفت: ساحل را با مدیریت جزیره ای نمی توان اداره کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رمضان غلامی‌ در حالی به عنوان پانزدهمین فرماندار شهرستان سوادکوه که پیش از این عین‌الله طالبی به مدت 15 ماه در این سمت فعالیت می کرد فرماندار جدید شهرستان سوادکوه منصوب شد
شمال نیوز : رمضان غلامی‌ در حالی به عنوان پانزدهمین فرماندار شهرستان سوادکوه که پیش از این عین‌الله طالبی به مدت 15 ماه در این سمت فعالیت می کرد(ادامه)
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
 هرگونه دست اندازی به منابع آب استان هشدار داد و از مدیران بخش آب مازندران خواست تا با دقت و وسواس نسبت به حفظ حریم و منابع آبی استان تلاش کنند. حسینی پور: تعرض به منابع آبی مازندران قابل پذیرش نیست / سد فینسک باید تعطیل شود چرا که این آب مربوط به مازندران است و تحت هیچ عنوانی نباید اجازه داد این طرح ادامه پیدا کند/ تحت هیچ عنوانی نباید اجازه داد که هیچگونه ....(خبر)
هرگونه دست اندازی به منابع آب استان هشدار داد و از مدیران بخش آب مازندران خواست تا با دقت و وسواس نسبت به حفظ حریم و منابع آبی استان تلاش کنند.(ادامه)
میزان تولید محصولات دانش بنیان مازندران ۲ برابر می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه ۵۳۴ محصول دانش بنیان در استان تولید می شود، گفت: امسال میزان تولید این محصولات به بیش از هزار و ۲۰۰ محصول و دو برابر می شود(ادامه)
تشدید نظارت بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن
استاندار مازندران از تشدید نظارت بر روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.(ادامه)
قطع برق در انتظار مشترکان پرمصرف برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: اگر اداره و دستگاه اجرایی الگوی مصرف را رعایت نکنند پس از اخطار با هماهنگی نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها نسبت به قطع برق آنان اقدام خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز: سرپرستان فرمانداری رامسر و تنکابن شامگاه یکشنبه با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی معرفی شد. فرمانداران جدید تنکابن و رامسر معرفی شدند
شمال نیوز: سرپرستان فرمانداری رامسر و تنکابن شامگاه یکشنبه با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی معرفی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.