.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار : ساخت مسکن در مازندران کند شده است
استاندار مازندران مطالبه گری و تسریع در ساخت مسکن را ضروری دانست و گفت: متاسفانه ساخت مسکن در شهرستان ها کند شده است.(ادامه)
استاندار: چادرخوابی نوروزی در مازندران نداشتیم/تکلیف جهادی در اقتصاد
استاندار مازندران شمار مسافران نوروزی را در استان حدود ۲۰ میلیون نفر ذکر کرد و گفت: تعطیلات نوروز در استان شاهد پدیده چادرخوابی نبودیم.(ادامه)
کسب و کارهای دانش بنیان دراولویت است/تعیین تکلیف تعاونی های راکد
مدیرکل تعاون مازندران با تاکید بر راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان گفت: راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان با توجه به تعاونی های نوع جدید در اولویت باشد.(ادامه)
شناسایی ۴۰۰ نقطه حادثه خیز در سواحل مازندران
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: چهارصد نقطه حادثه خیر و پرخطر در سواحل استان شناسایی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تغییر معاونان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی معاونان استاندار انجام شود. هرنوع تغییر معاونان مدیران کل بدون هماهنگی استانداری ممنوع است
شمال نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تغییر معاونان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی معاونان استاندار انجام شود.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در استان تاکید کرد: هیچ مسافری در چادر یا بدون سرپناه نماند. حسینی پور: هیچ مسافری نباید بی سرپناه باشد
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در استان تاکید کرد: هیچ مسافری در چادر یا بدون سرپناه نماند.(ادامه)
شمال نیوز : این پویش که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داد با هدف کاهش تصادفات جاده ای و ایمنی مسافران در سفر به استان اول گردشگری کشور « مازندران » اجرایی شده است.... اجرای پویش «ایمن برانید، سالم بمانید» در سراسر استان مازندران
شمال نیوز : این پویش که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داد با هدف کاهش تصادفات جاده ای و ایمنی مسافران در سفر به استان اول گردشگری کشور « مازندران » اجرایی شده است....(ادامه)
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران، عبدالرضا بابایی سکان هدایت فرمانداری نکا را بر عهده می‌گیرد. عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا شد
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران، عبدالرضا بابایی سکان هدایت فرمانداری نکا را بر عهده می‌گیرد.(ادامه)
عبدالرضا بابایی سرپرست فرمانداری نکا شد
با حکم استاندار مازندران، عبدالرضا بابایی سکان هدایت فرمانداری نکا را بر عهده می‌گیرد. (ادامه)
استاندار : خدمت رسانی به مردم بالاترین مسیر مهدویت است
استاندار مازندران با اشاره به اینکه فلسفه ظهور حکمرانی اسلامی است، گفت: خدمت رسانی به مردم بالاترین مسیر مهدویت است.(ادامه)
استاندار مازندران اعلام کرد که قرارگاه مبارزه با جنگل‌خواری در تمامی شهرستان‌های این استان با محوریت فرمانداران تشتکیل می‌شود.

قرارگاه مبارزه با جنگل خواری در شهرستان‌های مازندران تشکیل می‌شود
استاندار مازندران اعلام کرد که قرارگاه مبارزه با جنگل‌خواری در تمامی شهرستان‌های این استان با محوریت فرمانداران تشتکیل می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر حفظ زمین های کشاورزی استان تاکید و رکوردهای جدید در کشاورزی رونمایی شد. از تاکید بر حفظ زمین های کشاورزی تا ثبت رکوردهای جدید در کشاورزی مازندران
شمال نیوز : در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر حفظ زمین های کشاورزی استان تاکید و رکوردهای جدید در کشاورزی رونمایی شد.(ادامه)
شمال نیوز: تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران شتاب گرفت و پس از آنها به شهرستان‌ میاندورود و اکنون هم به شهرستان نور رسید. فرماندار نور هم منصوب شد / توکلی جایگزین شادمان
شمال نیوز: تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران شتاب گرفت و پس از آنها به شهرستان‌ میاندورود و اکنون هم به شهرستان نور رسید.(ادامه)
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند .... چه کسی فرماندار بعدی قائم شهر می شود ؟ + اسامی گزینه های مطرح
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند ....(ادامه)
مسئولیت سواحل آزاد شده با فرمانداران است
مسئولیت مدیریت و زیباسازی سواحل آزاد شده به عهده فرمانداران شهرستان‌های ساحلی قرار گرفته.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه قائم شهر دخالتش در انتصاب برخی فرمانداران استان را تکذیب کرد. معلمی دخالت در انتصاب برخی فرمانداران را تکذیب کرد
شمال نیوز: امام جمعه قائم شهر دخالتش در انتصاب برخی فرمانداران استان را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رمانداری های نور و چالوس بزودی با سرپرستان جدید اداره خواهد شد تا پازل تغییرات نمایندگان عالی دولت رفته رفته تکمیل شود اما هنوز این تغییر و تحول شامل .... تغییر فرمانداران به غرب مازندران رسید / معارفه بزودی
شمال نیوز : رمانداری های نور و چالوس بزودی با سرپرستان جدید اداره خواهد شد تا پازل تغییرات نمایندگان عالی دولت رفته رفته تکمیل شود اما هنوز این تغییر و تحول شامل ....(ادامه)
«این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است، هیچ مفهومی ندارد، یعنی کسی نمی‌تواند صدا را به درستی تشخیص دهد. این نوع کارها را هر فرد دیگری می‌تواند درست و برای تخریب .... فایل صوتی منتشر شده ساخته و پرداخته رسانه‌ای است
«این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است، هیچ مفهومی ندارد، یعنی کسی نمی‌تواند صدا را به درستی تشخیص دهد. این نوع کارها را هر فرد دیگری می‌تواند درست و برای تخریب ....(ادامه)
مدیریت درمازندران ؛ تکرار تراژدی ؟!(يادداشت)
(ادامه)
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجاوز به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است. آزاد سازی ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجاوز به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است.(ادامه)
شمال نیوز: آیین معارفه روح الله سُلگی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با حضور مسؤولان استانی در استانداری مازندران برگزار شد و مسؤولان بر ضرورت شناخت استان توسط معاون جدید و استفاده از نخبگان مازندرانی در مدیریت اجرایی استان تاکید کردند. در مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز: آیین معارفه روح الله سُلگی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با حضور مسؤولان استانی در استانداری مازندران برگزار شد و مسؤولان بر ضرورت شناخت استان توسط معاون جدید و استفاده از نخبگان مازندرانی در مدیریت اجرایی استان تاکید کردند.(ادامه)
آغاز مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران +عکس
مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. روح الله سلگی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. (ادامه)
انتقاد رئیسی از کندی انتصابات/تسریع در برکناری بانیان مشکلات اقتصادی
اگر چه حساسیت‌های لازم در حوزه انتخاب افراد باعث شده که انتصابات در دولت با کندی صورت گیرد اما تاخیر بیش از حد در تغییر مدیران خسته و ناکارآمد دولت قبل بویژه در بخش‌های اقتصادی ، وعده‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی مردم را با اختلال مواجه خواهد کرد.(ادامه)
تزریق واکسن کرونا شرط ورود به مدارس و دانشگاه ها
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از لزوم تزریق واکسن برای حضور در فضای آموزشی خبر داد.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به تغییر مدیریتی در این استان گفت : تغییر و جابه‌جایی افراد در پست‌های مدیریتی ابتکار و خلاقیت را به جامعه تزریق می‌کند. تغییر مدیریت‌ها ابتکار و خلاقیت را به جامعه تزریق می‌کند
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به تغییر مدیریتی در این استان گفت : تغییر و جابه‌جایی افراد در پست‌های مدیریتی ابتکار و خلاقیت را به جامعه تزریق می‌کند.(ادامه)
قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است.

سفرهای استاندار مازندران تا چه اندازه اثرگذار است؟
قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است. (ادامه)
شمال نیوز :  استاندار مازندران با اشاره به آغاز تغییرات در سطح فرمانداری ها گفت:فرمانداران ۳ شهرستان مازندران در هفته جاری معرفی می شوند. فرمانداران جدید سه شهر مازندران معرفی می شوند/ ساری، بهشهر و چالوس
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به آغاز تغییرات در سطح فرمانداری ها گفت:فرمانداران ۳ شهرستان مازندران در هفته جاری معرفی می شوند.(ادامه)
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است حاشیه‌نشینی معیشت مردم در جریان سهم‌خواهی انتصاباتی
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.