.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران گلستان از وقوع زلزله پنج ریشتری در استان خبرداد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی دریافت نشده است. زمین لرزه پنج ریشتری گلستان خسارتی نداشت
حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران گلستان از وقوع زلزله پنج ریشتری در استان خبرداد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی دریافت نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون گردشگری مازندران گفت: مازندران نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می باشد. حسنی : مازندران در همه فصول پذیرای گردشگران است
شمال نیوز: معاون گردشگری مازندران گفت: مازندران نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می باشد.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
شمال نیوز : همایش بانوان اثرگذار مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مقام عالی دولت در مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و برخی مدیران و فرمانداران استان برگزار شد. همایش بانوان تاثیرگذار مازندران برگزار شد / 30 بانوی موفق و اثرگذار مازندران تقدیر شدند + تصاویر
شمال نیوز : همایش بانوان اثرگذار مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مقام عالی دولت در مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و برخی مدیران و فرمانداران استان برگزار شد. (ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان، پاکسازی معابر مازندران به وضع مطلوب نزدیک‌تر شده است. کاستن بار زباله و نخاله از دوش معابر مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان، پاکسازی معابر مازندران به وضع مطلوب نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز باتوجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد و مسئولان در استان پیگیر این موضوع باشند.

سفر نوروز ی پایتخت نشینان به شمال و پیشنهاد استاندار برای اختصاص بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران
استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز باتوجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد و مسئولان در استان پیگیر این موضوع باشند. (ادامه)
شمال نیوز :  مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند

نظارت وارونه بر بازار شب عید/ رنج از گرانی می بریم نه گران فروشی !
شمال نیوز : مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند (ادامه)
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک  است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که  ایمن سازی لازم در  جاده های اصلی شده است . مرثیه ای برای جاده های مازندران !
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که ایمن سازی لازم در جاده های اصلی شده است .(ادامه)
ئیس جهمور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند. فرمان رئیسی به «دستگاه‌های اجرایی» درباره «حجاب»
ئیس جهمور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.(ادامه)
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد. تشکیل قرارگاه ساماندهی معابر در مازندران
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد.(ادامه)
مرحله سوم طرح هوشمند مدیریت یارانه آرد و نان مازندران از ۲۵ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود. ‎ آغاز گام سوم هوشمند سازی عرضه نان از ۲۵ بهمن
مرحله سوم طرح هوشمند مدیریت یارانه آرد و نان مازندران از ۲۵ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود. ‎(ادامه)
همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران امروز در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران مازندران
همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران امروز در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
ناامن کردن مازندران برای فعالیت قاچاقچیان
فضا برای فعالیت باند‌های قاچاق مواد مخدر و خرده فروشان حتی در روستا‌ها نیز برای سوداگران مرگ باید ناامن شود.(ادامه)
کلاس‌های درس چهار شهرستان مازندران به علت افت فشار گاز، امروز غیر حضوری برگزار می‌شود. مدارس ۴ شهرستان مازندران غیرحضوری شد
کلاس‌های درس چهار شهرستان مازندران به علت افت فشار گاز، امروز غیر حضوری برگزار می‌شود.(ادامه)
مدارس چهار شهرستان مازندران غیرحضوری شدند
مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: همه مدارس شهرستان های آمل ، بابل ، گلوگاه و کلاردشت امروز دوشنبه غیر حضوری است. (ادامه)
ادارات مازندران فردا و پس فردا با هدف مدیریت مصرف انرژی دو ساعت زودتر تعطیل می شوند. کاهش ساعت کاری ادارات مازندران
ادارات مازندران فردا و پس فردا با هدف مدیریت مصرف انرژی دو ساعت زودتر تعطیل می شوند.(ادامه)
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس با اشاره به عقب ماندگی حوزه زیرساختی در استان گفت: توسعه اقتصادی با گره گشایی عملی می شود.

مازندران در حوزه زیرساخت ها عقب مانده است
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس با اشاره به عقب ماندگی حوزه زیرساختی در استان گفت: توسعه اقتصادی با گره گشایی عملی می شود. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند غربالگری ۴۳۰ هزار زوج نابارور در مازندران/ شناسایی ۱۰ هزار زوج نابارور در استان
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند(ادامه)
استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم از برگزاری نمایشگاه‌های کاربردی برای توانمندسازی بانوان و تولیدات فاخر لباس با سازوکار و مدل‌های اسلامی که مورد توجه طراحان مازندرانی قرار دارد،حمایت می کند، گفت: اتاق بازرگانی وصمت استان باید راه‌های صادرات پوشاک‌ مازندران را به کشورهای منطقه هموار کنند. بازدید استاندار از نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم از برگزاری نمایشگاه‌های کاربردی برای توانمندسازی بانوان و تولیدات فاخر لباس با سازوکار و مدل‌های اسلامی که مورد توجه طراحان مازندرانی قرار دارد،حمایت می کند، گفت: اتاق بازرگانی وصمت استان باید راه‌های صادرات پوشاک‌ مازندران را به کشورهای منطقه هموار کنند.(ادامه)
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری... نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین و تولیدکننده مازندران افتتاح شد= تصاویر
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری...(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

جزییات برنامه میزبانی مازندران از ۱۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران افزود : عملکرد معادن فعال استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد چرا که ارزش افزوده معادن استان درخور توجه است. ‎ سرمایه گزاری در معادن می تواند اقتصاد مازندران را فعال و شکوفا کند
شمال نیوز: استاندار مازندران افزود : عملکرد معادن فعال استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد چرا که ارزش افزوده معادن استان درخور توجه است. ‎(ادامه)
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه  وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد. از تدریس گویش‌های محلی تبری در مدارس مازندران استقبال می کنیم / تریبون آزاد در مدارس استان اجرا می شود
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد.(ادامه)
روز ۱۴ آبان ماه به عنوان روز مازندران در تقویم ملی ثبت شد. ثبت ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در تقویم ملی
روز ۱۴ آبان ماه به عنوان روز مازندران در تقویم ملی ثبت شد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران ب‌ افتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد.... استاندار مازندران: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی خواهد افتاد / همه از اصلاح طلب و اصولگرا تصور نکنند اتفاقی برای ایران بیفتد، دشمن با آن‌ها کاری ندارد، قبل از همه او را بالای دار می‌فرستند
شمال نیوز : استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران ب‌ افتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد....(ادامه)
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران : مرغ باید با قیمت ۵۹۸۰۰ تومان تنظیم بازار عرضه شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: تنظیم بازار ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت مصوب برای یک کیلو مرغ گرم و ۴۸ هزار تومان برای هر کیلو مرغ منجد در نظر گرفت تا به دست مصرف‌کننده برسد و مازاد بر قیمت مصوب شامل تعزیر خواهد شد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.