.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
تیم بسکتبال رستوران مسلم محمودآباد جواز حضور در لیگ دسته یک بسکتبال ۳ به ۳ کشور را گرفت. صعود تیم رستوران مسلم محمودآباد به لیگ یک بسکتبال کشور
تیم بسکتبال رستوران مسلم محمودآباد جواز حضور در لیگ دسته یک بسکتبال ۳ به ۳ کشور را گرفت.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
شاگردان ریکاردو ساپینتو در ادامه پیروزهای متوالی خود هوادار را هم با نتیجه سنگین شکست دادند.

استقبال استقلال از دربی با گلباران هوادار/ الهامی در آزادی با شش گل ساکت شد!
شاگردان ریکاردو ساپینتو در ادامه پیروزهای متوالی خود هوادار را هم با نتیجه سنگین شکست دادند. (ادامه)
«حاج قاسم» به سریال حبیب رسید +عکس
تصویری از گریم جالب بازیگر نقش حاج قاسم سلیمانی در فیلم حبیب را ببینید.(ادامه)
پخش سریال «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه درباره داعش از شبکه دو سیما
مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از ۳۰ بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است. «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» شعری ماندگار از قادر طهماسبی
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است.(ادامه)
ماجرای تعرض جنسی مسعود رجوی به زنان منافقین
چند روزی می‌شود تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضای سابق گروهک تروریست منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.(ادامه)
دادستان دماوند دستگیری تعدادی فوتبالیست در پارتی شبانه را تایید کرد. بازداشت تعدادی از فوتبالیست‌ها در پارتی شبانه
دادستان دماوند دستگیری تعدادی فوتبالیست در پارتی شبانه را تایید کرد.(ادامه)
عنوان سوم محمودآباد در لیگ ملی بسکتبال ۳ نفره
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال سه نفره با عنوان سومی کوچین محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
روی صحنه تئاتر نقش "حاج قاسم سلیمانی" را بازی می‌کنم
ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در نقش «حاج قاسم سلیمانی» در تئاتری خبر داد که قرار است چند روز آینده روی صحنه برود.(ادامه)
شمال نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مازندران مشخص شدند. برترین‌های تکواندو مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مازندران مشخص شدند.(ادامه)

درگیری رییس بنیاد شهید کلاردشت با دو نفر از اهالی روستای پیمبور منجر به ضرب و جرح با داس و زخمی شدن آنها شد. درگیری رئیس بنیاد شهید کلاردشت با دو شهروند / رئیس برکنار شد
درگیری رییس بنیاد شهید کلاردشت با دو نفر از اهالی روستای پیمبور منجر به ضرب و جرح با داس و زخمی شدن آنها شد.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای شکایت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضائیه درباره بازار خودرو شده‌اند. شکایت ۱۷ نماینده از «وزیر صنعت، معدن و تجارت» درباره خودروسازی / جای خالی نمایندگان مازندران در بین شاکیان !
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای شکایت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضائیه درباره بازار خودرو شده‌اند.(ادامه)
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر یک روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران به عنوان نماینده تام الاختیار اعزامی رییس جمهوری به محمود آباد از بیمارستان شهدای این شهرستان بازدید کرد. وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای محمودآباد بازدید کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر یک روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران به عنوان نماینده تام الاختیار اعزامی رییس جمهوری به محمود آباد از بیمارستان شهدای این شهرستان بازدید کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای جدید هیات منصفه  مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس‌کل‌ دادگستری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با برگزاری آیین تحلیف ، معرفی شدند. اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران معرفی شدند
شمال نیوز: اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس‌کل‌ دادگستری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با برگزاری آیین تحلیف ، معرفی شدند.(ادامه)
بازدید مدیر کل استاندارد مازندران از کشتارگاه مرغ ساوانا + تصاویر
شمال نیوز: مدیر کل استاندارد مازندران در ادامه بازدیدهای دوره ای از واحدهای تولیدی استان به واحد کشتارگاه طیور ساوانا مراجعه و از خطوط تولید، سردخانه، انبار‌های مواد اولیه و نهایی و آزمایشگاه های کنترل کیفیت این شرکت بازدید به عمل آورد .(ادامه)
کمیته استیناف بازگشت قلعه‌نویی را تایید کرد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به صورت رسمی رای تعلیق محرومیت امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان را اعلام کرد. (ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز:
اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد. اسامى نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامى شهر بابل اعلام شد
شمال نیوز: اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل  براساس ثبت نام نهایی منتشر شد. فهرست نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر آمل منتشر شد + اسامی
شمال نیوز: اسامی کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل براساس ثبت نام نهایی منتشر شد.(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
عکسی از تیم پرسپولیس که تا به حال ندیده‌اید
تصویری کمتر دیده شده از تیم پرسپولیس در اسفند ۱۳۵۹ منتشر شده است. تصویری که در آن بازیکنانی نظیر حمید درخشان، ضیا عربشاهی، محسن الله وردی،محمد پنجعلی، وحید قلیچ، مجید سبزی، محمود پازوکی، حسین فرکی، سیدمحمود آخشیجان، محمد مایلی کهن، علیرضا حیدری، ابراهیم کیان طهماسبی، ناصر نورایی. و ... حضور دارند.(ادامه)
آیا نساجی از قائمشهر جدا می‌شود؟
قائم مقام باشگاه نساجی مازندران شایعات مربوط به جدایی این تیم از قائم شهر را رد کرد.(ادامه)
جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان بالای 3 سال و رزمندگان بالای 50 ماه جبهه و فرزندان شهدا بر اساس طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان و در صورت تصویب نهایی مستثنی از اجرای این قانون می‌شوند ....(خبر)
(ادامه)
کنایه و کُری سرمربی نساجی برای پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:این ترکیب پرسپولیس به مراتب از فینال آسیا قوی تر بود و وحید امیری و احسان پهلوان برای تیم حریف بازی کردند.(ادامه)
شمال نیوز : این فهرست بر اساس پردازش‌هایی که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده‌های منتشر شده در دو پایگاه ESI و WOS انجام داده، شناسایی و استخراج شده است .... استاد دانشگاه علم و فناوری مازندران؛ پژوهشگر پراستناد یک درصد برتر ایرانی شد
شمال نیوز : این فهرست بر اساس پردازش‌هایی که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده‌های منتشر شده در دو پایگاه ESI و WOS انجام داده، شناسایی و استخراج شده است ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.419 seconds.