.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دروازه بان تراکتور با پرسپولیس به توافق رسید
پرسپولیس بعد از مذاکرات پیاپی در نهایت با مهرداد طهماسبی برای سپردن دروازه اش به او به توافق رسید. (ادامه)
فیروزآبادی: نباید گذاشت افرادی حدود اسرار کشور را بشکنند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در مملکت اسلامی نباید کسانی پیدا شوند که بتوانند، حدود اسرار کشور، حدود خط امام و حدود مقدس اسلام را بشکنند. (ادامه)
در هر استان چند نفر برای حضور در انتخابات مجلس تایید و یا رد صلاحیت شدند؟
هیات‌های اجرایی در زیر مجموعه وزارت کشور، صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس را بررسی کرده و امروز نتایج بررسی‌های خود را اعلام کردند.(ادامه)
15 دی مراتب رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس به آنها اعلام خواهد شد
(ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
شخصیت‌های معروفی که از تهران نامزد انتخابات مجلس شدند +جدول
نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا چهارم دی ادامه داشت که با نام‌نویسی حدود 12 هزار داوطلب، رکور بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات زده شد. (ادامه)
خطر شبکه‌های اجتماعی خیلی بیشتر از ماهواره است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بی‌شک خطر شبکه‌های اجتماعی خیلی بیشتر از ماهواره است.(ادامه)
پیش‌بینی 1226 شعبه اخذ رأی در گلستان
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از پیش‌بینی یک‎هزار و 226 شعبه اخذ رأی در استان به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.(ادامه)
پیکر مطهر جان باختگان فاجعه منا روز یکشنبه در گرگان تشییع می شود
(ادامه)
در برنامه نود چه گذشت/ بهترین دروازه بان بعد از انقلاب + تصاویر
برنامه این هفته نود از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.(ادامه)
رسانه‎ها جلوی رانت‎خواری را بگیرند
(ادامه)
ارتقای جایگاه ICT مازندران از رتبه ۵ به ۲ / ضریب نفوذ ۹۳ درصدی اینترنت در استان
۸۹ درصد روستاهای استان دارای پوشش تلفن همراه می باشند. (ادامه)
راه اندازی مرکز داده و شبکه های اطلاعاتی درمازندران
(ادامه)
برگزاری پنجمین همایش کتابت وحی در بابل
(ادامه)
بلاتکلیفی ساخت سه موزه در مازندران
(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
عادل طهماسبی تشیع وانتظار(يادداشت)
عادل طهماسبی(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
آخرین برنامه نود فصل ساعاتی بعد از برگزای فینال جام حذفی، تنها مسابقه باقی‌مانده از فصل 93-94 فوتبال ایران روی آنتن رفت تا این برنامه بعد از برنامه شب گذشته تا اواسط مردادماه به یک استراحت کوتاه مدت اما لازم و حیاتی بروند. (ادامه)
در این بیانیه انصار حزب الله هشدار داده بود در صورت حضور حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی در گرگان برای سخنرانی در یادواره جان باختگان یاک 40 رخدادی بدتر از حادثه شیراز در گرگان تکرار می شود.
واکنش دادستان گرگان به تهدید ناطق‌ و سیدحسن‌
در این بیانیه انصار حزب الله هشدار داده بود در صورت حضور حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی در گرگان برای سخنرانی در یادواره جان باختگان یاک 40 رخدادی بدتر از حادثه شیراز در گرگان تکرار می شود. (ادامه)
اعلام عامل بی‌کیفیتی مرکبات نوروزی
در سال جاری با وجود توزیع میوه مورد نیاز مردم با یارانه دولتی و به قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار، اما رضایت مردم از این طرح جلب نشد، زیرا با وجود اینکه دولت برای عرضه پرتقال یارانه داده بود اما به دلیل شرایط نامناسب نگهداری، مرکبات با کیفیت مناسبی به دست مصرف کننده نرسید یا اندازه این محصول درشت تر از حد معمول بود.(ادامه)
شمال نیوز : تیم استان مازندران که در حد تیم ملی است را تشکیل دادیم تا به پتانسیل فوتبال مازندران پی ببرید. البته نام بازیکنان سربازی چون شجاع خلیل زاده را در ترکیب قرار ندادیم.... استانی فوتبال خیز بدون تیم لیگ برتری !
شمال نیوز : تیم استان مازندران که در حد تیم ملی است را تشکیل دادیم تا به پتانسیل فوتبال مازندران پی ببرید. البته نام بازیکنان سربازی چون شجاع خلیل زاده را در ترکیب قرار ندادیم....(ادامه)
پرسپولیس به رفتن درخشان کمک کرد/ تساوی خانگی برابر صبا
تیم فوتبال پرسپولیس هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را در شرایطی با تساوی به پایان رساند که قبل از این صحبت هایی مبنی بر تغییر سرمربی این تیم و حضور برانکو ایوانکوویچ مطرح شده بود. (ادامه)
بازار پوشاک ما در اختیار چین و ترکیه است
(ادامه)
شمال نیوز: 160 درصد مردم مازندران دارای سیم‌کارت هستند/ 78 درصد روستاهای مازندران از اینترنت پرسرعتADSL  بهره مندند/ زیرساخت ارتباطی مازندران برای جمعیت شناور کافی نیست/ همدلی را با مسائل سیاسی و جناحی عوض نکنید /یک راهپیمایی قوی کار ظریف و تیم هسته ای را راحت تر می کند وزیر ارتباطات: نمایندگان مازندران وحدت و همدلی دارند!
شمال نیوز: 160 درصد مردم مازندران دارای سیم‌کارت هستند/ 78 درصد روستاهای مازندران از اینترنت پرسرعتADSL بهره مندند/ زیرساخت ارتباطی مازندران برای جمعیت شناور کافی نیست/ همدلی را با مسائل سیاسی و جناحی عوض نکنید /یک راهپیمایی قوی کار ظریف و تیم هسته ای را راحت تر می کند(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر فردا همزمان با ایام الله دهه فجر به استان خبر داد. وزیر ارتباطات به مازندران سفر می‌کند + برنامه‌ها
شمال نیوز: مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر فردا همزمان با ایام الله دهه فجر به استان خبر داد.(ادامه)
محمد طاهر یعقوبی نخستین انقلابی؛ شهید نواب صفوی(يادداشت)
محمد طاهر یعقوبی(ادامه)
فرماندار سابق گرگان مدیرکل امنیتی استانداری شد
(ادامه)
مدیر احمدی نژادی از صداوسیما رفت
«حسن خجسته» پس از ۳ دهه حضور امروز با این سازمان خداحافظی کرد و حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم نیز با ادغام دوباره معاونت امور مجلس و استان‌ها، به این معاونت بازگشت.(ادامه)
کانون پرورش فکری نهاد تاثیرگذار در حوزه IT
(ادامه)
شمال نيوز: مدير كل ارتباطات وفناوری اطلاعات مازندران با اشاره به میانگین ضریب نفوذ 50 درصدی اینترنت در کشور اظهار داشت: مازندران باضریب 85 درصدی رتبه اول کشور را داراست.
مازندرانی‌ ها اینترنت‌بازترین مردم ایران اند
شمال نيوز: مدير كل ارتباطات وفناوری اطلاعات مازندران با اشاره به میانگین ضریب نفوذ 50 درصدی اینترنت در کشور اظهار داشت: مازندران باضریب 85 درصدی رتبه اول کشور را داراست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.