.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : طهماسبی تعداد سیم‌کارت‌های موجود در استان را بیش از ۷ میلیون عدد اعلام کرد و ادامه داد: ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار سیم‎کارت فعال است و با همین زیرساخت سالانه ۲۰ میلیون مسافر از خدمات تلفن‌های همراه بهره‌برداری می‏‌کنند..... رشد 35 درصدی تعداد کاربران اینترنت در مازندران
شمال نیوز : طهماسبی تعداد سیم‌کارت‌های موجود در استان را بیش از ۷ میلیون عدد اعلام کرد و ادامه داد: ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار سیم‎کارت فعال است و با همین زیرساخت سالانه ۲۰ میلیون مسافر از خدمات تلفن‌های همراه بهره‌برداری می‏‌کنند.....(ادامه)
یک‌هزار و 528 روستای مازندران به اینترنت 3G متصل می‎شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: یک‌هزار و 528 روستای استان به اینترنت 3G متصل می‎شود.(ادامه)
شمال نیوز: روز دهم از رقابت های المپیک یک روز بی مدال برای کاروان ایران بود.

در انتظار درخشش بهداد سلیمی و تکواندو کاران
شمال نیوز: روز دهم از رقابت های المپیک یک روز بی مدال برای کاروان ایران بود. (ادامه)
شمال نیوز: روز دهم از رقابت های المپیک یک روز بی مدال برای کاروان ایران بود.

در انتظار درخشش بهداد سلیمی و تکواندو کاران
شمال نیوز: روز دهم از رقابت های المپیک یک روز بی مدال برای کاروان ایران بود. (ادامه)
دعوت از 2 بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی کانوپولو
معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از حضور دو بانوی جوان مازندرانی در اردوی تیم ملی کانوپولو خبر داد.(ادامه)
تبریک هنرمندان به‌مناسبت روزدختر+تصاویر
به مناسبت میلاد با سعادت فاطمه معصومه (س)یک بسته از تبریک های اینستاگرامی هنرمندان را برای شما کاربران جمع آوری کردیم.(ادامه)
دعوت از 13 کشتی گیر نوجوان مازندرانی
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با حضور 13 کشتی گیر مازندرانی در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.(ادامه)
اعتراض فرزند آیت‌ الله کاشانی به معمای شاه
به دنبال پخش سریال "معمای شاه" و برگزاری یک میزگرد برای بررسی آن در شبکه اول سیما،دکتر محمود کاشانی در نامه ای به رئیس صداوسیما به آن اعتراض کرد. (ادامه)
داور ایرانی شهید مدافع حرم شد
(ادامه)
داور ایرانی شهید مدافع حرم شد +عکس
مهدی طهماسبی، پاسدار مدافع حرم در نبرد با تروریست‌های تکفیری در استان حلب در شمال سوریه به فیض شهادت نائل آمد. فدراسیون فوتبال این ضایعه را به مردم عزیز و خانواده وی تسلیت گفت و از خداوند منان برای خانواده وی صبر جزیل خواستار شد. پاسدار شهید طهماسبی یکی از داوران درجه یک فوتبال استان قم بود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران از اعلام آمادگی یک شرکت خصوصی برای ساخت نمایشگاه تخصصی در ساری خبر داد ..... ضرورت احداث سایت نمایشگاهی در مرکز استان
شمال نیوز : رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران از اعلام آمادگی یک شرکت خصوصی برای ساخت نمایشگاه تخصصی در ساری خبر داد .....(ادامه)
مدیر روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران منصوب شد
مدیر روابط عمومی و فرهنگی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران منصوب شد(ادامه)
محمد طهماسبی با انتظار، ظهور را به تأخیر نیندازیم!(يادداشت)
محمد طهماسبی(ادامه)
مدیرانی که سرافراز تغییر داد + اسامی
شمال نیوز: محمد سرافراز از سال 1363 که سازمان صداوسیما رسما صاحب رییس شد، چهارمین رییس رسانه ملی محسوب می‌شود. صداوسیما بجز ریاست‌های کوتاه یک یا دو ساله که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد و بیشتر به صورت سرپرست بود، با آمدن محمد هاشمی و در پی او علی لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی، دوره‌هایی 10 ساله را در ریاست پشت سر گذاشت. (ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
تغییر فرماندار گرگان سوال‌برانگیز است
دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان و مدیرکل سابق حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: در مرحله نخست انتخابات پیروز انتخابات مردم و ملت ایران بودند که با حضور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.(ادامه)
کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس
فهرست کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد(ادامه)
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند. راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس+ جدول گرایش سیاسی
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در ۵۶ حوزه انتخابیه برای ۶۹ کرسی + اسامی و گرایش نامزد‌ها
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: مراسم معارفه سید عباس حسینی فرماندار جدید گرگان صبح امروز در حالی برگزار شد که دکتر یحیی خاکی فرماندار سابق به نشانه اعتراض در مراسم شرکت نکرد .

مراسم معارفه فرماندار جدید گرگان برگزار شد / خاکی به نشانه اعتراض نیامد
شمال نیوز: مراسم معارفه سید عباس حسینی فرماندار جدید گرگان صبح امروز در حالی برگزار شد که دکتر یحیی خاکی فرماندار سابق به نشانه اعتراض در مراسم شرکت نکرد . (ادامه)
روز اول سال 1395 و آرامگاه هادی نوروزی
خانواده هادی نوروزی به هنگام تحویل سال نو و پس از از آنکه پدر هادی عیدی اش را روی مزار پسرش گذاشت گریستند.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
جدول تعداد رد و تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس در تمامی استان‌ها در هر سه مرحله
نتایج بررسی شکایت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم از سوی شورای نگهبان اعلام شده اما توزیع استانی کسانی که به عرصه انتخابات بازگشته‌اند، چگونه است؟(ادامه)
اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در تهران
شمال نیوز: اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره حداقل 30 چهره شاخص اصلاح‌‌طلب در تهران به خطر رد صلاحیت از ادامه حضور در عرصه رقابت بازماندند. (ادامه)
اعلام اسامی داوران
اسامی داوران بین المللی در رقابت های آلیش و گراپلینگ قهرمانی کشور اعلام شد.(ادامه)
عکس سلفی بازیگر بی حجاب کیمیا
سوگل طهماسبی، بازیگر نقش نرگس در سریال کیمیا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکس زیر را منتشر کرد و نوشت...(ادامه)
پهنای باند اینترنت مازندران افزایش می‌یابد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران گفت: پهنای باند اینترنت مازندران افزایش می‌یابد.(ادامه)
مدافع پرسپولیس رفتنی شد
مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم به فسخ قرارداد مایکل اومانیا گرفتند. (ادامه)
اسامی برخی از افراد رد صلاحیت شده درکشور
شمال نیوز: فرصت 20 روزه شورای نگهبان از امروز 27 دی ماه برای دریافت شکایت از داوطلبین رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی درباره کلیه داوطلبان آغاز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.