.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این فهرست بر اساس پردازش‌هایی که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده‌های منتشر شده در دو پایگاه ESI و WOS انجام داده، شناسایی و استخراج شده است .... استاد دانشگاه علم و فناوری مازندران؛ پژوهشگر پراستناد یک درصد برتر ایرانی شد
شمال نیوز : این فهرست بر اساس پردازش‌هایی که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده‌های منتشر شده در دو پایگاه ESI و WOS انجام داده، شناسایی و استخراج شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : اکنون از مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران باید پرسید طرحی تخصصی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک همایش بزرگ ملی وعده آن را برای مازندران داد پس ازگذشت بیش از دوسال چرا نباید پیگیری می‌شد و نتایج اجرای آن به اطلاع افکار عمومی برسد ؟
 .... پرونده شهرک «کسب و کارهای فضاپایه» در استان مازندران خاک می‌خورد!
شمال نیوز : اکنون از مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران باید پرسید طرحی تخصصی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک همایش بزرگ ملی وعده آن را برای مازندران داد پس ازگذشت بیش از دوسال چرا نباید پیگیری می‌شد و نتایج اجرای آن به اطلاع افکار عمومی برسد ؟ ....(ادامه)
استراتژی نساجی سخت کوشی برای پیروزی است
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، مهمترین استراتژی تیمش را در رقابتهای این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سخت کوشی و تلاش بازیکنانش برای کسب پیروزی عنوان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده نور و محمودآباد گفت : با کود کیسه ای 500 هزار تومان، سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومان و دستمزد کارگر کشاورزی حدود 300 هزار تومانی، قیمت موجود برنج  از عهده هزینه های تولید و هزینه زندگی کشاورزان بر نمی آید .... فرزانه : فقط 15 درصد از وسعت استان مازندران برای سکونت مردم است / غیر بومی ها طبیعت و محیط زیست مازندران را تهدید می کنند
شمال نیوز : نماینده نور و محمودآباد گفت : با کود کیسه ای 500 هزار تومان، سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومان و دستمزد کارگر کشاورزی حدود 300 هزار تومانی، قیمت موجود برنج از عهده هزینه های تولید و هزینه زندگی کشاورزان بر نمی آید ....(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
قدردانی رئیس جمهور از خانواده شهید دکتر ربیعی
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از خانواده شهید دکتر مظفر ربیعی قدردانی کرد.(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. نامه ۱۱۴ نفر از نمایندگان مجلس به رؤسای قوا در مورد استمرار وزارت زنگنه
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. (ادامه)
آمادگی وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات پزشکی کرونایی در مازندران
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مازندران و گلستان از آمادگی وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات پزشکی کرونایی در مازندران خبر داد.(ادامه)
سرپرست بیمارستان امام خمینی آمل معرفی شد
دکتر فرامرز اکبری به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) آمل منصوب شد.(ادامه)
گلایه‌های نماینده آمل از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم گفت: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد! در مورد بیمارستان آمل کم کاری صورت گرفت، واقعیت‌ها را باید بیان کرد، مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران کم‌کاری را بپذیرند.(ادامه)
وداع باشکوه با یازدهمین شهید مدافع سلامت مازندران
مراسم وداع با پیکر پاک یازدهمین شهید مدافع سلامت مازندران امروز در شهرستان آمل برگزار شد.(ادامه)
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود، دومین شهید سلامت شهرستان آمل و یازدهمین شهید سلامت استان مازندران در خط مقدم مبارزه با کووید-۱۹ لقب گرفت.

رئیس بیمارستان امام‌خمینی آمل به جمع شهدای مدافع سلامت مازندران پیوست
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود، دومین شهید سلامت شهرستان آمل و یازدهمین شهید سلامت استان مازندران در خط مقدم مبارزه با کووید-۱۹ لقب گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:   ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز .... شهادت ۲۰ دلاور مرد مازندرانی در یک روز !
شمال نیوز : شمال نیوز: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز ....(ادامه)
ابتلای رئیس بیمارستان امام و یک متخصص در آمل به کرونا
دکتر بهرام طهماسبی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) آمل و دکتر رضا شمسی متخصص داخلی این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شدند.(ادامه)
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس +اسامی
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و بر این اساس، اسامی اعضای ۴ کمیسیون تخصصی باقی مانده پس از تعیین تکلیف و نهایی شدن طی روز‌های آینده از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال صادر شد
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاهها اعلام کرد.(ادامه)
بیشترین شکایت مازندرانی ها از حوزه ارتباطات درباره اینترنت است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ثبت دو هزار و ۵۰۰ شکایت مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری خبر داد وگفت: بیشترین شکایت به حوزه اینترنت مربوط است.(ادامه)
عزم جزم تعزیرات و صمت مازندران برای کنترل بازار
پرونده‌های گران فروشی که به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شود خراج از نوبت رسیدگی خواهد شد.(ادامه)
۲.۸ میلیون مازندرانی کاربر اینترنت هستند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران ضریب نفوذ اینترنت در استان را ۸۴ درصد اعلام کرد و گفت: دو میلیون و ۸۱۴ هزار نفر در استان کاربر اینترنت هستند. (ادامه)
گشت و گذار همسر آقای بازیگر در ویتنام + تصویر
همگردی: انتشار تصویری تازه از مائده طهماسبی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی در ویتنام.(ادامه)
تازه عروس سینما در لباسی کاملا متفاوت/ عکس
تصویری که «سوگل طهماسبی» در صفحه خود به اشتراک گذاشته است را مشاهده می کنید.(ادامه)
توسعه زیرساختی ارتباطی روستایی مازندران فراتر از برنامه ششم است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی روستایی در استان ۱۰ درصد فراتر از وظایف تعیین شده در برنامه ششم توسعه است.(ادامه)
۷۸ درصد روستاهای مازندران مجهز به اینترنت پرسرعت هستند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: ۷۸ درصد روستاهای استان دارای اینترنت پرسرعت هستند.(ادامه)
۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در کشور ما به عنوان روز پدر شناخته می‌شود. در این روز نیز فرزندان تلاش می‌کنند تا به نحوی از تلاش‌های پدران خود قدردانی کنند، در این میان هستند فرزندانی که آرزوی دیدار پدر خود را دارند و روز پدر برایشان یک حسرت را به یاد می‌آورد. فرزندان شهدا از سال‌ها قبل همواره جای خالی پدر را احساس کرده‌اند و با این جای خالی بزرگ شده‌اند، اما فرزندان شهدای مدافع حرم مدت کوتاهی است که با نبودن پدران خود مواجه شده‌اند و این جای خالی را بیشتر احساس می‌کنند. در این گزارش سعی کردیم تا تجدید دیدار فرزندان با پدران شهید خود را به تصویر بکشیم. جای خالی پدران آسمانی مدافع حرم(خبر)
۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در کشور ما به عنوان روز پدر شناخته می‌شود. در این روز نیز فرزندان تلاش می‌کنند تا به نحوی از تلاش‌های پدران خود قدردانی کنند، در این میان هستند فرزندانی که آرزوی دیدار پدر خود را دارند و روز پدر برایشان یک حسرت را به یاد می‌آورد. فرزندان شهدا از سال‌ها قبل همواره جای خالی پدر را احساس کرده‌اند و با این جای خالی بزرگ شده‌اند، اما فرزندان شهدای مدافع حرم مدت کوتاهی است که با نبودن پدران خود مواجه شده‌اند و این جای خالی را بیشتر احساس می‌کنند. در این گزارش سعی کردیم تا تجدید دیدار فرزندان با پدران شهید خود را به تصویر بکشیم.(ادامه)
تساوی تلخ نساجی مازندران با دریافت 2 گل در 6 دقیقه!
تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در مصاف با حریف شمالی خود متوقف شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.