.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همه وزیران این 30سال
(ادامه)
عزل، عاقبت اعتراض به احمدی‌نژاد
(ادامه)
یدالله طهماسبی فناوري اطلاعات و فناوري نانو، محور هفتم توسعه مازندران (ديدگاه)
یدالله طهماسبی(ادامه)
نمایشگاه دست ساخته های ریاضی در ساری
(ادامه)
مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز بسیاری از دستگاههای استان به صورت سنتی به مراودات اداری می پردازند، اظهار داشت: توسعه فناوری اطلاعات در مازندران ضرورت دارد...
انتقاد ازبکارگیری تکنولوژی سنتی درادارات مازندران
مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز بسیاری از دستگاههای استان به صورت سنتی به مراودات اداری می پردازند، اظهار داشت: توسعه فناوری اطلاعات در مازندران ضرورت دارد... (ادامه)
لاریجانی:کاندیدانمی‌شوم، اما شاید از یک ...
(ادامه)
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری مازندران جمعه شب در جمع اعضای نظام صنفی رایانه ای مازندران در ساری افزود: قصد داریم همزمان 51 شهرداری استان را با همکاری اداره کل دفتر شهری و معاونت عمرانی استانداری در مدار فناوری اطلاعات اجرا کنیم...
اتصال 30 دهیاری مازندران به شبکه الکترونیکی
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری مازندران جمعه شب در جمع اعضای نظام صنفی رایانه ای مازندران در ساری افزود: قصد داریم همزمان 51 شهرداری استان را با همکاری اداره کل دفتر شهری و معاونت عمرانی استانداری در مدار فناوری اطلاعات اجرا کنیم... (ادامه)
حضور کشتی‌گیران سرشنا‌س‌ در ترکیب تیم گاز مازندران
(ادامه)
وقوع سیل مکرر و نگرانی مردم شرق مازندران
(ادامه)
سریال های ماه رمضان
(ادامه)
ارتباط آنلاین در 98 درصد شعبات نوشهر و چالوس
(ادامه)
ليست تغييرات در كابينه‌هاي پس از انقلاب تاكنون
همواره كابينه هاي بعد از انقلاب با تغييراتي همراه بوده است. با توجه به انجام برخي تغييرات در كابينه دولت نهم، ليستي از تغيير در كابينه هاي بعد از انقلاب منتشر شد كه به اين شرح است:خارج شدگان کابینه بازرگان(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
سوء استفاده برخی کاندیداها از مصوبات سفر رئیس جمهور به استانها
(ادامه)
با حضور اعضای صنفی و شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دومین همایش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در سالن اجتماعات ... دومین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران برگزار شد
با حضور اعضای صنفی و شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دومین همایش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در سالن اجتماعات ...(ادامه)
ترکیب جریانات سیاسی در انتخابات مجلس هشتم در رشت
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
پاس تهران مغلوب تیم کشتی گاز مازندران شد
(ادامه)
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با  استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج  مدیر کل جدید در استان  معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ... ادغام و رونق احکام مدیران کل..
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج مدیر کل جدید در استان معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ...(ادامه)
مسمومیت 200 شهروند گرگانی در مراسم عروسی
شمال نیوز - حدود 200 نفر از شهروندان گرگانی که برای شرکت در مراسم عروسی یکی از آشنایان خود دعوت شده بودند پس از صرف غذا دچارمسمومیت شدند. این افراد که تعدادی از آنان نیز در بیمارستان بستری ... (ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.