.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است. آمریکا: نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هستیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است.(ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت. سید حسن نصرالله: آماده جنگ هستیم و هیچ هراسی از آن نداریم
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
بانوی اول برزیل از ایلان ماسک و پلتفرم ایکس به‌دلیل هک‌شدن حساب ایکس خود شکایت خواهد کرد. بانوی اول برزیل از ایلان ماسک شکایت می‌کند
بانوی اول برزیل از ایلان ماسک و پلتفرم ایکس به‌دلیل هک‌شدن حساب ایکس خود شکایت خواهد کرد.(ادامه)
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است. روایت خبرنگار اعزامی به لبنان از خانواده‌های شهدای جنگ غزه
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است.(ادامه)
خط حزب‌الله نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران، نوشت: ادعای رویترز درباره محتوای دیدار آقای اسماعیل‌هنیه با رهبر انقلاب، سراسر کذب است. خط‌حزب‌الله خبر رویترز را تکذیب کرد
خط حزب‌الله نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران، نوشت: ادعای رویترز درباره محتوای دیدار آقای اسماعیل‌هنیه با رهبر انقلاب، سراسر کذب است.(ادامه)
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. نه جنبه شکست دارند نه ظرفیت پیروزی
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات.(ادامه)
یک روزنامه‌نگار اسرائیلی اعتراف کرد که صحبت درباره تعداد کشته‌شدگان ارتش به دلیل سانسور دشوار است. اذعان روزنامه‌نگار صهیونیست به سانسور تلفات ارتش این رژیم
یک روزنامه‌نگار اسرائیلی اعتراف کرد که صحبت درباره تعداد کشته‌شدگان ارتش به دلیل سانسور دشوار است.(ادامه)
غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان مورد تاکید قرار گرفته است. حقایق میدان نبرد با دشمن صهیونیستی
غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان مورد تاکید قرار گرفته است.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گفت که طی ۲۶ روز جنگ علیه غزه، بیش از ۱۰ هزار بمب و موشک بر سر غزه فرو ریخته شده است. گالانت: بیش از ۱۰۰۰۰ موشک و بمب بر سر غزه ریخته‌ایم
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گفت که طی ۲۶ روز جنگ علیه غزه، بیش از ۱۰ هزار بمب و موشک بر سر غزه فرو ریخته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود . غزه کربلای قرن بیست ویکم ؛ جنایت جبالیا ، حقیقت عمل آمریکا و اسرائیل
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود .(ادامه)
چند موشک از سوریه شلیک شد و همزمان انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه گزارش شد. تنش و پاسخ موشکی از سوریه به مواضع آمریکا و اسرائیل
چند موشک از سوریه شلیک شد و همزمان انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه گزارش شد.(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است. پانسمان عفونی BBC فارسی روی زخم پروانه‌ای‌ها
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
عکس/ قابی از کشتی حسن یزدانی که در تلویزیون سانسور شد
حسن یزدانی به فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یافت. بازی ابتدایی او در مسابقات جهانی را یک داور زن قضاوت کرد که صحنه پیروز اعلام شدن کشتی گیر تیم ملی ایران توسط صداوسیما سانسور شد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۸ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری اربعین حسینی دانشجویان و سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی پرداخته‌اند.(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۳ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار وزرای امور خارجه ایران و ترکیه و مشخص شدن پنهان کاری فرانسوی‌ها در شلیک به پرواز مسافربری ایتالیا پرداخته‌اند.(ادامه)
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند. هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
هوش مصنوعی کتاب های ممنوعه و حاوی محتوای مستهجن که نباید در مدارس و کتابخانه ها وجود داشته باشند را فهرست می کند. هوش مصنوعی کتاب‌های ممنوعه و مستهجن را ردیابی می کند
هوش مصنوعی کتاب های ممنوعه و حاوی محتوای مستهجن که نباید در مدارس و کتابخانه ها وجود داشته باشند را فهرست می کند.(ادامه)
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید. ۴۰۰ جوان حزب اللهی به زودی وارد وزارت ارشاد مى شوند تا در بدنه وزارتخانه تغییر به وجود آید
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.(ادامه)
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است. خانواده آقای رئیس جمهور، غرق در فساد اخلاقی!
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است.(ادامه)
تهیه‌کننده سریال «نون خ» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال، ضمن بیان روایتی از بحران ساخت این سریال در شرایط خاص کشور، ناگفته‌هایی از روند ساخت آن را مطرح و در عین حال اعلام کرد که رئیس صدا و سیما شخصا برای ساخت فصل پنجم این سریال سفارش داده است. چرا «نون خ ۴» با قبلی‌ها فرق داشت؟
تهیه‌کننده سریال «نون خ» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال، ضمن بیان روایتی از بحران ساخت این سریال در شرایط خاص کشور، ناگفته‌هایی از روند ساخت آن را مطرح و در عین حال اعلام کرد که رئیس صدا و سیما شخصا برای ساخت فصل پنجم این سریال سفارش داده است.(ادامه)
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم. بلایی که سر خانواده تختی آوردیم بر سر خانواده پوراحمد نیاوریم
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است. چرا مقر ایران اینترنشنال از لندن به واشنگتن رفت؟
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.933 seconds.