.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد. چگونه فرزندان خود را به نماز و روزه علاقه‌مند کنیم؟
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد.(ادامه)
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد. مردی که در ۹۳ سالگی همچون یک جوان ۴۰ساله است
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد.(ادامه)
براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد دختران مجرد ۱۵ سال به بالا در کشور پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر بوده است. نماینده مجلس: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دختر بالای ۳۰ سال، مجرد هستند
براساس سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد دختران مجرد ۱۵ سال به بالا در کشور پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر بوده است.(ادامه)
امیدرضا نجفی چمازکتی * بیمه شاخصی کلیدی در افزایش رفاه زندگی(يادداشت)
امیدرضا نجفی چمازکتی *(ادامه)
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.» مهاجرت ۱۱۵ نفر از یک روستا به استرالیا ؛ ایران رتبه اول هدررفت سرمایه انسانی را دارد !
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.»(ادامه)
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد. نقش تغذیه در جلوگیری از پوکی استخوان
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد.(ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
زن بلاگر که متهم است با همدستی مردی غریبه شوهرش را کشته در حالی با این مرد پای میز محاکمه ایستادند که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداخت. انکار زن و مرد بلاگر در جنایت آتشین
زن بلاگر که متهم است با همدستی مردی غریبه شوهرش را کشته در حالی با این مرد پای میز محاکمه ایستادند که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداخت.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از افرایش حقوق 20 درصدی افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۱ احکام مستمری آن‌ها صادر شده است خبر داد. حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از افرایش حقوق 20 درصدی افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۱ احکام مستمری آن‌ها صادر شده است خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۴ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله وحشیانه به بانوی آمر به معروف در شیراز در برابر دخترش و گرم ترین تابستان جهان پرداخته‌اند.(ادامه)
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است. بی‌مهری والدین چه بلایی برسر فرزندان می‌آورد؟
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.(ادامه)
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است. در این روستا همه آلزایمر دارند+عکس
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است.(ادامه)
رئیس انجمن سالمندان: هزینه نگهداری سالمند ماهانه ۱۰ تا ۱۲ میلیون
دلبری گفت: در حال حاضر آسایشگاه‌های نگهداری از سالمندان ما از لحاظ کیفی و کمی با استاندارد‌ها فاصله زیادی دارند.(ادامه)
بیماری خاموش را بشناسید!
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پوکی استخوان بیماری بدون علامت است و به بیماری خاموش معروف است؛ متاسفانه شاید اولین بار، افراد با شکستگی عضو متوجه پوکی استخوان شوند.(ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
پرداخت یارانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای نگهداری از سالمندان بی‌سرپرست
معاون سازمان بهزیستی گفت: بابت نگهداری هر سالمند معمولی در مراكز نگهداری بهزیستی به طور متوسط سالانه ۲ میلیون تومان و برای سالمندان مجهول الهویه و بی سرپرست ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نسبت به قطع یارانه برخی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واکنش نشان داد. واکنش نماینده نوشهر و چالوس به قطع یارانه برخی از بازنشستگان
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نسبت به قطع یارانه برخی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واکنش نشان داد.(ادامه)
تشرف ۱۴۶۰ مازندرانی به حج تمتع
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امسال یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از مازندرانی‌ها در قالب ۱۱ کاروان به سفر معنوی حج تمتع مشرف می‌شوند.(ادامه)
افراد سالمند در چه شرایطی روزه بگیرند
رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در ارتباط با شرایط روزه داری افراد سالمند توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
نرخ تولد طی ۱۵ سال ۳۰ درصد کمتر شد/بحران جمعیت در ۷ استان
معاون بهداشتی وزارت بهداشت از کاهش ۳۰ درصدی نرخ تولد طی ۱۵ سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: متوسط رشد جمعیت از ۲.۵ درصد به ۰.۷ درصد رسیده است.(ادامه)
بیانیه ۱۶۵ نماینده مجلس خطاب به رئیسی
۱۶۵ نماینده مجلس در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی شدند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد. قانون جوانی جمعیت / چه مشوق‌هایی برای فرزندآوری پیش‌بینی شده است؟+ جزئیات
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد.(ادامه)
افسردگی در زنان، علت و درمان آن
افسردگی اختلال ذهنی رایجی است که تقریبا ۵ درصد از جمعیت بزرگسالان سراسر دنیا را به خود گرفتار کرده است و در این میان زنان تقریبا دو برابر از مردها به این اختلال مبتلا می‌شوند.(ادامه)
آقایان توجه کنند ؛ این علائم نشانه سرطان هستند
رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مهمترین غربالگری سرطان در آقایان، غربالگری روده بزرگ است، مطرح کرد: توصیه می کنیم مردان تست خون مخفی در مدفوع را از سن 50 سالگی انجام دهند و هر یک تا دوسال یکبار باید تکرار شود تا در صورت نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.(ادامه)
زیباترین تصویر رای گیری انتخابات
بانوی سالمندی که با قابی از حاج قاسم پای صندوق رای آمد. (ادامه)
اینفوگرافیک/ ۳۵ آسیبی که به "تک‌فرزندان" وارد می‌شود!
"تک‌فرزندی" معضلی است که این روزها به دلیل تصوراتی نادرست گریبانگیر خانواده‌ها شده است؛ تحقیقات علمی نشان می‌دهد "تک‌فرزندی" هم بر روی والدین و هم بر روی خودِ فرزندان اثرات منفی متعددی دارد.(ادامه)
روحانی: مناطق قرمز کرونایی در کشور کاهش پیدا کرده است
رئیس جمهور گفت: بسیاری از استان‌ها مسیر کاهشی را در کنترل کرونا داشتند و مناطق قرمز کشور محدود شده است.(ادامه)
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و...
اعتراض شدید مدیرکل امورایثارگران شهرداری به اقدام شورای شهر تهران
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و... (ادامه)
وزیر بهداشت: فشار سنگین روانی به مردان در دوران کرونا
وزیر بهداشت با اشاره به فشار‌های اقتصادی و روانی به مردان در دوران کرونا و لزوم توجه به این موضوع، در عین حال از تصویب سند سلامت مردان در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی خبر داد.(ادامه)
شایع‌ترین سرطان در مردان و زنان ایرانی
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن تاکید بر قابل پیشگیری بودن بیش از یک سوم سرطان ها، به معرفی شایع‌ترین سرطان‌ها در کشور پرداخت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.