.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیش از 10 درصد جمعیت مازندران را سالمندان تشکیل می‌دهند
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به وجود حدود 320 هزار سالمند در مازندران گفت: بیش از 10 درصد جمعیت استان را سالمندان تشکیل می‌دهند.(ادامه)
چگونگی تشخیص زودرس سرطان‌ها
بیماری‌های واگیردار که روزگاری به عنوان اولین عامل مرگ‌ومیر به حساب می‌آمدند، امروزه به طور نسبی تحت کنترل در آمده‌اند، در حالیکه بر اساس آخرین بررسی‌های آماری در حال حاضر تقریبا 20 میلیون نفر در دنیا با سرطان زندگی می‌کنند.(ادامه)
راهکارهای مقابله با سکسکه
سکسکه برای بسیار از ما در طول زندگی اتفاق می افتد و حس جالبی به ما دست می دهد اما برخی اوقات باعث کلافگی انسان می شود و به دنبال راهکاری برای خلاصی از سکسکه می گردد.(ادامه)
شمال نیوز : وی از افزایش ضریب سالمندی این استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مازندران توجه داشته باشند در صورت بی‌توجهی بر امر ضریب سالمندی این استان در سال 1415 به عنوان استان پیر کشور قرار می‌گیرد..... مازندران در ردیف ۵ استان پیر کشور و افزایش سن ازدواج در استان
شمال نیوز : وی از افزایش ضریب سالمندی این استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مازندران توجه داشته باشند در صورت بی‌توجهی بر امر ضریب سالمندی این استان در سال 1415 به عنوان استان پیر کشور قرار می‌گیرد.....(ادامه)
آیا شکستن قولنج مفاصل خوب است؟!
معمولا برای همه ما پیش می‌آید که بر اثر خستگی جسمی، یک کش و قوس به بدن خود می‌دهیم، بر اثر عادت فشاری را روی انگشتان‌مان وارد می‌کنیم یا با کج و راست کردن گردن و کمر که بر اثر خستگی‌ها مثلا نشستن‌های طولانی‌مدت ایجاد شده است، از شنیدن صدای شکستن قولنج‌مان لذت می‌بریم. آیا می‌دانید این صدای لذتبخش از کجا می‌آید؟ چرا بعد از شکستن قولنج احساس خوبی پیدا می‌کنیم؟ آیا این کار سلامت‌مان را به خطر می‌اندازد؟ با ما همراه باشید. (ادامه)
٨ خاصیت کمتر شناخته شده آب هویج
تابستان که می رسد هیچ چیز به اندازه آب میوه های خنک، گوارای وجود نمی شود. خیلی از ما صرفاً برای خنک شدن و یا در نهایت برای تقویت چشم ها آب هویج می خوریم. اما آیا می دانید که این نوشیدنی برای سلامت دهان مفید است و به تسکین اختلالات گوارشی کمک می کند؟(ادامه)
واقعیتی مهم درباره شیر که نمی دانید
یکی از مفید ترین محصولات برای حفظ سلامتی می تواند مانند یک شمشیر دو لبه عمل کند و باعث آسیب به بدن نیز شود اما راهکارهایی برای کاستن از خطرات آن وجود دارد.(ادامه)
۶ میوه تابستانی با ۶ درد و ۶ درمان
خوردن یک انبه کامل که حدود 650 گرم وزن دارد، می تواند 33 درصد از نیاز روزانه به پتاسیم را تامین کند، به همین دلیل خوردن این میوه به فشارخونی ها توصیه می شود(ادامه)
۶ میوه تابستانی با ۶ درد و ۶ درمان
خوردن یک انبه کامل که حدود 650 گرم وزن دارد، می تواند 33 درصد از نیاز روزانه به پتاسیم را تامین کند، به همین دلیل خوردن این میوه به فشارخونی ها توصیه می شود(ادامه)
افزایش طول عمر با رژیم غذایی سرشار از فیبر
طبق مطالعه اخیر محققان، برای حفظ سلامت در دوران سالمندی باید از رژیم غذایی سرشار از فیبر استفاده کرد.(ادامه)
بهترین و پردرآمدترین شغل‌ها در سال 95
یک کارشناس بازار کار با معرفی مشاغل مناسب و درآمدزا برای جویندگان کار در سال 95 معتقد است: تنها کسانی از شغل خود رضایت کامل دارند که با استعدادها، قابلیتها و مهارتهای آنها سازگار باشد. (ادامه)
روش‌هایی برای تقویت ذهن و هوش
برای افزایش حافظه خود بهتر است از روش های موثری کمک بگیرید توصیه می کنیم از برخی ترفندهای موثر در این زمینه کمک بگیرید و به کمک آن ها به پیشگیری از بروز مشکلات حافظه در سالمندی کمک کنید.(ادامه)
عوارض سوء مصرف ویتامین D
یک متخصص بیماری‌های داخلی گفت: مسمومیت با قرص ویتامین D درد استخوانی و عضلانی را تشدید می‌کند.(ادامه)
مرگ ۱۹۵ نفر عابر پیاده در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در ده ماهه نخست امسال، تعداد ۱۹۵ نفر از عابرتن پیاده بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو درصد کاهش داشت. (ادامه)
زنگ خطر سرطان روده
افراد گمان می‌کنند بدن موظف است به صورت خودکار به وظایف خود در حفظ سلامتش عمل کند. به همین دلیل به علائم اولیه بیماری‌ها بی‌توجهی کرده و زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که مراحل درمان بیمار با دشواری‌های قابل توجهی مواجه می‌شود یا بیماری اصلا قابل درمان نیست.‌(ادامه)
داروهـایی که حافظه را ضعیف می کنند
آنتی هیستامین ها با کاهش میزان ناقل عصبی استیل کولین مانع از فعالیت بخش‌های مخصوص مربوط به حافظه مغز می‌شوند. در نتیجه کیفیت حافظه کمتر می‌شود. (ادامه)
ستون فقرات خود را دریابید
داشتن ستون فقرات سالم می‌تواند در حفظ کیفیت زندگی در میانسالی و دوران سالمندی بسیار مؤثر باشد. از این‌رو رعایت نکاتی ساده اما کلیدی می‌تواند راهی برای خداحافظی با دردهای ستون فقرات باشد.(ادامه)
اگر می خواهید پیر نشوید بخوانید
حتماً ضرب المثل معروف «هر روز یک عدد سیب بخور تا کارت به دکتر نیفتد» را زیاد شنیده اید. (ادامه)
خط ویژه نابینایان در ساری ایجاد شد
مدیرکل بهزیستی مازندران از ایجاد خط ویژه مخصوص نابینایان در سطح شهر ساری توسط شهرداری و شورای شهر ساری خبر داد(ادامه)
داروهـایی که بلای جـان حافظه‌اند
اختلالات حافظه ممکن است در نتیجه مصرف برخی داروها نیز بروز کند.در اینجا داروهایی را که باعث ایجاد فراموشی و اختلالات حافظه می‌شود معرفی می‌کنیم.(ادامه)
تو را من چشم در راهم...
(ادامه)
یارانه افرادی که امشب قطع می‌شود + لینک ثبت اعتراض
(ادامه)
راهی ساده برای تقویت حافظه
(ادامه)
چه کسانی سلامت جنسی کاملی دارند؟
سلامت جنسی نیازمند برخورد مثبت و توأم با احترام به جنسیت و روابط جنسی و در عین حال امکان برخورداری از تجارب لذت بخش و ایمن جنسی، به دور از اجبار، تبعیض و خشونت است(ادامه)
حکایت دختری است که با وساطت فردوست و مادرش به دربار راه یافت و رؤیای ملکه شدن در ذهن می‌پروراند و مدتی انیس و مونس شاه شد.
داستان شاه و پری
حکایت دختری است که با وساطت فردوست و مادرش به دربار راه یافت و رؤیای ملکه شدن در ذهن می‌پروراند و مدتی انیس و مونس شاه شد. (ادامه)
پویایی و بالندگی جمعیت نیازمند کار فرهنگی است
احمدی اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن این سیاست ها و جلوگیری از پیر شدن جمعیت کشور باید کار فرهنگی بسیاری انجام شود تا کشور در نسل های بعدی مشکل جوانان نداشته باشد. (ادامه)
میزان باروری کل کشور اعلام شد
(ادامه)
افزایش جمعیت فقط ترویج فرزندآوری نیست
اما سوالی که مطرح بود تا این میزگرد در نمایشگاه پویایی بالندگی و جوانی جمعیت از سوی مرکز بهداشت ساری شکل بگیرید پاسخ به چرایی سیاست های است که بعد از سونامی جمعیت در دههای شصت و هفتاد مطرح بود که فرزند کمتر زندگی بهتر و اما امروزه همان سیاست گذاران مطرح می کنند که حداقل دو فرزند برای هر خانواده ضروری است.(ادامه)
شمال نیوز :  ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و حتی با تمدیدهای نادرست دوره خدمتی مدیران، روزی به نقطه ای خواهیم رسید که چاره ای بجز خداحافظی با بازنشسته ها نخواهیم داشت و از این رو قبل از اینکه دچار سونامی بحران مدیریتی بشویم، باید .... مدیریت پیر، دامن گیر دولت تدبیردر مازندران !
شمال نیوز : ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و حتی با تمدیدهای نادرست دوره خدمتی مدیران، روزی به نقطه ای خواهیم رسید که چاره ای بجز خداحافظی با بازنشسته ها نخواهیم داشت و از این رو قبل از اینکه دچار سونامی بحران مدیریتی بشویم، باید ....(ادامه)
حل مشکل بیمه‌ای معلولان پس از سال‌ها
با حمایت‌های دولت و وزیر کار و رفاه اجتماعی، این مشکل حل و مقرر شد تمام معلولان حداقل بیمه پایه‌ داشته باشند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.