.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این ورزش ها برای مغز مفیدند
برای انجام این تحقیق عروق مغزی 14 زن و مرد بین سنین 60 تا 80 ساله به مدت 10 سال از طریق آنژیوگرافی مورد مطالعه قرار گرفت. (ادامه)
فشارخون مادران را جدی بگیرید!
(ادامه)
دو خوراکی برای تقویت حافظه و تمرکز
مطالعات محققان تگزاس امریکا نشان می دهد، مصرف خوراکی‌هایی مانند انگور و بادام زمینی با داشتن تاثیرات مثبت و مفید بر سیستم مغزی و عصبی می توانند به احیای حافظه پرداخته و قدرت تمرکز را نیز افزایش دهند. (ادامه)
غذاهای سرطانزا را بشناسید
بیماری‌های و اگیردار که روزگاری به عنوان اولین عامل مرگ و میر به حساب می‌آمدند، امروزه بطور نسبی تحت کنترل درآمده‌اند در حالیکه بر اساس آخرین بررسی‌های آماری در حال حاضر تقریبا 20 میلیون نفر در دنیا با سرطان زندگی می‌کنند. سرطان عامل 12 درصد تمامی مرگ‌ها در سرتاسر جهان است. (ادامه)
فست فودها با بدن چه می‌کنند؟
اکثر مردم به دلیل مشغله‌های فراوان تغذیه مناسب نداشته و غذاهای فست فودی را به عنوان وعده‌های غذایی روزانه استفاده می کنند غافل از اینکه خودشان با دست خود سم را وارد بدن می کنند. (ادامه)
فست فودها با بدن چه می‌کنند
وی افزود: گوشت ماهی و گوساله و تخم پرندگان، کنجد از منابع اصلی ویتامین دی می‌باشند که این ویتامین نقش مهمی را در جلوگیری از پوکی استخوان ایفاء می‌کند.(ادامه)
دندانپزشکی از بن‌بست بیمه‌ها خارج می‌شود؟
خدمات دندانپزشکی جزو پرهزینه‌ترین خدمات درمانی است که در گذشته بیمه‌ها آن را پوشش نمی‌دادند اما در دولت یازدهم شورای عالی بیمه با هدف پیشگیری بیماری‌های دهان و دندان برای کودکان زیر 14 سال با اختصاص 250 میلیارد تومان در سال‌جاری 20 خدمت را تحت پوشش بیمه پایه قرار داده است(ادامه)
عملکرد مدیران گیلان ارزیابی می‌شود
(ادامه)
دخل و خرج بازنشستگان هنوز نمی‌خواند
بیماری، ناتوانی، اختلالات ذهنی، فوت همسر، فقر و بسیاری عوامل اجتماعی دیگر باعث می‌شود تا نیازهای سالمندان در پاره‌ای موارد متفاوت با نیازهای سایر اقشار جامعه و اعضای خانواده‌ها باشد.(ادامه)
بهترین داروی ضد پیری چیست؟
(ادامه)
مازندران پیر می شود
(ادامه)
آمارهایی از نرخ ابتلا به فقر در کشور
(ادامه)
جمعیت ایران ۷۷,۷۷۷,۷۷۷ نفر
دیروز روی سایت مرکز آمار ایران ابزار جمعیت شمار این مرکز در ساعت 21:42 عدد 77,777,777 را نشان داد؛ هشت تا هفت که نشان می‌دهد این تعداد نفوس مستعده در کشور ایران زندگی می‌کنند.(ادامه)
مرگ 99 نفراز عابران پياده در پنج ماهه امسال
(ادامه)
آمارهای جالب از ثبت احوال کشور
(ادامه)
مبتلا شدن هفت میلیون ایرانی به آب مروارید
(ادامه)
مازندران در بین استان های کم بارور
مدیرکل دفتر آمار ، جمعیت و اطلاعات مهاجرتی سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: استانهای البرز، تهران ، مازندران، اصفهان و گیلان دارای کمترین میزان باروری در کشور هستند.(ادامه)
افزایش 7.4 درصدی مستمری‌بگیران گیلان
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
شمال نیوز: متخصصین باید زیانهای ناشی از وضع حملهای غیر طبیعی و همچنین فواید و آثار مثبت زایمان طبیعی در حفظ سلامت مادر و کودک را مکرراً در مجامع عمومی و رسانه‌ها تبیین کنند. کشور بدون جمعیت جوان، یعنی کشور بدون ابتکار و پیشرفت(خبر)
شمال نیوز: متخصصین باید زیانهای ناشی از وضع حملهای غیر طبیعی و همچنین فواید و آثار مثبت زایمان طبیعی در حفظ سلامت مادر و کودک را مکرراً در مجامع عمومی و رسانه‌ها تبیین کنند.(ادامه)
35درصد فوتی های سال92 عابران پیاده بودند
(ادامه)
حوادث رانندگی 859 نفر را در مازندران به کام مرگ کشاند
وی با اشاره به افزایش یک درصدی آمار کشته شدگان در سال 92 تصریح کرد: بیشترین فوتی در سال گذشته محور برون شهری با تعداد 588 نفر ، درون شهری با 216 و راه روستایی با 55 نفر اتفاق افتاد.(ادامه)
جمعیت کشور از ۷۷ میلیون نفر گذشت
(ادامه)
رابطه سرطان و مواد غذایی
سال‌های طولانی بود که رابطه غذا با سرطان مشخص شده بود، یعنی در بررسی آمار و ارقام معلوم شده بود کسانی که نوع خاصی از مواد غذایی را مصرف می‌کنند یا نمی‌کنند به کدام سرطان بیشتر مبتلا می‌شوند. به طور کلی مصرف مواد غذایی بیشتر از حد نیاز و ذخیره شدن کالری‌های اضافی مصرف نشده منجر به افزایش وزن و چاقی می‌شود و به همین دلیل متخصصان چاقی را از عوامل مولد بسیاری از سرطان‌ها مثل پستان و گوارش می‌دانند.(ادامه)
سونامی بیماریهای کلیوی در راه است
(ادامه)
سرقت نقابداران از سالمندان مازندران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
سالمندان گیلان کارت منزلت می‌گیرند
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
جزئيات طرح قانون جامع جمعیت کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.