.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فواید روغن ماهی برای سلامت
سازمان بهداشت جهانی مصرف ۱ تا ۲ وعده روغن ماهی در هفته را توصیه می کند چراکه اسیدهای چرب امگا۳ موجود در ماهی فواید متعددی برای سلامت دارند.(ادامه)
۶ میوه تابستانی و ۶ درمان
در فصل تابستان میوه هایی وجود دارند در درمان بیماری های عمدتا این فصل موثر هستند.(ادامه)
شایع‌ترین سرطان در مردان و زنان ایرانی
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به جدیدترین آمار سرطان در کشور گفت: سرطان دستگاه گوارش به ویژه معده بالاترین آمار مرگ و میر را داشته است.(ادامه)
رحلت امام خمینی (ره)، هجرت آفتاب
ماه خرداد سال‌هایی بوده که با وقایعی متفاوت در ذهن و تاریخ ملت ایران ماندگار شده است، اما خرداد سال 68 حادثه‌ای را در دل داشت که نه تنها مردم ایران بلکه تمامی جهان را معطوف به خود کرد؛ رحلت یک بزرگمرد، تاریخ‌ساز. (ادامه)
با این ترفند‌ها ۱۲۰ سال عمر کنید!
محققان دریافته‌اند الگوی غذایی سالم در کاهش روند پیری و سلامت افراد حتی در دوران سالمندی بسیار نقش دارد و بهترین زمان آغاز سبک تغذیه سالم و البته زندگی سالم، دوران جنینی است. (ادامه)
شمال نیز : افشاری نژاد بیان داشت: در جمعیت صفر تا 14 سال، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با 38.3 و 29.8 درصد جوان ترین و گیلان و مازندران با 17.8 و 19.5 درصد پیرترین استان های کشور هستند..... مازندران و گیلان پیرترین استان های کشور هستند
شمال نیز : افشاری نژاد بیان داشت: در جمعیت صفر تا 14 سال، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با 38.3 و 29.8 درصد جوان ترین و گیلان و مازندران با 17.8 و 19.5 درصد پیرترین استان های کشور هستند.....(ادامه)
کاهش ۱۱ درصدی تلفات عابران پیاده در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال قبل ۱۹۱ نفر عابر پیاده شامل ۱۳۸ مرد و بقیه زن براثر تصادف رانندگی جان باختند که کاهش ۱۱ درصدی نسبت به سال ۹۵ داشته است.(ادامه)
شمال نیوز :  چندی پیش وزیر بهداشت نامه‌ای را در این زمینه به ریاست قوه‌قضاییه نوشتند و درخواست کردند که در موضوع خرید و فروش قرص برنج اقدامات کنترلی جدی‌تری انجام شود..... وزارت بهداشت: خودکشی‌های با «قرص برنج» نگران‌کننده است
شمال نیوز : چندی پیش وزیر بهداشت نامه‌ای را در این زمینه به ریاست قوه‌قضاییه نوشتند و درخواست کردند که در موضوع خرید و فروش قرص برنج اقدامات کنترلی جدی‌تری انجام شود.....(ادامه)
پرحافظه‌ها چه می‌خورند؟
آلزایمر به طور چشمگیری با سن در ارتباط است و گرچه شیوع آن در هر دو جنس مشابه است، اما به علت عمر بیشتر زنان در مقایسه با مردان، در خانم‌ها شایع‌تر است.(ادامه)
افزایش ۱۲ درصدی مرگ عابران پیاده براثر تصادف در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۹۴ نفر از عابران پیاده سال جاری بر اثر تصادف رانندگی در استان جان باختند که افزایش ۱۲ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.(ادامه)
این صبحانه را بخورید و لاغر شوید!
همه می‌دانیم که یکی از جا‌هایی که به سرعت چاق می‌شود و لاغر کردن آن هم در دیرترین زمان ممکن رخ می‌دهد شکم است.(ادامه)
چه زمانی بدن به پروتئین نیاز دارد؟
افراد به دلایل گوناگونی از مکمل پروتئین استفاده می‌کنند؛ از عضله سازی و کاهش وزن گرفته تا صرفا تقویت سلامت عمومی.(ادامه)
راهبرد دولت برای افزایش دستمزد در سال۹۷ چگونه خواهد بود؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد دولت تا سال ۱۴۰۰، افزایش پلکانی حقوق کسانی است که کف حقوق را دریافت می کنند.(ادامه)
خبر خوش ربیعی برای بازنشستگان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امسال ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای افزایش پلکانی حقوق درنظر گرفتیم گفت: برای سال آینده نیز ۳۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، ولی این افزایش با شیبی در حال وقوع است تا به مرور آن را رفع کنیم.(ادامه)
ویتامین D یادتان نرود
(ادامه)
عروس، پشت‌پرده اسیدپاشی به مادرشوهر
مرد سبزی‌فروشی که متهم به اسیدپاشی به زن سالمندی است، سرانجام پس از چند ماه به این جرم اعتراف و دلیل آن را ارتباط با عروس خانواده اعلام کرد. (ادامه)
۶ عادتی که باید کنار بگذارید
دردهای مفصلی در سنین میانسالی و سالمندی دست از سر آدم برنمی‌دارند و هر فردی که پا به سن می‌گذارد، با این دردهای ناخوشایند روبه‌رو می‌شود. این دردها در بعضی از افراد شدت کمتری دارند و در برخی دیگر نیز آنقدر شدید و آزاردهنده هستند که هیچ راهی جز جراحی برای بهبود آنها وجود ندارد.(ادامه)
آیا آلزایمر درمان قطعی دارد؟
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران گفت: اخیرا در فضای مجازی عصاره گل سرخ و زعفران را برای درمان آلزایمر تبلیغ می‌کنند که چنین چیزی صحت ندارد. (ادامه)
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در احکامی سه زن را در پستهای مهم این وزارتخانه منصوب کرد. انتصاب مدیران ارشد خانم در وزارت بهداشت دولت دوازدهم
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در احکامی سه زن را در پستهای مهم این وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
جمعیت سالمندان ایران رو به افزایش است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: جمعیت سالمندان ایران رو به افزایش است.(ادامه)
افزایش رشد سالمندی در مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به افزایش رشد سالمندی در این استان، گفت: طراحی شهری مناسب برای سالمندان مازندران وجود ندارد.(ادامه)
بدهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی
شمال نیوز : نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی دولت به تامین اجتماعی بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است. (ادامه)
سونامی سالمندی در ایران نگران کننده است
(ادامه)
تغذیه مناسب برای پیشگیری از پوکی استخوان
استفاده مناسب از مکمل‌ها و ویتامین‌ها از جمله ترکیبات حاوی کلسیم و ویتامین «D» اگرچه می‌توانند نقش مفیدی داشته باشند، به‌هیچ‌وجه به‌عنوان جایگزین تغذیه طبیعی و فعالیت فیزیکی نیستند.(ادامه)
یک راه حل ساده برای تقویت حافظه
فکر کردن در مورد یک وسیله در جایی که باید به یاد آورده شود و تعیین کردن یک عمل و رفتار برای آن، به ذهن در تشکیل دادن یک حافظه عینی کمک می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : براستی با این‌همه  مشکلات چگونه ممکن است عده‌ای منافع‌طلب  در زمان برداشت شالی اقدام به واردات برنج هندی و پاکستانی کنند  و بر دست‌های وصله‌زده و تن خسته و رنجور کشاورز ، تازیانه واردات بزنند! .... تازیانه واردات برنج بر صورت کشاورزان رنجور مازنی !
شمال نیوز : براستی با این‌همه مشکلات چگونه ممکن است عده‌ای منافع‌طلب در زمان برداشت شالی اقدام به واردات برنج هندی و پاکستانی کنند و بر دست‌های وصله‌زده و تن خسته و رنجور کشاورز ، تازیانه واردات بزنند! ....(ادامه)
این خوراکی‌ها شما را مبتلا به آلزایمر می‌کنند
با وجود اینکه مصرف فست فود، خوراکی‌های شیرین و پرچرب باعث ابتلای افراد به بیماری‌های مرگبار به ویژه آلزایمر می‌شود، اما مصرف برخی خوراکی‌های سالم نیز می‌تواند اثر تخریبی برای مغز داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز: مراجعه مکرر ما به شرکت گاز شهرستان و تماس های ما با شرکت گاز استان هنوز کارساز نشد و این روزها بدلیل بی توجهی شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده قادر به عبور و مرور در روستا نیستیم ..... گلایه مندی شدید اهالی روستای نفت چال سوادکوه شمالی از شرکت گاز مازندران
شمال نیوز: مراجعه مکرر ما به شرکت گاز شهرستان و تماس های ما با شرکت گاز استان هنوز کارساز نشد و این روزها بدلیل بی توجهی شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده قادر به عبور و مرور در روستا نیستیم .....(ادامه)
خطرات شکستن قولنج گردن
معمولاً برای کاهش خستگی جسمی در یک روز پرمشغله، با فشار آوردن روی انگشتانمان یا با کج و راست کردن گردن و کمر، کمی خود را کش و قوس می‌دهیم.(ادامه)
اندازه دور بازو به شما می گوید چقدر عمر می کنید
مطالعات جدید محققان نشان می دهد بین اندازه دور بازو و طول عمر ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد. اندازه دور بازوهای تان به شما می گوید چقدر عمر می کنید(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.