.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است. زورگیری و سرقت در اتوبان صدر تهران
پلیس آگاهی تهران در واکنش به ویدیوی زورگیری در اتوبان صدر تهران، آن را تایید ولی اعلام کرد: سرقت مسلحانه نبوده است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد.(ادامه)
عکس / حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز تهران
کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز تهران پس از حواشی اخیر حضور یافت و تصویر آن توسط عکاسان به ثبت رسید./ایلنا(ادامه)
مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد. شبکه افق به حواشی یک توییت واکنش نشان داد
مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد.(ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
اولین قسمت از ویژه برنامه لحظات افطار شبکه دو سیما با عنوان «پناه» در حالی روی آنتن رفت که بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ بعد از مدت‌ها دوری از رسانه‌های رسمی به صورت زنده اذان گفت. ذوق‌زدگی مادر خواننده پاپ از اذان گفتنش در تلویزیون
اولین قسمت از ویژه برنامه لحظات افطار شبکه دو سیما با عنوان «پناه» در حالی روی آنتن رفت که بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ بعد از مدت‌ها دوری از رسانه‌های رسمی به صورت زنده اذان گفت.(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. ادعای کاظم صدیقی: از ثبت شرکت و انتقال باغ اطلاعی نداشتم!
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.
امضایم را جعل کردند / موسسه مذکور با جعل امضاء اینجانب به ثبت رسیده/ دادستان ورود کند
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. (ادامه)
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد. بازپرس پرونده تتلو: تتلو توبه نامه نوشته و میخواهد تشکیل خانواده بدهد
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد.(ادامه)
اتحادیه جهانی کشتی قرار است یک برنامه متفاوت از دیدار‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور منتشر کند. سورپرایز برای حسن یزدانی!
اتحادیه جهانی کشتی قرار است یک برنامه متفاوت از دیدار‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور منتشر کند.(ادامه)
منابعی در عمان از لغو کنسرت دیشب مسقط «ساسی» خبر داده اند که با پیگیری دیپلماتیک ایران، از سوی دولت عمان لغو شده است. احتمال دستگیری «ساسی» در عمان و استرداد به ایران
منابعی در عمان از لغو کنسرت دیشب مسقط «ساسی» خبر داده اند که با پیگیری دیپلماتیک ایران، از سوی دولت عمان لغو شده است.(ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد. زنگ نامزدهای معترض به نتایج انتخابات در مازندران به صدا در آمد!/ ثبت اولین شکایت در حوزه انتخابیه بابل
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد.(ادامه)
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد. بررسی گزینه های احتمالی ریاست مجلس دوازدهم
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد.(ادامه)
از حواشی دیدار پرسپولیس در اراک، درگیری شدید محمدحسین کنعانی‌زادگان با هوادار تیم میزبان بود. جریمه سنگین در انتظار مدافع ملی‌پوش پرسپولیس
از حواشی دیدار پرسپولیس در اراک، درگیری شدید محمدحسین کنعانی‌زادگان با هوادار تیم میزبان بود.(ادامه)
محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی اظهار کرد: عده‌ای یا از سر دلسوزی، یا عقده گشایی یا به عنوان فسیل‌های سیاسی مرا تخریب کردند و بحث به جایی رسید که آیا من بلدم نماز بخوانم، روزه بگیرم، پدر و مادرم به من این‌ها را یا داده‌اند یا خیر. توضیح خزاعی درباره اشتباه خواندن دعای یا مقلب القلوب / امیدوارم سر سال تحویل موقع خواندن دعا یاد من باشند
محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی اظهار کرد: عده‌ای یا از سر دلسوزی، یا عقده گشایی یا به عنوان فسیل‌های سیاسی مرا تخریب کردند و بحث به جایی رسید که آیا من بلدم نماز بخوانم، روزه بگیرم، پدر و مادرم به من این‌ها را یا داده‌اند یا خیر.(ادامه)
از آنجائیکه نخبگان ،  صاحبان علم ، خرد  و همچنین دارای قدرت  و استنباط و تحلیل  هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰ انتخابات و نقش نخبگان سیاسی و دینی(يادداشت)
از آنجائیکه نخبگان ، صاحبان علم ، خرد و همچنین دارای قدرت و استنباط و تحلیل هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰(ادامه)
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند ضرورت تثبیت مجریان انتخابات در مازندران
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند (ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
شمال نیوز:

تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند. این ۷۰ نماینده مجلس همیشه غایب هستند / یک‌چهارم نمایندگان در رای‌گیری‌های مهم مجلس حضور ندارند
شمال نیوز: تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند.(ادامه)
رسانه‌های عبری از تنش بی‌سابقه در روابط تل‌آویو و واشنگتن و فشار کاخ‌سفید بر بنیامین نتانیاهو برای پایان دادن به جنگ زمینی غزه خبر دادند. ترس از آبرو، بایدن را به جان نتانیاهو انداخت
رسانه‌های عبری از تنش بی‌سابقه در روابط تل‌آویو و واشنگتن و فشار کاخ‌سفید بر بنیامین نتانیاهو برای پایان دادن به جنگ زمینی غزه خبر دادند.(ادامه)
پس از انتشار یک فیلم غیراخلاقی از یک مقام مسئول و فرد دیگری در فضای مجازی، هر دو نفر حاضر در این فیلم بازداشت شدند. بازداشت ۲ فرد حاضر در فیلم غیراخلاقی پرونده گیلان + جزئیات
پس از انتشار یک فیلم غیراخلاقی از یک مقام مسئول و فرد دیگری در فضای مجازی، هر دو نفر حاضر در این فیلم بازداشت شدند.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند. واکنش جبلی به حواشی موسیقی‌های مبتذل
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند.(ادامه)
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند. کدام برنامه‌های تلویزیون مورد رضایت مخاطبان قرار گرفتند؟
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند.(ادامه)
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد. توضیحات دفتر امام‌جمعه مرکز استان درباره حواشی پیش آمده در نماز جمعه
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد.(ادامه)
بر اساس اعلام نکونام بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران حق مصاحبه با رسانه‌ها را تا اطلاع ثانوی ندارند. استقلالی‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع‌المصاحبه شدند
بر اساس اعلام نکونام بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران حق مصاحبه با رسانه‌ها را تا اطلاع ثانوی ندارند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 64 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.