.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ظاهر جدید شهاب حسینی و شباهت نسبی‌اش به ظاهر صدام حسین شایعه حضورش در نقش این شخصیت سیاسی در کنار حامد بهداد، در فیلمی خیالی به نام «عامل اعصاب» منتشر و توسط تعدادی از سایت‌های رسمی و دولتی تایید شد. کوه طلا هم بدهند نقش صدام را بازی نمی‌کنم
ظاهر جدید شهاب حسینی و شباهت نسبی‌اش به ظاهر صدام حسین شایعه حضورش در نقش این شخصیت سیاسی در کنار حامد بهداد، در فیلمی خیالی به نام «عامل اعصاب» منتشر و توسط تعدادی از سایت‌های رسمی و دولتی تایید شد.(ادامه)
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود. تلاش سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول؛ ملوان دوباره به داد پرسپولیس می‌رسد؟!
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود.(ادامه)
وی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند ، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است. با توجه به «رهنمود رهبر انقلاب»، استیضاح وزیر صمت «منتفی» است
وی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند ، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است.(ادامه)
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد. برخورد با عوامل سریال پوست شیر/ برکناری مدیر سینما لوتوس
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد.(ادامه)
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ناکامی های خودش امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرمربی اسپانیایی خودش برابر آلومینیوم اراک متوقف شد. نساجی همچنان در حسرت برد/ توقف نسخه اسپانیایی نساجی در وطنی !
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ناکامی های خودش امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرمربی اسپانیایی خودش برابر آلومینیوم اراک متوقف شد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا الان هر برنامه‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون انجام شده و همه چیز به درستی پیش می‌رود. اگر از کسی نمی ترسید از خدا بترسید
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا الان هر برنامه‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون انجام شده و همه چیز به درستی پیش می‌رود.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد.
ترامپ: حتی اگر محکوم هم شوم از انتخابات ۲۰۲۴ انصراف نخواهم داد
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد. (ادامه)
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند! ماجرای اتاق سیگار در بیت رهبری
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند!(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی از پایان مرحله نخست تفهیم اتهامات ضد ترامپ خبر دادند. وکلای حقوقی ترامپ از اراده محکم ترامپ خبردادند. ترامپ عازم فلوریدا شد/ دادگاه بعدی ۴ دسامبر
رسانه‌های آمریکایی از پایان مرحله نخست تفهیم اتهامات ضد ترامپ خبر دادند. وکلای حقوقی ترامپ از اراده محکم ترامپ خبردادند.(ادامه)
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است. هم‌تیمی‌هایم به من می‌گویند الاغ!
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است.(ادامه)
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند! تکرار ادعای بازیکنان روسیه علیه ایران
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند!(ادامه)
مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی رسانی دفتر حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی با اشاره به مطلبی منتشر شده از این مرجع تقلید در فضای مجازی پیرامون حجاب دختران در حال تحصیل در خارج کشور، در این باره توضیحاتی ارائه کرد. توضیح دفتر آیت الله مکارم شیرازی درباره فتوای برداشتن حجاب
مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی رسانی دفتر حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی با اشاره به مطلبی منتشر شده از این مرجع تقلید در فضای مجازی پیرامون حجاب دختران در حال تحصیل در خارج کشور، در این باره توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
حامد ذاکریان سالی که نکوست از بهارش پیداست(يادداشت)
حامد ذاکریان(ادامه)
شوک بزرگ به فوتبال ایران/ تصمیم غیرمنتظره در فدراسیون فوتبال
بعد از حواشی جنجالی به وجود آمده، رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال تغییر در ساختار مدیریتی هیات فوتبال تهران است.(ادامه)
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود. ابداع شیوه نوبت دهی و آزادسازی واردات خودرو/ قیمتها رکورد شکست
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.(ادامه)
دعوت ۲ بازیکن مطرح والیبال ایران به تیم ملی با اما و اگرهای زیادی همراه شد و به نظر می‌رسد یکبار دیگر حواشی زیادی پیرامون این موضوع ایجاد شود. لیست تیم ملی والیبال، عجیب‌تر از همیشه/ چرا موسوی و غفور دعوت شدند؟
دعوت ۲ بازیکن مطرح والیبال ایران به تیم ملی با اما و اگرهای زیادی همراه شد و به نظر می‌رسد یکبار دیگر حواشی زیادی پیرامون این موضوع ایجاد شود.(ادامه)
پنالتی استقلال مقابل گل‌گهر درست بود؟ + عکس
استقلال در بازی با گل گهر موفق شد در دقایق پایانی بازی باخته را با برد عوض کند. گل دوم که با ضربه پنالتی به ثمر رسید حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت. با هم نظر چند کارشناس را در این مورد می خوانیم؛(ادامه)
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند. نقش ناآرامی‌ها در افزایش نرخ دلار چه بود؟
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند.(ادامه)
روح‌الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از صدور مجوز نمایش بین‌المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» خبر داد. او گفته است: «وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تصاویر بازیگر زن (لیلا حاتمی) با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده بود.» تصویر سر تراشیده لیلا حاتمی را تنها خارجی‌ها حق دارند ببینند!
روح‌الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از صدور مجوز نمایش بین‌المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» خبر داد. او گفته است: «وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تصاویر بازیگر زن (لیلا حاتمی) با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده بود.»(ادامه)
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتها سکوت درباره شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد. دژاگه: کی روش تمام شد و رفت/ کل فوتبال ایران باید عوض شود
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتها سکوت درباره شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد.(ادامه)
در ادامه عکسی از احسان علیخانی در خارج از ایران را مشاهده می کنید عکس احسان علیخانی با تیپ عجیب در اروپا
در ادامه عکسی از احسان علیخانی در خارج از ایران را مشاهده می کنید(ادامه)
باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی برابر مس کرمان در یک مسابقه پرحاشیه بیانیه‌ای درباره اتفاقات این مسابقه منتشر کرده است. بیانیه استقلال پس از جنجال‌های کرمان
باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی برابر مس کرمان در یک مسابقه پرحاشیه بیانیه‌ای درباره اتفاقات این مسابقه منتشر کرده است.(ادامه)
برد فولاد مقابل پرسپولیس در یک بازی جنجالی همچنان سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی است. فولاد چطور پرسپولیس را شکست داد؟
برد فولاد مقابل پرسپولیس در یک بازی جنجالی همچنان سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی است.(ادامه)
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد. توضیح رئیس صداوسیما درباره نامه‌اش به رئیسی
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
رئیس صدا و سیما : دستمزد میلیاردی در تلویزیون نداریم
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱ بهمن
اقدام پارلمان اروپا در قبال سپاه پاسداران ، صحبت‌های رئیس جمهور در این باره و هشدار ایران درباره آن بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
سخنگوی شورای شهر تهران از استعفای دختر عضو شورای شهر تهران با توجه به حواشی فیش حقوقی اش خبر داد. استعفای دختر دهه هشتادی عضو شورای شهر تهران از مسئول دفتری مادرش
سخنگوی شورای شهر تهران از استعفای دختر عضو شورای شهر تهران با توجه به حواشی فیش حقوقی اش خبر داد.(ادامه)
مهدی قایدی به شایعات پایان داد+ سند
مهاجم ریزنقش استقلال به برخی حواشی که در خصوص او به گوش می رسید خط بطلان کشید.(ادامه)
واکنش سخنگوی شورای شهر به حواشی فیش حقوقی دختر عضو شورا
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.