.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تمسخر مجسمه رونالدو در اسپیناس
حواشی مربوط به مجسمه کریستیانو رونالدو ادامه دارد.(ادامه)
کریم باقری درباره شایعه مهاجرت به آمریکا برای ادامه زندگی گفت: من هم در ایران زندگی می‌کنم و به هیچ وجه قصد ترک ایران و زندگی در آمریکا را ندارم. کریم باقری: حضور در آمریکا فقط شایعه است
کریم باقری درباره شایعه مهاجرت به آمریکا برای ادامه زندگی گفت: من هم در ایران زندگی می‌کنم و به هیچ وجه قصد ترک ایران و زندگی در آمریکا را ندارم.(ادامه)
برادر فاطمه حمامی دقایقی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس پیراهن امضا شده رونالدو که به خواهرش هدیه شده بود را از مدیران باشگاه گرفت. پرسپولیس پیراهن رونالدو را پس داد
برادر فاطمه حمامی دقایقی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس پیراهن امضا شده رونالدو که به خواهرش هدیه شده بود را از مدیران باشگاه گرفت.(ادامه)
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد. واکنش وزارت علوم به حواشی جلسه دفاع یک دانشجو در دانشگاه تهران
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید. درآمد هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران چقدر است؟
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید.(ادامه)
شانس بازی کردن دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس در بازی با النصر عربستان افزایش یافته است. احتمال حضور بیرانوند برای همراهی پرسپولیس برابر النصر
شانس بازی کردن دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس در بازی با النصر عربستان افزایش یافته است.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه همدان به تهران این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها بازتاب پیدا کرده است. ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه به تهران چه بود؟
ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه همدان به تهران این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها بازتاب پیدا کرده است.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مقدمات ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برای لیگ قهرمانان آسیا فراهم شده است. رفت و آمد رونالدو به ایران در امنیت کامل
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مقدمات ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برای لیگ قهرمانان آسیا فراهم شده است.(ادامه)
کریس رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال، اعلام کرد مشکلی با لیونل مسی ندارد، ولی با او دوست هم نیست. رونالدو: اگر دوستم دارید از مسی متنفر نباشید!/ ما تاریخ را تغییر دادیم
کریس رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال، اعلام کرد مشکلی با لیونل مسی ندارد، ولی با او دوست هم نیست.(ادامه)
با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد. درگیری منافقین در پی نحوه فراری دادن اعضا به کانادا/ برخی از تروریست ها به آلمان می‌روند
با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد.(ادامه)
در پی فوت جواد روحی، رسانه‌های معاند تصویری از وی منتشر کرده‎اند که حواشی به همراه داشته است. جزییات تازه از عکس منتشر شده از جواد روحی
در پی فوت جواد روحی، رسانه‌های معاند تصویری از وی منتشر کرده‎اند که حواشی به همراه داشته است.(ادامه)
فدراسیون وزنه‌برداری کمیته پیشکسوتان را به دلیل حواشی مسابقات لهستان منحل کرد. کمیته پیشکسوتان وزنه‌برداری به دلیل حواشی منحل شد
فدراسیون وزنه‌برداری کمیته پیشکسوتان را به دلیل حواشی مسابقات لهستان منحل کرد.(ادامه)
توصیه رئیس جمهور به مسئولان / ببا کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه ....(خبر)
(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. اصرار قالیباف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ/ مجلس به دستور رهبری عمل نکرد
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
انیس مهمدی، همسر حسین ماهینی به اتهام تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی به دادسرا احضار شده است. در ابلاغیه آمده که در صورت عدم حضور در زمان مقرر حکم جلب صادر خواهد شد. احضار همسر کاپیتان سابق پرسپولیس به دادسرا/ اتهام: تولید و انتشار آثار مستهجن و مبتذل
انیس مهمدی، همسر حسین ماهینی به اتهام تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی به دادسرا احضار شده است. در ابلاغیه آمده که در صورت عدم حضور در زمان مقرر حکم جلب صادر خواهد شد. (ادامه)
روز گذشته قرار بود جلسه شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در ساعت هفت صبح برگزار شود، اما خبری در رسانه‌ها از نتیجه این جلسه منتشر نشد. به طوری که به نظر می‌رسید جلسه‌ای در کار نبوده‌است، ولی این پایان ماجرا نیست. رئیس اتاق بازرگانی: کنار نمی روم، اگر می توانید برکنارم کنید
روز گذشته قرار بود جلسه شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در ساعت هفت صبح برگزار شود، اما خبری در رسانه‌ها از نتیجه این جلسه منتشر نشد. به طوری که به نظر می‌رسید جلسه‌ای در کار نبوده‌است، ولی این پایان ماجرا نیست.(ادامه)
چرا اوکراینی ها پیروز نمیشوند؟!
(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
اتفاقات عجیبی برای استقلال رخ داد/ عملکرد نقل و انتقالات خوب نبود
پیشکسوت آبی‌های پایتخت با بیان اینکه استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی را از خود بر جای نگذاشت، گفت: اتفاقاتی در هفته‌های اخیر برای این باشگاه رخ داد که بسیار عجیب بود.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
جلسه چند روز قبل گروهی از پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال با حوادث و اتفاقات مهمی همراه شد. بازیکنان استقلال حق ندارند در مسائل باشگاه دخالت کنند!/ اطلاعات جلسه مهم استقلال چطور به گوش علی خطیر رسید؟
جلسه چند روز قبل گروهی از پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال با حوادث و اتفاقات مهمی همراه شد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است. توضیحات وزیر ارشاد در خصوص برکناری مدیرکل ارشاد گیلان؛ قبل از این موضوع هیچ گزارش منفی نداشتیم
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.(ادامه)
در شرایطی که پخش برنامه‌ها در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بدون مجوز ساترا و در نتیجه نظارت صداوسیما در حال حاضر غیرمحتمل به نظر می‌رسد، بر این اساس صحبت‌هایی که در قالب برنامه «مهلا» از جواد خیابانی شاهد بوده‌ایم، همگی با مجوز رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) [وابسته به صداوسیما] در فضای مجازی منتشر شده است. ممنوع‌ التصویری جواد خیابانی صحت ندارد
در شرایطی که پخش برنامه‌ها در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بدون مجوز ساترا و در نتیجه نظارت صداوسیما در حال حاضر غیرمحتمل به نظر می‌رسد، بر این اساس صحبت‌هایی که در قالب برنامه «مهلا» از جواد خیابانی شاهد بوده‌ایم، همگی با مجوز رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) [وابسته به صداوسیما] در فضای مجازی منتشر شده است. (ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از کار برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد. بعد از انتشار فیلم جنجالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برکنار شد
رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از کار برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.(ادامه)
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت. دلیل برکناری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی فاش شد
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت.(ادامه)
پایان هر جو زدگی و ابتذال عقلی ویرانیه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.