.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت. دلیل برکناری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی فاش شد
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت.(ادامه)
پایان هر جو زدگی و ابتذال عقلی ویرانیه
(ادامه)
نگاهی کوتاه به جریان بیمار سلبریتیسم در ایران
(ادامه)
ماجرای تجمع مقابل بنیاد شهید چه بود؟
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خواسته تجمع کنندگان مقابل این نهاد بود که در آرامش به پایان رسید. (ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد. چشمی: استقلال را منحل کنید!
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد.(ادامه)
علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در صفحه شخصی، از هواداران پرسپولیس دلجویی کرد. واکنش بیرانوند بعد از ماندنش در پرسپولیس
علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در صفحه شخصی، از هواداران پرسپولیس دلجویی کرد.(ادامه)
واکنش ویژه جواد نکونام به شب پراستعفای استقلال!
سرمربی استقلال به اتفاقات شبانه در این باشگاه واکنش نشان داد.(ادامه)
افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به حواشی بیرانوند و باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد واکنش کوبنده پیروانی به ماجرای انتقال بیرانوند به استقلال+ عکس
افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به حواشی بیرانوند و باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد(ادامه)
فیلم/ درگیری یکی از گنده لات های تهران با هواداران استقلال
حضور هانی کُرده و نوچه‌هایش در اولین تمرین استقلال با جواد نکونام، حواشی مختلفی را ایجاد کرده است.(ادامه)
فیلم/صفر تا صد حواشی جدید عبدالحمید
یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در ادامه مبارزات دستگاه قضایی با فساد اداری با دستور قضایی بازداشت شد.(ادامه)
ژست نماینده شمالی در صحن علنی مجلس پربازدید شد+عکس
تصویری از سید کاظم دلخوش یکی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در حواشی مجلس را مشاهده کنید که پربازدید شد. (ادامه)
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند. درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات اتاق بازرگانی+ متن نامه
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند.(ادامه)
واکنش خاص رامین رضاییان به شایعه پوشیدن پیراهن استقلال
به نظر می‌رسد جدایی رامین رضاییان از باشگاه سپاهان اصفهان را باید قطعی و حتمی دانست.(ادامه)
سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران استقلال خداحافظی کرد. ساپینتو با هواداران استقلال خداحافظی کرد
سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.(ادامه)
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند. ساپینتو: اخراج شدم و آن داور کوتاه قامت به من می‌خندید
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.(ادامه)
این روزها دنیای موسیقی دست خوش اخبار گوناگونی شده است.از ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان پاپ گرفته تا حواشی اقتصادی و اخلاقی برخی دیگر از آنها. تجارت دختر برای خواننده توسط مدیر برنامه ها!
این روزها دنیای موسیقی دست خوش اخبار گوناگونی شده است.از ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان پاپ گرفته تا حواشی اقتصادی و اخلاقی برخی دیگر از آنها.(ادامه)
شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، عکس جدیدی را منتشر کرده است که به هیچ وجه به مذاق جرارد پیکه خوش نمی‌آید. ناراحتی پیکه از عکس شکیرا: آهنگ جدید در راه!
شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، عکس جدیدی را منتشر کرده است که به هیچ وجه به مذاق جرارد پیکه خوش نمی‌آید.(ادامه)
حضور رونالدو در عربستان انبوهی از اخبار و حواشی را هر روز روانه سایت‌ها و رسانه‌های کشور‌های عربی کرده است. خواستگاری ملکه زیبایی بحرین از رونالدو
حضور رونالدو در عربستان انبوهی از اخبار و حواشی را هر روز روانه سایت‌ها و رسانه‌های کشور‌های عربی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد. ۳ گزینه احتمالی برای سکانداری وزارت صمت
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد.(ادامه)
اجرای کامل و دقیق توافق حقابه هیرمند به نفع هر دو ملت ایران و افغانستان و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند. مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه هیرمند از ایجاد مشکل جدی در روابط با ایران پیشگیری کنند
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند.(ادامه)
پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت
بن در حالی که قهوه یخی بزرگش را می‌نوشید، گوش به گوشش پوزخند می‌زد، در حالی که جنیفر لبخند می‌زد و با او چت می‌کرد، در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می‌کرد. اما بعدا یکی از افراد نزدیک به این زوج گفت:" بن همیشه از عکاس‌هایی که دنبالش راه می‌افتند و تک تک لحظات را ثبت می‌کنند متنفر است و او از عکاس‌ها کلافه بوده و نه جنیفر"(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد. افشای جزئیات جدید تفاهم نامه شاسی بلندها / متن تفاهم نامه با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودرو
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد.(ادامه)
رای دادگاه در این پرونده به خوبی نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق زنان و حفظ حریم آنان مصمم است و در این میان تفاوتی بین موافقین و مخالفینش وجود ندارد. ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو تبرئه شدند
رای دادگاه در این پرونده به خوبی نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق زنان و حفظ حریم آنان مصمم است و در این میان تفاوتی بین موافقین و مخالفینش وجود ندارد.(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
شمال نیوز : یک مجلس مستقل، مطالبه‌گر، مردم محور، مقتدر، با انتخاب بهترین کارشناسان با تجربه در حوزه‌های مختلف امورات کشور تشکیل شود .... شجاعی کیاسری : راه چاره در داشتن مجلس کار آمد است / برخی از نمایندگان در همه ادوار وکیل‌الدوله هستند !
شمال نیوز : یک مجلس مستقل، مطالبه‌گر، مردم محور، مقتدر، با انتخاب بهترین کارشناسان با تجربه در حوزه‌های مختلف امورات کشور تشکیل شود ....(ادامه)
مردم ترکیه در حالی قرار است در ۲۴ اردیبهشت جاری به پای صندوق‌ رای بروند که گمانه‌زنی‌ها و حواشی این انتخابات سرنوشت‌ساز از مدت‌ها پیش، افکار عمومی و محافل رسانه‌ای را به خود مشغول کرده است. اردوغان برای ریزش آرای رقیب اصلی انتخاباتی‌اش چه می کند؟
مردم ترکیه در حالی قرار است در ۲۴ اردیبهشت جاری به پای صندوق‌ رای بروند که گمانه‌زنی‌ها و حواشی این انتخابات سرنوشت‌ساز از مدت‌ها پیش، افکار عمومی و محافل رسانه‌ای را به خود مشغول کرده است.(ادامه)
(تصاویر) حواشی جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ( ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) به ریاست(ادامه)
(تصاویر) حواشی جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ( ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) به ریاست(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.