.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی اظهار کرد: عده‌ای یا از سر دلسوزی، یا عقده گشایی یا به عنوان فسیل‌های سیاسی مرا تخریب کردند و بحث به جایی رسید که آیا من بلدم نماز بخوانم، روزه بگیرم، پدر و مادرم به من این‌ها را یا داده‌اند یا خیر. توضیح خزاعی درباره اشتباه خواندن دعای یا مقلب القلوب / امیدوارم سر سال تحویل موقع خواندن دعا یاد من باشند
محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی اظهار کرد: عده‌ای یا از سر دلسوزی، یا عقده گشایی یا به عنوان فسیل‌های سیاسی مرا تخریب کردند و بحث به جایی رسید که آیا من بلدم نماز بخوانم، روزه بگیرم، پدر و مادرم به من این‌ها را یا داده‌اند یا خیر.(ادامه)
از آنجائیکه نخبگان ،  صاحبان علم ، خرد  و همچنین دارای قدرت  و استنباط و تحلیل  هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰ انتخابات و نقش نخبگان سیاسی و دینی(يادداشت)
از آنجائیکه نخبگان ، صاحبان علم ، خرد و همچنین دارای قدرت و استنباط و تحلیل هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰(ادامه)
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند ضرورت تثبیت مجریان انتخابات در مازندران
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند (ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
شمال نیوز:

تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند. این ۷۰ نماینده مجلس همیشه غایب هستند / یک‌چهارم نمایندگان در رای‌گیری‌های مهم مجلس حضور ندارند
شمال نیوز: تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند.(ادامه)
رسانه‌های عبری از تنش بی‌سابقه در روابط تل‌آویو و واشنگتن و فشار کاخ‌سفید بر بنیامین نتانیاهو برای پایان دادن به جنگ زمینی غزه خبر دادند. ترس از آبرو، بایدن را به جان نتانیاهو انداخت
رسانه‌های عبری از تنش بی‌سابقه در روابط تل‌آویو و واشنگتن و فشار کاخ‌سفید بر بنیامین نتانیاهو برای پایان دادن به جنگ زمینی غزه خبر دادند.(ادامه)
پس از انتشار یک فیلم غیراخلاقی از یک مقام مسئول و فرد دیگری در فضای مجازی، هر دو نفر حاضر در این فیلم بازداشت شدند. بازداشت ۲ فرد حاضر در فیلم غیراخلاقی پرونده گیلان + جزئیات
پس از انتشار یک فیلم غیراخلاقی از یک مقام مسئول و فرد دیگری در فضای مجازی، هر دو نفر حاضر در این فیلم بازداشت شدند.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند. واکنش جبلی به حواشی موسیقی‌های مبتذل
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند.(ادامه)
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند. کدام برنامه‌های تلویزیون مورد رضایت مخاطبان قرار گرفتند؟
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند.(ادامه)
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد. توضیحات دفتر امام‌جمعه مرکز استان درباره حواشی پیش آمده در نماز جمعه
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد.(ادامه)
بر اساس اعلام نکونام بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران حق مصاحبه با رسانه‌ها را تا اطلاع ثانوی ندارند. استقلالی‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع‌المصاحبه شدند
بر اساس اعلام نکونام بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران حق مصاحبه با رسانه‌ها را تا اطلاع ثانوی ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. نماینده رد صلاحیت شده : به من گفتند سوال از وزیر کشور را پس بگیر تا تایید صلاحیت شوی!
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.(ادامه)
 با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد. مدیر مجتمع دخانیات استان به طور ناگهانی برکنار شد
با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد. توضیح شبکه افق پیرامون حواشی ایجاد شده برای برنامه «به افق فلسطین»
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد.(ادامه)
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد. گزارشگر معروف از حسن یزدانی عذرخواهی کرد
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارنامه من در این فوتبال مشخص است، اگر گل محمدی با من بوده او در حدی نیست که درباره من صحبت کند. نکونام: گل محمدی در حدی نیست درباره من صحبت کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارنامه من در این فوتبال مشخص است، اگر گل محمدی با من بوده او در حدی نیست که درباره من صحبت کند.(ادامه)
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد. اینترنشنال علیه خودش موضع گرفت!
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد.(ادامه)
رفتار متفرعنانه، زشت یکی از نمایندگان در مواجهه با معلمانی که برای درد و دل و بیان مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند، نشانگر نگاه بالا به پایین این فرد به کسانی است که جایگاه امروزش و حضور در خانه ملت را مدیون آنهاست.

خادم ملت یا ارباب مردم؟!(يادداشت)
رفتار متفرعنانه، زشت یکی از نمایندگان در مواجهه با معلمانی که برای درد و دل و بیان مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند، نشانگر نگاه بالا به پایین این فرد به کسانی است که جایگاه امروزش و حضور در خانه ملت را مدیون آنهاست. (ادامه)
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند! نمایندگان وزارت ارشاد: جای خالی مهران مدیری در تلویزیون احساس می‌شود
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند!(ادامه)
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود.

پیشرو معادن بهانه است ؛ البرز مرکزی نشانه‌ است !
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود. (ادامه)
دروازه‌بان پرسپولیس در جریان بازی با پیکان یکی از هم تیمی‌هایش را کتک زد. بیرانوند یک بازیکن پرسپولیس را کتک زد
دروازه‌بان پرسپولیس در جریان بازی با پیکان یکی از هم تیمی‌هایش را کتک زد.(ادامه)
دختر هنرمند ایرانی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. دختر هنرمند ایرانی : تمام اخبار مربوط به شکایت از رونالدو را کاملا رد وتکذیب می‌کنم
دختر هنرمند ایرانی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم. خطیر: من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم.(ادامه)
اولین ویدیو از یحیی گل‌محمدی در خارج از کشور؛ خداحافظ پرسپولیس؟
یحیی گل‌محمدی بعد از حواشی فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس ایران را ترک و در فرودگاه دبی، دیده شد.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
نقش خائنین وطنی در جنجال تیم الاتحاد!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.