.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند. اردوکشی دریایی ۴۰ کشور برای مقابله با عملیات یمن در دریای سرخ
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند ریزش سنگ به «تهدید دائمی» مسافران شمال تبدیل شده است/ جزئیات سه علت احتمالی ریزش‌‌‌های سریالی
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند(ادامه)
وزیر امور خارجه در توییتر نوشت: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده آور است. واکنش وزیر خارجه درباره ادعای حضور سرکرده القاعده در ایران
وزیر امور خارجه در توییتر نوشت: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده آور است.(ادامه)
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی تهیه شده، گفت که این دستورالعمل به زودی به دستگاهها ابلاغ می‌ شود.

ابلاغ دستو رالعمل برگزاری «تجمعات قانونی»+ جزئیات
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی تهیه شده، گفت که این دستورالعمل به زودی به دستگاهها ابلاغ می‌ شود. (ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
ناگفته‌های پسر اسامه بن لادن از زندگی خود و پدرش + تصاویر
عمر پسر منتخب اسامه بن لادن، وارث فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان است.(ادامه)
افسر سابق ارتش آمریکا که شلیک مرگ‌بار به سوی «اسامه بن لادن» سرکرده القاعده را انجام داده، در نخستین‌ مصاحبه با یک رسانه عربی، جزئیاتی جدید از این عملیات فاش کرد. جزئیات لحظه مرگ بن لادن از زبان افسر آمریکایی
افسر سابق ارتش آمریکا که شلیک مرگ‌بار به سوی «اسامه بن لادن» سرکرده القاعده را انجام داده، در نخستین‌ مصاحبه با یک رسانه عربی، جزئیاتی جدید از این عملیات فاش کرد.(ادامه)
پیرترین منتظرالدوله تاریخ انگلیس
شناخت ابعاد شخصیتی و روانی پادشاه جدید انگلیس می‌تواند در فهم تحولات آتی این کشور و خود نهاد پادشاهی انگلیس، کمک‌کننده باشد.(ادامه)
رسوایی‌های پادشاه جدید انگلیس
پسر ارشد ملکه انگلیس در شرایطی وارث تاج و تخت خواهد شد که نامش با رسوایی‌های متعدد، از مراوده با القاعده گرفته تا فسادهای اخلاقی گره خورده است.(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست..... درخواست احمد توکلی از قالیباف درباره حواشی سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه | متن کامل نامه
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست.....(ادامه)
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذ «شبکه دشمن» در کشور
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید! (ادامه)
صولت مرتضوی ، معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به ضرب‌الاجل ۲۰ روزه آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده، گفت: بعید می‌دانم دستگاه‌های دولتی از اجرای این دستور استنکاف کنند، اما چنانچه دستگاهی همراهی لازم را نداشته باشد، برابر قانون با آن برخورد خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
یک فعال سیاسی درمورد دیدار حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: «شنیده می‌شود که آقای روحانی مایل بودند به مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کنند پاسخ رهبر انقلاب به درخواست روحانی برای عضویت در مجمع تشخیص
یک فعال سیاسی درمورد دیدار حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: «شنیده می‌شود که آقای روحانی مایل بودند به مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کنند(ادامه)
تمام ۳۲ نماینده سه استان شمالی، پنجشنبه چهارم آذرماه با رئیس دولت سیزدهم جلسه داشتند تا از او بخواهند فکری به حال خوراک کارخانه‌های شمال کند. کارخانه‌هایی که در نخستین روز کسب مجوز، به شرط تامین چوب از آن سوی مرزها، گواهی فعالیت دریافت کردند.

آیا درخواست جمع آوری «درختان شکسته و افتاده» اسم رمز قطع درختان و نابودی جنگل است؟
تمام ۳۲ نماینده سه استان شمالی، پنجشنبه چهارم آذرماه با رئیس دولت سیزدهم جلسه داشتند تا از او بخواهند فکری به حال خوراک کارخانه‌های شمال کند. کارخانه‌هایی که در نخستین روز کسب مجوز، به شرط تامین چوب از آن سوی مرزها، گواهی فعالیت دریافت کردند. (ادامه)
معرفی ۱۰ چهره اصلی طالبان به عنوان حُکام جدید افغانستان
با تسلط مجدد طالبان بر اغلب مناطق افغانستان، این گروه برای بار دوم، پس از ۲۰ سال، قدرت را در این کشور به دست گرفت. اما چهره‌های اصلی این گروه که سکان اداره افغانستان را به دست گرفته‌اند، کدامند؟ (ادامه)
شمال نیوز : آقای احمدی نژاد هم همین موقعیت را پیدا کرد گرچه قدر ناشناسی و ناسپاسی کرد و از حریم حکم رهبری را با موضعگیری‌های عجیب و غریب خود صیانت نکرد.... عطریانفر: روحانی قابلیت‌های منحصر به فردی در قیاس با اعضای فعلی مجمع دارد/ ریاست مجمع تشخیص را به روحانی واگذار خواهند کرد!
شمال نیوز : آقای احمدی نژاد هم همین موقعیت را پیدا کرد گرچه قدر ناشناسی و ناسپاسی کرد و از حریم حکم رهبری را با موضعگیری‌های عجیب و غریب خود صیانت نکرد....(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی گفت : در این مقطع یکی از مهم‌ترین کارویژه‌های دولت آقای رئیسی این است که در کشور یک اتحاد واقعی شکل بدهد و اتفاقاً من خوش‌بین هستم که او آدمی است که می‌تواند این کار را بکند. توکلی: چوب دعواهای سیاسی بر سر همه خورده/ کارویژه‌ دولت رئیسی ایجاد یک اتحاد واقعی است
شمال نیوز : احمد توکلی گفت : در این مقطع یکی از مهم‌ترین کارویژه‌های دولت آقای رئیسی این است که در کشور یک اتحاد واقعی شکل بدهد و اتفاقاً من خوش‌بین هستم که او آدمی است که می‌تواند این کار را بکند.(ادامه)
واکنش متکی درباره حضورش در کابینه ِرییسی
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: تصور من این است که با توجه به فرمایش دقیق و کارشناسانه مقام معظم رهبری ایشان پرهیز داده اند که کسانی از مجلس به دولت بروند. (ادامه)
بر اساس گمانه‌زنی‌ها، و همچنین اخبار واصله، بسیاری از نمایندگان مجلس، شاید با دلایل ظاهراً موجه، در تلاش هستند در دولت آینده جایی و منصبی برای خود باز کنند؛ در حالی که رهبر انقلاب، در همین خردادماه 1400، صراحتاً نمایندگان را از این پدیده نهی فرمودند. چرا از کوچ نمایندگان مجلس به دولت آینده نگرانیم؟(يادداشت)
بر اساس گمانه‌زنی‌ها، و همچنین اخبار واصله، بسیاری از نمایندگان مجلس، شاید با دلایل ظاهراً موجه، در تلاش هستند در دولت آینده جایی و منصبی برای خود باز کنند؛ در حالی که رهبر انقلاب، در همین خردادماه 1400، صراحتاً نمایندگان را از این پدیده نهی فرمودند.(ادامه)
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم. زاکانی: جریان انقلاب باید با یک نامزد در انتخابات حاضر باشد/ امیدوارم روی من اجماع کنند
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم.(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.578 seconds.