.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
شمال نیوز: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به تعطیلی مجلس در شرایط کرونایی کشور اعتراض کرده است. با شرمساری احساس می کنم در قرنطینه اخلاقی هستم تا قرنطینه سلامت / تعطیلی مجلس مایه خجلت است/ چه فرق است بين به توپ بستن مجلس با دستور تخته كردن در آن؟(خبر)
شمال نیوز: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به تعطیلی مجلس در شرایط کرونایی کشور اعتراض کرده است.(ادامه)
اسامی امضاءکنندگان طرح استیضاح روحانی
روزنامه سازندگی، اسامي امضاء كنندگان طرح استيضاح روحانی در مجلس را منتشر کرد.(ادامه)
گفته‌های مدیر روابط عمومی مجلس به صورت واضح حکایت از جعل امضای شماری از نمایندگان مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رئیس مجلس است؛ جعلی که قاعدتاً باید طراحان این طرح به عنوان اشخاصی که آن را در اختیار همکارانشان برای امضا قرار داده‌اند ... جعل امضای گروهی از نمایندگان مجلس برای زدن علی لاريجانی!
گفته‌های مدیر روابط عمومی مجلس به صورت واضح حکایت از جعل امضای شماری از نمایندگان مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رئیس مجلس است؛ جعلی که قاعدتاً باید طراحان این طرح به عنوان اشخاصی که آن را در اختیار همکارانشان برای امضا قرار داده‌اند ...(ادامه)
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم.
مقاله عباس آخوندی در باره استیضاح
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم. (ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
استيضاح وزير کار کليد خورد
محمود اسلاميان، مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، استعفاي خود را تقديم ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، کرد.(ادامه)
خوان اول پیش روی هر وزیر کشوری در تمامی دولت‎ها، انتخاب استانداران است؛ انتخابی که گاهی شرط ارائه رای اعتماد به او در مجلس است و گاهی هم بهانه خط و نشان کشیدن بعدش برای او و تهدیدش به استیضاح. عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حال گذر از این خوان است.

چرا استانداران در دولت‌ دوازدهم جا به‌ جا می‎شوند اما تغییر نمی‎کنند؟
خوان اول پیش روی هر وزیر کشوری در تمامی دولت‎ها، انتخاب استانداران است؛ انتخابی که گاهی شرط ارائه رای اعتماد به او در مجلس است و گاهی هم بهانه خط و نشان کشیدن بعدش برای او و تهدیدش به استیضاح. عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حال گذر از این خوان است. (ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)
نخستین وزیر قربانی فیش های حقوقی؟
نخستين قرعه استيضاح در مجلس دهم به نام «علي ربيعي» وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي رقم خورد. محمدعلي وكيلي، نماينده تهران به همراه تعدادي از نمايندگان در تكاپوي جمع‌آوري امضا براي طرح استيضاح اين وزير كابينه تدبير و اميد هستند. (ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
دلايل طرح استيضاح مجدد وزير آموزش و پرورش
نمايندگان از عدم انجام تعهدات وزير آموزش و پرورش ناراحت شدند و اعتراض کردند و نمايندگان درخواست استيضاح بعدي وزير آموزش و پرورش را داشتند. (ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
استيضاح گودرزي مهم‌تر است
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز
(ادامه)
همه وزرایی که از مجلس کارت زرد گرفته اند+ عکس
شمال نیوز: هفته گذشته مجلس سومین کارت زردش را به علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی داد. (ادامه)
عذرخواهي استاندار سابق از مردم
استاندار سابق از مردم فارس عذرخواهي كرد و حالا گزينه‌اي در ساختمان استانداري رياست خواهد كرد كه مطابق آنچه كه وزير كشور گفته است با برنامه‌هاي دولت هماهنگ است.(ادامه)
شمال نیوز : سهل ترین کاری که نیاز به تخصص و دانش خاصی ندارد استفاده از ابزار تذکر کتبی به مسئولین ذیربط است. به همین خاطر است که اکثریت نمایندگان در این شاخص اعداد و ارقام قابل ارائه دارند. اگرچه کم اثرترین ابزار نظارتی نمایندگان نیز همین تذکر کتبی است... شاخص ارزيابي عملكرد نمايندگان مجلس چیست ؟
شمال نیوز : سهل ترین کاری که نیاز به تخصص و دانش خاصی ندارد استفاده از ابزار تذکر کتبی به مسئولین ذیربط است. به همین خاطر است که اکثریت نمایندگان در این شاخص اعداد و ارقام قابل ارائه دارند. اگرچه کم اثرترین ابزار نظارتی نمایندگان نیز همین تذکر کتبی است...(ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز پنجشنبه 4 تیر
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر تعداد امضاهای استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش تا فردا کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح فانی ضعیف خواهد شد.

 
یوسفیان: فانی به سلامت از استیضاح عبور می کند/شجاعی: بعيد است استيضاح راي بياورد
شمال نیوز: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر تعداد امضاهای استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش تا فردا کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح فانی ضعیف خواهد شد. (ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه31خرداد
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه
(ادامه)
يك گام تا استيضاح دو وزير
(ادامه)
باهنر پست نایب رئیسی مجلس را از دست می دهد؟
(ادامه)
حسن رسولي مزاياي طرح استاني شدن انتخابات مجلس(يادداشت)
حسن رسولي(ادامه)
زمزمه های استیضاح وزیر راه
مسکن مهر که به گفته کارشناسان نزدیک به چند ده هزار میلیارد تومان سرمایه کشور را در ید قدرت خود گرفته بود، این روزها حال و روز خوبی ندارد. بعضی مواقع نام آن عوض می شود و برخی مواقع بی مهری های پیاپی مسئولین. شاید این نیز دلیل خوبی برای ورود کنندگان به پرونده استیضاح آخوندی باشد. اوضاع وزیر راه شاید از بی راهه ناخواسته استیضاح ورود کرده و او را تا آستانه بی وزارتی بکشاند.(ادامه)
زنگ استيضاح زنگنه دوباره به صدا درآمد
گويا نمايندگان مجلس هيچگاه طرح موضوع استيضاح وزير نفت را از كارتابل فعاليت‌هاي خود در مجلس شوراي اسلامي خارج نكردند تا هر زماني كه نمايندگان به جمع‌بندي رسيدند مجددا بحث استيضاح را مطرح كنند(ادامه)
زنگ استيضاح زنگنه دوباره به صدا درآمد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 17 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.