.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم .... خدمتگزار شهروندان ساروي هستم
شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم ....(ادامه)
شمال نيوز: برخي مديران در قواره مديريت استان نيستند/ تحقیق و تفحص از استانداری بي نتیجه / در انتصابات مديران شهرستاني دخالتي ندارم / با تغيير .
(ادامه)
واکنش جالب وكيل مرتضوي به عزل موکلش
(ادامه)
مرور كارنامه 5 ماهه مرتضوي در تامين اجتماعي
(ادامه)
خروج آقای وزیر از کشور در اوج گرانی‌ها
(ادامه)
استیضاح وزیر کشور منتفی شد
(ادامه)
مازندران در هفته ایی که گذشت
(ادامه)
شمال نيوز در راي گيري امروز شوراي شهر ساري مهدی عبوری معاون صدا و سیمای مرکز مازندران با اكثريت  .... مهدی عبوری شهردار ساری شد
شمال نيوز در راي گيري امروز شوراي شهر ساري مهدی عبوری معاون صدا و سیمای مرکز مازندران با اكثريت ....(ادامه)
رئیس مرتضوی زیر تیغ استیضاح
(ادامه)
تب تندي که در مجلس نهم هم زود سرد مي‌شود (ديدگاه)
(ادامه)
يادداشت هاي يك همشهري تكرار فين كاشان در ساري(ديدگاه)
يادداشت هاي يك همشهري(ادامه)
حجازي امروز معارفه خواهد شد
(ادامه)
شمال نيوز-با رايزني هاي كه توسط اعضاي شوراي شهر ساري براي انتخاب سرپرست در روزهاي گذشته صورت گرفت  امروز با اكثريت آراء سيد ... شهرداري ساري سرپرست خود را شناخت
شمال نيوز-با رايزني هاي كه توسط اعضاي شوراي شهر ساري براي انتخاب سرپرست در روزهاي گذشته صورت گرفت امروز با اكثريت آراء سيد ...(ادامه)
لغو یک استيضاح و پیگیری یک استیضاح دیگر
(ادامه)
عزت الله يوسفيان ملا نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي گفت : متن استيضاح مصطفي محمدنجار مشتمل بر چهار محور عدم نظارت  صحيح بر زير مجموعه‌ها ، عدم مديريت و نظارت بر عملکرد استانداران، فرمانداران و بخشداران، بي‌توجهي برخي معاونين چهار دلیل برای استيضاح وزير كشور !
عزت الله يوسفيان ملا نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي گفت : متن استيضاح مصطفي محمدنجار مشتمل بر چهار محور عدم نظارت صحيح بر زير مجموعه‌ها ، عدم مديريت و نظارت بر عملکرد استانداران، فرمانداران و بخشداران، بي‌توجهي برخي معاونين(ادامه)
شمال نيوز-سيد علي حجازي شهردار سابق ساري كه طي جريان استيضاح اعضاي شوراي شهر مركز مازندران بركنار شده بود از سوي استاندار مازندران به ... عزل شورا و نصب استاندار !
شمال نيوز-سيد علي حجازي شهردار سابق ساري كه طي جريان استيضاح اعضاي شوراي شهر مركز مازندران بركنار شده بود از سوي استاندار مازندران به ...(ادامه)
شمال نيوز-در اين جلسه سوال كنندگان از حجازي خواستند كه پاسخهاي خود را ارائه دهد اعضاي شوراي شهر پس از شنيدن پاسخهاي شهردار با اكثريت آرا به استيضاح وي راي مثبت دادند و حجازي را بركنار نمودند. همچنین اعضاي شوراي شهر حمید... خداحافظی حجازی از عمارت شهرداری
شمال نيوز-در اين جلسه سوال كنندگان از حجازي خواستند كه پاسخهاي خود را ارائه دهد اعضاي شوراي شهر پس از شنيدن پاسخهاي شهردار با اكثريت آرا به استيضاح وي راي مثبت دادند و حجازي را بركنار نمودند. همچنین اعضاي شوراي شهر حمید...(ادامه)
مهمترین عناوين برخی روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)
جمع آوري امضا براي استيضاح وزير کشور
(ادامه)
استيضاح وزير كار مجددا کليد مي‌خورد
(ادامه)
همه اعضاي شوراي شهر كه در جلسه حاضر بودند 5 عضوء مخالف شهردار كه از قبل با امضاي سفيد در پاي برگه رفتن حجازي را امضاء كرده بودند مصمم به پايان مديريت حجازي در شهر ساري را انتظار مي كشيدند ولي به ناگاه مهندس ... حجازي برنده دوئل شورا با شهرداري شد !
همه اعضاي شوراي شهر كه در جلسه حاضر بودند 5 عضوء مخالف شهردار كه از قبل با امضاي سفيد در پاي برگه رفتن حجازي را امضاء كرده بودند مصمم به پايان مديريت حجازي در شهر ساري را انتظار مي كشيدند ولي به ناگاه مهندس ...(ادامه)
جوابیه عضو شورای شهر ساری به یک مطلب مندرج در شمال نیوز
(ادامه)
پاسخ کدخدایی به احتمال کاندیداتوری خاتمی
(ادامه)
شمال نیوز: طرح سوال 5 عضوء شوراي اسلامي شهر ساري از شهردار مركز مازندران حاشيه هاي زيادي را با خود به همراه داشت و اين روزها شاهد بحث داغ مردم در كوچه، بازار و سياسيون مخالف و موافق سوال از علي حجازي شهردار مركز استان مازندران هستيم و بزرگترين علامت سوال ... استيضاح حجازي محفلي و سليقه اي است نه رسمي و شورايي
شمال نیوز: طرح سوال 5 عضوء شوراي اسلامي شهر ساري از شهردار مركز مازندران حاشيه هاي زيادي را با خود به همراه داشت و اين روزها شاهد بحث داغ مردم در كوچه، بازار و سياسيون مخالف و موافق سوال از علي حجازي شهردار مركز استان مازندران هستيم و بزرگترين علامت سوال ...(ادامه)
بركناري حجازي در سالهاي قبل، رنگ و بوي خاصي داشت، اما در اين دوره از آن خبري نيست، چرا که اعضاي شوراي اسلامی شهر اینبار و در گام نخست بطور محرمانه از وي خواستار استعفاي بدون خلق حاشيه و جنجال به شوراي شهر شده تا شخص مورد نظر شوراي شهر در ساختمان امارت شهرداري ساری بر اين منصب تكيه ... شهردار ساري بر سر دوراهی استعفاء یا استیضاح!
بركناري حجازي در سالهاي قبل، رنگ و بوي خاصي داشت، اما در اين دوره از آن خبري نيست، چرا که اعضاي شوراي اسلامی شهر اینبار و در گام نخست بطور محرمانه از وي خواستار استعفاي بدون خلق حاشيه و جنجال به شوراي شهر شده تا شخص مورد نظر شوراي شهر در ساختمان امارت شهرداري ساری بر اين منصب تكيه ...(ادامه)
دلايل خودداري دولت از ابلاغ بودجه 91
(ادامه)
دلیل شکايت21 نماينده از رئيس جمهور
(ادامه)
عناوين خبري روزنامه‌هاي امروز
(ادامه)
مصباحی مقدم:مجلس بايد دولت را مهار كند
(ادامه)
احتمال عزل مرتضوی با حکم دیوان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.