.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: عبدالرضا رحماني فضلي در دايره مديران علي لاريجاني قرار دارد كه اكنون بر صندلي وزارت كشور نشسته است. اساسا همین امر است که تردید‌های بسیاری را در باره عملکرد وزارت کشور در تعیین استانداران ایجاد کرده است. ترکیب سیاسی استانداران منتخب دولت روحانی
شمال نیوز: عبدالرضا رحماني فضلي در دايره مديران علي لاريجاني قرار دارد كه اكنون بر صندلي وزارت كشور نشسته است. اساسا همین امر است که تردید‌های بسیاری را در باره عملکرد وزارت کشور در تعیین استانداران ایجاد کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند. یاران احمدی‌نژاد، این روزها چه می‌کنند؟ / از خانه‌نشيني تا کار آزاد
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند.(ادامه)
پشت پرده ی ماجرای شنود دفتر مطهری!
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي دوشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي یکشنبه
(ادامه)
شمال نیوز:  اینکه رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است/دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده‌روی بود و لزومی نداشت. 

اقدام رئیس یک قوه در متهم کردن دو قوه دیگر خلاف شرع و قانون است/ دفاع رییس مجلس از خودش مقداری زیاده روی بود/ بنده فعلا نصیحت می کنم
شمال نیوز: اینکه رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است/دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده‌روی بود و لزومی نداشت. (ادامه)
رئیس‌جمهوری کشورمان دقایقی پیش با همراهی تعدادی از وزرای کابینه، برای دفاع از شیخ‌الاسلامی وارد مجلس شد. طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه احتماعی 4 بهمن ماه با 18 امضا و در 7 بند از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد. شیخ‌الاسلام دومین وزیر استیضاحی در مجلس نهم است. گزارش لحظه اي از استيضاح وزير كار در مجلس
رئیس‌جمهوری کشورمان دقایقی پیش با همراهی تعدادی از وزرای کابینه، برای دفاع از شیخ‌الاسلامی وارد مجلس شد. طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه احتماعی 4 بهمن ماه با 18 امضا و در 7 بند از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد. شیخ‌الاسلام دومین وزیر استیضاحی در مجلس نهم است.(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي پنجشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
شعبان وفايي نژاد شوراها شهردار محور هستند يا شهرداران شورا محور؟ (ديدگاه)
شعبان وفايي نژاد(ادامه)
آقای وزير لطفا بر زخم ها نمک نپاشيد
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي یکشنبه
(ادامه)
آن دوران من نماينده مجلس بودم و از سوي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي كه آن زمان رئيس‌جمهور بودند، به عنوان نخست‌وزير معرفي شدم. من جزو هيچ گروهي نبودم، جز حزب جمهوري اسلامي. آن زمان يك گروه متشكل براي مقابله با اين انتخاب در مجلس كار كرد كه سازمان مجاهدين‌ انقلاب اسلامي بود، من ايراد به آنها نمي‌گيرم، خوب نمي‌پسنديدند كه من نخست‌وزير باشم، آنها به دنبال نخست‌وزيري آقاي مهندس موسوي بودند. یقه من ولایتی است نه آخوندی/ عجیب‌ترین شایعه درباره ولایتی/ آقازاده‌های شما کجا هستند؟
آن دوران من نماينده مجلس بودم و از سوي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي كه آن زمان رئيس‌جمهور بودند، به عنوان نخست‌وزير معرفي شدم. من جزو هيچ گروهي نبودم، جز حزب جمهوري اسلامي. آن زمان يك گروه متشكل براي مقابله با اين انتخاب در مجلس كار كرد كه سازمان مجاهدين‌ انقلاب اسلامي بود، من ايراد به آنها نمي‌گيرم، خوب نمي‌پسنديدند كه من نخست‌وزير باشم، آنها به دنبال نخست‌وزيري آقاي مهندس موسوي بودند.(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي سه شنبه
(ادامه)
مجلس حق استيضاح را از شوراها مي‌گيرد؟
(ادامه)
مجلس يكطرفه پيشتاز تعامل با دولت بوده است
(ادامه)
بالا گرفتن تب تحقيق و تفحص در بين مجلس نهم
(ادامه)
انتقاد فامیلی علی مطهری از لاریجانی
(ادامه)
معاون وزیر: من سرپرستم/ پوستین‌دوز: من مدیرعاملم
(ادامه)
واکنش فتح الله زاده به لغو استیضاح عباسی
(ادامه)
حمله نيابتي آشوبگران به بازار
(ادامه)
چرا استيضاح‌ها به نتيجه نمي‌رسند؟
(ادامه)
اعتراض به عملکرد دولت
(ادامه)
وزير ورزش: «استيضاح» به من ابلاغ نشده
(ادامه)
شمال نيوز: زمزمه استيضاح برخي از وزراي دولت دهم همچون وزير ورزش،وزير صنعت و معدن و تجارت ،وزير ارشاد و وزير اقتصاد هر از گاهي در مجلس به گوش مي‌رسد... مجلس فضاي استيضاح را ندارد
شمال نيوز: زمزمه استيضاح برخي از وزراي دولت دهم همچون وزير ورزش،وزير صنعت و معدن و تجارت ،وزير ارشاد و وزير اقتصاد هر از گاهي در مجلس به گوش مي‌رسد...(ادامه)
تشكيل ستاد خبري ضد استيضاح!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.