.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر آموزش و پرورش: نگران استیضاح نیستم
(ادامه)
استيضاح هميشه بد‌ نيست
د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فاع بي‌جان و بي‌رمق فاني كه حكايت از بي‌اطلاعي او از مشكلات اصلي فرهنگيان د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشت، كار را به د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ومين كارت زرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ كشاند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ومين عضو كابينه روحاني به يك قد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مي استيضاح از نگاه آيين‌نامه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اخلي نزد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌يك شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.(ادامه)
خدا كند مجلس وزير ارشاد را استيضاح كند!
كاش جنتي بتواند به مجلس كمك كند تا هردو طرف، بدون سقوط به ورطه سياه نمايي چهره نظام، يكديگر را استيضاح كنند... قطعا سينما بيش از مجلس، تشنه برپايي اين ميدان مواخذه و عيارسنجي است چرا كه ديگر دارد حوصله‌اش سر مي‌رود؛ بايد تكليفش را با وزيرش و مخالفان وزيرش، روشن كند.(ادامه)
تهديد دولت با «استيضاح»
(ادامه)
پنج وزیر روحانی در صف استیضاح
60 امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش جمع شده است. علی‌اصغر فانی گام در مسیری گذاشته که پیش از او فرجی‌دانا نتوانست از آن عبور کند.(ادامه)
استيضاح کفاشيان کليد خورد
گويا برخي از روساي هيات‌ها در تلاشند تا زمان برگزاري جلسه مجمع امضاهاي جمع شده براي استيضاح رئيس فدراسيون را به حد نصاب برسانند. در مجموع به نظر مي‌رسد اين جلسه مجمع فدراسيون براي علي کفاشيان ديگر مانند ساير مجامع نيست.(ادامه)
چوب الف بر سر وزيران
(ادامه)
شمال نیوز : عنوان  جلسه  غير رسمي  عنوان  جعلي  است  وفق قانون  جلسات  شوراي شهر  يا علني  است  يا  غير علني  و هر كدام  به محض  رسيدن  به  حد نصاب  رسميت  مي يابد  وگرنه  تخلف  از قانون  مي باشد  كه متاسفانه  برخي  از افراد ... چرا جلسه شورای شهر ساری به حد نصاب نرسید ؟!
شمال نیوز : عنوان جلسه غير رسمي عنوان جعلي است وفق قانون جلسات شوراي شهر يا علني است يا غير علني و هر كدام به محض رسيدن به حد نصاب رسميت مي يابد وگرنه تخلف از قانون مي باشد كه متاسفانه برخي از افراد ...(ادامه)
انتقاد شدید مسیح مهاجری از روحانی/ مجلس را پرتوقع کرده اید
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
ترین های کابینه روحانی کدامند؟
تنها یک سال و اندی از عمر دولت روحاني مي‌گذرد اما اغلب وزيران دولت او حتي در همان ماه‌هاي اوليه آغاز کاربارها و بارها به مجلس احضار شده اند! وزيران خارجه، علوم، نفت، صنعت، مسكن، اقتصاد، اطلاعات و ...از وزاری فعال روحانی در مجلس بودند.(ادامه)
برخي در مجلس مي‌خواهند وزير علوم شوند
به نظر من مجلس بايد نگاه سياسي خودش را كنار بگذارد و به صلاحيت علمي و مديريتي وزير پيشنهادي توجه كند. اتفاقاتي كه در جلسات استيضاح آقاي فرجي دانا و راي اعتماد به آقاي نيلي افتاد اتفاقات خوبي نبود و در اثر آن دو فرد انقلابي، متعهد و نخبه آسيب ديدند. (ادامه)
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود. چرا اصولگراها دیگر احمدی نژاد را دوست ندارند؟
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
زیباکلام: احمدي‌نژاد بايد استيضاح مي‌شد
اگر قرار است کسی استیضاح می‌شد باید قبلا احمدي‌نژاد را استيضاح می‌کردند چرا که پاره‌ای از سياست‌هايش در آن 8سال باعث فاصله ايران باجهان شد که از این منظر ما لطمات اقتصادی، سیاسی و... زیادی خوردیم(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند . آقا میری:چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است ! احمدی:رای من با کمک سازمانهای شهرداری بدست نیامده!
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند .(ادامه)
پشت‌پرده استيضاح‌هاي مجلس چيست؟
(ادامه)
۵ وزير در صف استيضاح تندروهای مجلس
تندترين موضع‌گيري نسبت به فرزند دبير شوراي نگهبان از سوي «الياس نادران» گرفته شده است. يكي از استيضاح‌كنندگان وزير علوم كه حالا همقطارانش تصور مي‌كنند تاثيرگذاري نطق او سهم بالايي در عزل فرجي دانا داشته است.(ادامه)
تهدید وزیر ارتباطات به استیضاح
(ادامه)
چرخش باهنر علیه لاریجانی
(ادامه)
سازماندهي تندروها براي استيضاح وزير ارشاد
نماينده اروميه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه با توجه به عملکرد فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت ممکن است جنتي هم به سرنوشت فرجي‌دانا دچار شود، تاکيد کرد: فراکسيون رهروان ولايت روز استيضاح فرجي داناعملکرد ضعيفي داشت. پيش از نشست استيضاح اکثريت اين فراکسيون مخالف راي مثبت به استيضاح بود اما عملا اين اتفاق رخ نداد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
ظهور فراکسیون اعتدال در مجلس
(ادامه)
چند پرسش از استیضاح‌کنندگان
از جمله پرسش‌هايي که در بيان و زبان در فضاي نوشتاري و مجازي مطرح مي‌شود آن است که‌: چرا مجلس در دولت قبلي در مقابل اعطاي آن همه بورسيه‌هاي قابل بحث و غير‌قانوني ساکت نشست‌.(ادامه)
انتقادروزنامه جمهوری اسلامی ازرییس جمهور
(ادامه)
پرونده استيضاح بسته شد، نه بورسيه‌ها!
برداشتي که در افکار عمومي وجود داشته پس از استيضاح نيز تغييري نکرده است، به نظر مي‌رسد افکار عمومي هنوز بر اين عقيده است که دليل استيضاح وزير، افشاي برخي قانون شکني‌ها بوده است.(ادامه)
آقای رسایی! لطفا شؤونات طلبگي و لباس مقدس روحانيت را حفظ کنید+عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.