.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو شورايي كه در خواب است؟؟
در پي انتشار خبر عزل شهردار ساري و استيضاح رئيس شوراي شهردر سايت شمال نيوز، محمدي کيادهي از اعضاي شوراي شهر ساري در گفتگو با خبرنگاران با قاطعيت اعلام كرده بود هيچ برنامه اي براي استيضاح رئيس شوراي شهر ساري در دستور كار شورا نيست و شوراي شهر ساري با رضايت كامل از عملكرد شهردار ساري از ادامه كار ايشان قاطعانه حمايت مي كند هر چند مشاور .... (ادامه)
چه مي کنه اين « در قندون » ؟!
وقتي « شمال نيوز » خبر از احتمال عزل شهردار و رئيس شوراي شهر ساري را داد و يک عضو شورا را فقط حامي اين دو دانست و نامي از وي به ميان نياورد تا جايي که خود چهره اش را براي عموم آشکار نمود و با تکذيب مطلب « شمال نيوز » پرده از نام اين عضو حامي برداشته شد.... (ادامه)
استيضاح رئيس شورا وبرکناري شهردار ساري!
شنيده خبرنگار شمال نيوز حاکيست چند عضو شوراي شهر ساري بدليل عدم توانمندي رئيس شورا  و شهردار ساري تصميم به استيضاح  رئيس شورا و برکناري شهردار را دارند.شنيده ميشود رئيس شوراي شهر ساري که اکنون فقط از حمايت يکي از اعضاي برخوردار است .... (ادامه)
استيضاح وزير و سکه هاي طلا
بحث استيضاح وزير وزراء از جمله وزير كشاورزي نيزاين روزها بسيار داغ شده است. شنيده ها حاكي است كه وزير محترم كشاورزي با اهداء سكه سعي در جلب رضايت نمايندگان نموده است. هرچند رئيس كميسيون كشاورزي مجلس اعلام كرد كه نمايندگان قصد دارند سكه ها را پس دهند و در اين مورد هم با هيئت رئيسه گفتگو كردند اما خوشا به حال وزرايي ....(ادامه)
تغيير سه شهردار گلستان در يك ماه
(ادامه)
2عضوشوراي شهرگرگان:نحوه بركناري شهردار غيرقانوني است
(ادامه)
بركناري شهردار توسط شوراي شهررشت
شوراي شهر رشت پس از مدت ها كش و قوس سرانجام راي به بركناري شهردار اين شهر داد.اعضاي شوراي شهر رشت پس از شنيدن دفاعيات شهردار اين شهر و قانع نشدن از اين دفاعيات، راي به استيضاح و بركناري شهردار دادند.(ادامه)
شهردار رشت خبر داد:استعفاي اجباري
شهردار رشت گفت: شوراي شهر رشت مرا مجبور به استعفا کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 12 13 14 15 16 17

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.