.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. سریع و خشن ۱۰ را از شبکه تهران ببینید
فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات انجمن علمی جراحان عمومی ایران در روز هشتم بهمن ماه برگزار شد و اعضای هیئت مدیره و بازرسین آن توسط اعضا انتخاب شدند. جراح مازندرانی عضو هیئت مدیره انجمن علمی جراحان عمومی کشور شد
شمال نیوز: انتخابات انجمن علمی جراحان عمومی ایران در روز هشتم بهمن ماه برگزار شد و اعضای هیئت مدیره و بازرسین آن توسط اعضا انتخاب شدند.(ادامه)
عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی ... وزارت رفاه، خانه امن جبهه پایداری ست / هر کجا هلدینگ اقتصادی هست، اینها حضور دارند
عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی ...(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود سهمیه‌ها را یکی از عوامل بی‌عدالتی در سیستم آموزشی و علمی کشور دانست. مخالفت سعید جلیلی با سهمیه‌های کنکور
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود سهمیه‌ها را یکی از عوامل بی‌عدالتی در سیستم آموزشی و علمی کشور دانست.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد، گفت: نتایج مناسباتی دشمن با طوفان‌الاقصی به هم خورد. جلیلی: طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد، گفت: نتایج مناسباتی دشمن با طوفان‌الاقصی به هم خورد.(ادامه)
یوسفیان ملا،  فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند.
سناریوهای انتخابات اسفند؛ اتحاد اجباری پایداری و جلیلی، ائتلاف قالیباف و لاریجانی؟
یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند. (ادامه)
اطلاعیه ستاد ارتحال آیت الله عموزادی در خصوص زمان و محل تشییع این عالم ربانی
(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد. تصویب طرح منطقه آزاد مازندران در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.(ادامه)
دیپلماسی اقتدار اینگونه است!
(ادامه)
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. برگ آس قالیباف مقابل دولت رئیسی/ اسم رمزی که احمدی نژاد را به دره انداخت
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند.(ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
اتحادیه اروپا ششمین بسته تحریمی علیه ایران را تصویب کرد که براین اساس نام یک نهاد و هشت شخصیت ایرانی به فهرست تحریم‌های این نهاد افزوده شدند. حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در لیست تحریم قرار گرفت
اتحادیه اروپا ششمین بسته تحریمی علیه ایران را تصویب کرد که براین اساس نام یک نهاد و هشت شخصیت ایرانی به فهرست تحریم‌های این نهاد افزوده شدند.(ادامه)
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد. همه کاندیدا‌های احتمالی حاضر در انتخابات ۱۴۰۴/ حذف عارف، روحانی و محسن رضایی از انتخابات چقدر احتمال دارد؟
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:  اما سئوال اینجاست چرا روحانی امکان مجدد ریاست‌جمهوری ندارد؟ چرا حسن روحانی دیگر نمی تواند رئیس جمهور شود؟
شمال نیوز: اما سئوال اینجاست چرا روحانی امکان مجدد ریاست‌جمهوری ندارد؟(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. نوشتن قولنامه در بنگاه‌های املاک ممنوع می‌شود
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.(ادامه)
روایت مقاومت و روایت پیشرفت انقلاب دل­‌های پاک را جذب می‌­کند/ نگرانی دشمن جذب فطرت­های پاک به حقایق است/ باید بستر حضور اساتید و دانشجویان در مدارس برای پاسخ به پرسش و شبهات دانش آموزان فراهم شود ....(خبر)
(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
بازگشایی مرز تمرچین برای سفر زائران اربعین، لزوم توجه اپراتورهای ارتباطی به اتخاذ تمهیدات مورد نیاز جهت پایداری شبکه و تقویت پوشش در مسیر زائران اربعین را دوچندان کرد اپراتورها از اربعین غافل نشوند
بازگشایی مرز تمرچین برای سفر زائران اربعین، لزوم توجه اپراتورهای ارتباطی به اتخاذ تمهیدات مورد نیاز جهت پایداری شبکه و تقویت پوشش در مسیر زائران اربعین را دوچندان کرد (ادامه)
راستی‌آزمایی یک شایعه؛ پوتین بدل دارد؟
یکی از حواشی سفر پوتین به تهران در آغاز مرداد ماه جاری، این ادعا بود که به جای رئیس جمهوری روسیه، بدلش به تهران آمد! اما آیا این شایعه درست است و پوتین بدل دارد؟ (ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۲ بازیکن مازندرانی برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد. 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۲ بازیکن مازندرانی برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد.(ادامه)
یک منبع خبری مدعی شد: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد. درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص
یک منبع خبری مدعی شد: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد.(ادامه)
جلیلی در این نامه صراحتا مخالفت خود را با مسیری که در‌ حال‌ حاضر در‌ حال طی‌ شدن است، اعلام کرده. جلیلی بعد از این مخالفت تاکید کرده که ایران باید از برجام خارج شود.

جزئیات محتوای نامه جلیلی به رهبر انقلاب در نقد مذاکرات هسته‌ای
جلیلی در این نامه صراحتا مخالفت خود را با مسیری که در‌ حال‌ حاضر در‌ حال طی‌ شدن است، اعلام کرده. جلیلی بعد از این مخالفت تاکید کرده که ایران باید از برجام خارج شود. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.