.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جلیلی در این نامه صراحتا مخالفت خود را با مسیری که در‌ حال‌ حاضر در‌ حال طی‌ شدن است، اعلام کرده. جلیلی بعد از این مخالفت تاکید کرده که ایران باید از برجام خارج شود.

جزئیات محتوای نامه جلیلی به رهبر انقلاب در نقد مذاکرات هسته‌ای
جلیلی در این نامه صراحتا مخالفت خود را با مسیری که در‌ حال‌ حاضر در‌ حال طی‌ شدن است، اعلام کرده. جلیلی بعد از این مخالفت تاکید کرده که ایران باید از برجام خارج شود. (ادامه)
نشست رئيسى با لاريجانى، جليلى و ولايتى
نشست رئيسى با لاريجانى، جليلى و ولايتى(ادامه)
شمال نیوز:
وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی شد. وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی شد
شمال نیوز: وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی شد.(ادامه)
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم». مرعشی : تائید لاریجانی و جهانگیری هم تغییری در نتیجه انتخابات ایحاد نمی‌کرد
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم».(ادامه)
وب سایت «عصرما» خبر داده که جلیلی، رقیب انتخاباتی رئیس دولت سیزدهم پیشنهاد جدید ابراهیم رئیسی را نپذیرفته است. سعیدجلیلی پیشنهاد تازه ابراهیم رئیسی را رد کرد
وب سایت «عصرما» خبر داده که جلیلی، رقیب انتخاباتی رئیس دولت سیزدهم پیشنهاد جدید ابراهیم رئیسی را نپذیرفته است.(ادامه)
واکنش شمخانی به بودجه 1.5میلیارد دلاریِ رژیم صهیونیستی علیه ایران
دبیر شورای عالی امنیت ملی به اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای شرارت علیه ایران واکنش نشان داد.علی شمخانی در توئیتر نوشت: رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری برای شرارت علیه ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.گفتنی است چندی پیش کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل فاش کرد تل‌آویو ۱.۵ میلیارد دلار برای تقویت قابلیت حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران اختصاص داده است.براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی این میزان بودجه را برای حمله احتمالی به تاسیسات هسته‌ای ایران، از جمله تاسیسات زیرزمینی پیش‌بینی کرده است. (ادامه)
واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زین‌ العابدین خرم رضوی با سابقۀ مجاهدت در دفاع مقدس و شش ماه مقاومت ستودنی و هوشمندانه در اسارت تکفیری‌ ها در سوریه، با کف نفس اشترگونۀ امروز در پیشگاه خدا و مردم عزیزتر شد.(ادامه)
حضور روحانی و جهانگیری و لاریجانی در دیدار امروز با رهبرانقلاب
دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب برگزار شد و رئیس جمهور سابق هم در این مراسم حضور یافت.(ادامه)
سردار ذوالقدر جایگزین محسن رضایی می‌شود؟
پیش از این از علی لاریجانی و سعید جلیلی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزین محسن رضایی نام‌برده می‌شد. (ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور منصوب شد/ مخبر رقبا را کنار زد
اولین حکم انتصاب توسط ابراهیم رئیسی صادر شد. (ادامه)
۴ گزینه نهایی ابراهیم رییسی برای وزارت امور خارجه
همزمان با نزدیک شدن آغاز فعالیت دولت جدید در ایران، گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب سکاندار جدید دستگاه سیاست خارجی کشورمان به عنوان راهبردی‌ترین وزارتخانه افزایش یافته است. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
 

این روزها احتمالات زیادی درباره نحوه چینش کابینه رئیسی مطرح می شود؛ از احتمال حضور برخی نمایندگان تا گوشه چشم رئیس جمهور آینده به وزرای دولت فعلی. همه احتمالات درباره کابینه سیزدهم/ وزرای روحانی و احمدی‌نژاد در کابینه رئیسی؟
این روزها احتمالات زیادی درباره نحوه چینش کابینه رئیسی مطرح می شود؛ از احتمال حضور برخی نمایندگان تا گوشه چشم رئیس جمهور آینده به وزرای دولت فعلی.(ادامه)
زاکانی در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شد و دفاع از حق کرد و بر عاملان وضع موجود تاخت و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کرد و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود ... دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می فهمد، می پذیرد و اجرا می کند؛ من در این چهار دولت ۸ ساله چنین حسی نداشتم
زاکانی در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شد و دفاع از حق کرد و بر عاملان وضع موجود تاخت و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کرد و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود ...(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی(ادامه)
توییت همتی در واکنش به انصراف سعید جلیلی
عبدالناصر همتی در توییتی نوشت: کنار رفتن آقای سعید جلیلی تکه دیگری از پازلی بود که برای کشور چیده شده است.(ادامه)
اطلاعیه ستاد انتخابات درباره اعلام انصراف جلیلی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری
اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد انتخابات کشور در باره اعلام انصراف سعید جلیلی از حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صادر شد.(ادامه)
سعید جلیلی هم کناره‌گیری کرد
سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به منظور تقویت جبهه انقلاب به نفع آیت‌الله رئیسی از انتخابات کناره‌گیری کرد.(ادامه)
نامه ۲۱۰ نماینده به ۴ نامزد اصولگرا
۲۱۰ نماینده مجلس طی بیانیه‌ای خواستار انصراف نامزد‌های اصولگرا به نفع آیت‌الله رئیسی شدند. نامه آن‌ها خطاب به زاکانی، قاضی زاده هاشمی، رضایی و جلیلی نوشته شده است.(ادامه)
آخرین مناظره کاندیداها امروز ساعت 17/ تغییر در شیوه برگزاری
آخرین مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد.(ادامه)
سعید جلیلی به نفع رئیسی کنار می‌کشد؟
فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
زمان برگزاری آخرین مناظره در تلویزیون
سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز شنبه ۲۲ خرداد برگزار می‌شود و موضوع این مناظره بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته «دغدغه‌های مردم» خواهد بود.(ادامه)
 رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با اظهار این که این نامزد ریاست جمهوری ثبت‌ نام کرده است که تا آخر در گردونه انتخابات باقی بماند ، گفت: البته هرگز کاری نمی‌کنیم که به سبد رای جبهه انقلاب آسیب برسد ولی جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد. جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد
رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با اظهار این که این نامزد ریاست جمهوری ثبت‌ نام کرده است که تا آخر در گردونه انتخابات باقی بماند ، گفت: البته هرگز کاری نمی‌کنیم که به سبد رای جبهه انقلاب آسیب برسد ولی جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
مینو محرز: مجوز اضطراری واکسن «برکت» هرچه سریع‌تر صادر شود
مسوول نظارت بر مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت گفت: چند روز گذشته درخواست مجوز اضطراری واکسن کووایران برکت به وزارت بهداشت ارایه شد که امیدواریم امروز (دوشنبه ۱۷ خرداد ماه) تکلیف این واکسن مشخص و مجوز هرچه سریع‌تر صادر شود.(ادامه)
عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی با بیان اینکه تجمل‌گرایی‌ خطرناک است، تاکید کرد: تظاهر به فقر خطرناک‌تر است. حمله همتی به سعید جلیلی: پراید سوار می شوند اما خانۀ ۱۲۵ متری را کوچک می دانند
عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی با بیان اینکه تجمل‌گرایی‌ خطرناک است، تاکید کرد: تظاهر به فقر خطرناک‌تر است.(ادامه)
تغییر جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها
با تغییر زمان پخش مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه پخش تبلیغات نامزدها نیز تغییر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.