.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 در بحث انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی درباره خانواده کاندیداها مطرح می‌شود که در این راستا آشنایی با همسران کاندیداها خالی از لطف نیست. همسر جلیلی، رضایی، رئیسی، همتی و زاکانی چه کاره هستند؟/ با همسر کاندیداها آشنا شوید
در بحث انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی درباره خانواده کاندیداها مطرح می‌شود که در این راستا آشنایی با همسران کاندیداها خالی از لطف نیست. (ادامه)
تقاضای ۷ کشور برای خرید واکسن کووایران برکت
مدیر تیم تحقیقاتی واکسن کووایران برکت از آمادگی این شرکت برای صادرات واکسن خبر داد.(ادامه)
عکس/ ابراهیم رئیسی صدرنشین شد
مرکز پژوهشی‌بتا با داده کاوی مطالب مربوط به نامزد‌های انتخابات ۱۴۰۰ در فضای مجازی، به بررسی لایک و بازدید مطالب پرداخته است. تا تاریخ ۸ خرداد ماه رئیسی که همچنان بیشترین تولید محتوا انتخاباتی در تلگرام و اینستاگرام پیرامون وی بوده در صدر لایک اینستاگرام و بازدید تلگرام قرار دارد. با وجود اینکه رضایی تولید محتوای کمتری از رئیسی در توییتر دارد، اما میزان لایک بیشتری از رئیسی دریافت کرده است. جلیلی پس از رئیسی بیشترین لایک اینستاگرام را دریافت کرده است. همتی نیز بیشترین بازدید تلگرام را پس از رئیسی به خود اختصاص داده است.(ادامه)
جلیلی به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌رود
بیژن نوباوه وطن گفت: جلیلی در این ۸سال (دولت سایه) ضعف دولت‌ها را بررسی کرده است و برنامه هایش می‌تواند برای این دوره از انتخابات راهگشا باشد.(ادامه)
تولید یک میلیون دُز واکسن کرونای کووایران
مدیر گروه تحقیقات واکسن برکت اعلام کرد: در حال حاضر یک میلیون دز واکسن تولید کرده‌ایم و آمادگی داریم بعد از طی مراحل قانونی آنها در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرند.(ادامه)
عکس/ میزان رأی منفی مردم به نامزدهای ریاست جمهوری
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) میزان رأی منفی مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ (بر حسب مشارکت کنندگان و کسانی که هنوز تصمیم نگرفته اند و مردد هستند) طی یک نظرسنجی را بررسی کرده است. از افرادی که تمایل به شرکت در انتخابات دارند یا برای شرکت در انتخابات هنوز تصمیمی نگرفته‌اند (افراد مردد) پرسیده شده است «به کدام یک از کاندیداها به هیچ وجه رأی نخواهید داد؟» پاسخگویان در پاسخ به این سؤال امکان انتخاب چند گزینه را داشته‌اند. از بین مشارکت کنندگان و افرادی که هنوز تصمیمی برای مشارکت نگرفته‌اند ۲۸ درصد گفته اند به هیچ وجه به عبدالناصر همتی رأی نمی‌دهند. این نسبت برای آقایان رضایی ۲۳.۵ درصد، مهرعلیزاده ۲۲.۹ درصد، زاکانی ۲۱.۷ درصد، قاضی زاده هاشمی ۲۰.۳ درصد، جلیلی ۱۹.۲ درصد و رئیسی ۹.۲ درصد است.(ادامه)
واکنش توئیتری پزشکیان به ردصلاحیتش/ طرح جلیلی برای خانه‌دار کردن مردم
پیام رهبر انقلاب درباره سیاست دشمن در انتخابات(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد .... برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی مشخص شد +جدول
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد ....(ادامه)
تاریخ مناظره‌های انتخاباتی مشخص شد
اولین برنامه انتخاباتی نامزدها در صداوسیما(ادامه)
واکنش مهرعلیزاده به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها
محسن مهرعلیزاده در واکنش به نتیجه بررسی صلاحیت‌های داوطلبان کاندیداتوری، اظهار کرد: نمی‌شود ادعای دین داری کرد و ‎جریان حذف دیگران را ترویج نمود!(ادامه)
رئیس و سخنگوی ستاد انتخابات زاکانی تعیین شد + عکس
روح‌الله متفکرآزاد و مالک شریعتی نمایندگان مجلس سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری شدند.(ادامه)
شمال نیوز : اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهروی اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است منتشر شد. اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد
شمال نیوز : اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهروی اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است منتشر شد. (ادامه)
 با پایان یافتن روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری، خبرنگار فارس به فهرست غیر رسمی کاندیداهای نهایی دسترسی پیدا کرد. 



اسامی نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری / احتمال ماراتن ۷نفره انتخابات ۱۴۰۰
با پایان یافتن روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری، خبرنگار فارس به فهرست غیر رسمی کاندیداهای نهایی دسترسی پیدا کرد. (ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از  .... گمانه‌زنی‌ها درباره تایید صلاحیت ۸ کاندیدای ریاست جمهوری
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از ....(ادامه)
پاسخ تند لاریجانی به توئیت جلیلی
علی لاریجانی در پاسخ به توییت سعید جلیلی نوشت: احتراماً باید عرض کنم مهم‌ترین دستاوردمان این بود که با اجماع ملی اجازه ندادیم اقلیت بی‌منطقی، ایران را با تندروی به لبۀ پرتگاه ببرند.(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
محمد:فردی خودش در سپاه و پادگان بوده، برادرش سال ها ریاست همه دادگاه ها را بر عهده داشته، ‏اکنون بخاطر یک انتخابات دارند همه ساختارها را زیر سوال می برند، ‏باز انتخابات شد این جماعت آمدند، خدا به داد مردم برسد.. .... (خبر)
(ادامه)
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری  اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ... معرفی ۱۰ نامزدی که احتمال احراز صلاحیتشان بالاست!
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ...(ادامه)
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود. لاریجانی-رضایی-رئیسی؟ سه‌ضلعی به جای دو‌قطبی؟
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بیانیه لاریجانی در ستاد انتخابات کشور برای اصلاحات جذاب بود، گفت: شباهت ادبیات لاریجانی به روحانی از حیثیت گفتمانی او چیزی کم نمی‌کند. سخنان لاریجانی برای اصلاح‌طلبان جذاب بود اما جهانگیری امید اول ماست/ ادبیات انتخاباتی لاریجانی شباهت بسیاری به ادبیات انتخاباتی روحانی دارد
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بیانیه لاریجانی در ستاد انتخابات کشور برای اصلاحات جذاب بود، گفت: شباهت ادبیات لاریجانی به روحانی از حیثیت گفتمانی او چیزی کم نمی‌کند.(ادامه)
پاسخ سعید جلیلی به حضورش در انتخابات به عنوان کاندیدای پوششی
سعید جلیلی گفت: عرصه انتخابات عرصه حضور نامزدها برای ارائه برنام و جلب اعتماد مردم است.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ سعید جلیلی: بسم الله الرحمن الرحیم...
دقایقی پیش استوری در توئیتری جلیلی منتشر شده که نوشته بود «بسم الله الرحمن رحیم»(ادامه)
ثبت‌نام از داوطلبان ریاست جمهوری به پایان رسید
مهلت نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور چهره‌های شاخص به پایان رسید، این مرحله از فرایند انتخابات از روز شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه به‌ مدت ۵ روز آغاز شد و ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت) به پایان رسید.(ادامه)
سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. او یکی از رقبای حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ بود.(ادامه)
بلاتکلیفی سعید جلیلی در انتخابات
یکی از اعضای دفتر سعید جلیلی کناره گیری او از انتخابات ریاست جمهوری را تایید نکرد.(ادامه)
بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست. کاندیداتوری علی لاریجانی ۱۰۰ درصد قطعی شد
بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست.(ادامه)
نقوی حسینی: رئیسی روز عید فطر اعلام کاندیداتوری می‌کند
نقوی حسینی گفت: اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات شود جبهه پایداری هم به جمع اصولگرایان خواهد پیوست و متحد خواهند شد، ولی اگر کسی غیر از آقای رئیسی نامزد انتخابات شود، جبهه پایداری نامزد مستقل خود را خواهد داشت. سعید جلیلی کاندیدا مورد حمایت جبهه پایداری خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : وی یادآور شد: حالت مطلوب برای لاریجانی آن است که دوقطبی شکل بگیرد و نامزد مقابلش هم آقای جلیلی باشد چون در دوقطبی جلیلی-لاریجانی، نامزد پیروز .... یک استاد دانشگاه : لاریجانی با حمایت اعتدال و اصلاحات نامزد 1400 می‌شود / لاریجانی بدنه اجتماعی ندارد و روی کسب آرای روحانی و جریان همراه او حساب می کند
شمال نیوز : وی یادآور شد: حالت مطلوب برای لاریجانی آن است که دوقطبی شکل بگیرد و نامزد مقابلش هم آقای جلیلی باشد چون در دوقطبی جلیلی-لاریجانی، نامزد پیروز ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.