.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : او درباره احتمال ریاست‌جمهوری سعید جلیلی هم گفت: «آقای جلیلی هم مانند حمایت‌کنندگانش توان اداره کشور را ندارد و بعید می‌دانم بتواند بار سنگین ریاست‌جمهوری را بر دوش بکشد.... فعال سیاسی اصولگرا : جلیلی توان به دوش کشیدن مسئولیت ریاست‌جمهوری را ندارد/ پایداری‌ها تنگ‌نظر و کوته‌نگر هستند
شمال نیوز : او درباره احتمال ریاست‌جمهوری سعید جلیلی هم گفت: «آقای جلیلی هم مانند حمایت‌کنندگانش توان اداره کشور را ندارد و بعید می‌دانم بتواند بار سنگین ریاست‌جمهوری را بر دوش بکشد....(ادامه)
شمال نیوز : یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مدتی است کنش سیاسی و بروز رسانه ای از آیت الله مصباح ندیده ایم و شاید بشود این را به معنای این گرفت که ایشان ترجیح می دهند سکوت کنند .... فعال سیاسی اصولگرا : پایداری‌ها جلیلی را خودی می‌دانند نه فتاح را/جلیلی ۱۴۰۰ با جلیلی ۹۲ هیچ فرقی با هم ندارند/ آیت الله مصباح از پایداری نتیجه‌گرا و معامله‌گر فاصله گرفته
شمال نیوز : یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مدتی است کنش سیاسی و بروز رسانه ای از آیت الله مصباح ندیده ایم و شاید بشود این را به معنای این گرفت که ایشان ترجیح می دهند سکوت کنند ....(ادامه)

فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.» یک عضو « شاجا» از تدوین فهرست ۸ نفره کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد/ این ۸ نفر می‌خواهند رئیس جمهور شوند؟ | یک مینی‌بوس اصولگرا ؛ دو مرد بهاری و یک مرد متفاوت(خبر)
فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.»(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : در همه انتخابات‌های پیش از این، رئیس جمهور منتخب در یک سوی دوقطبی تشکیل شده قرار داشته است. بر این اساس بهتر است به جای ردیف کردن یک فهرست بلندبالا از کاندیداهای احتمالی ، درباره دوقطبی‌های احتمالی در 1400 گمانه زنی کنیم.... دو قطبی‌های جذاب ۱۴۰۰؛ صحنه انتخابات ریاست جمهوری چگونه ترسیم می‌شود؟ / قالیباف – احمدی‌نژاد ، ظریف – رئیسی ، ظریف – احمدی‌نژاد ، رئیسی – احمدی‎نژاد
شمال نیوز : در همه انتخابات‌های پیش از این، رئیس جمهور منتخب در یک سوی دوقطبی تشکیل شده قرار داشته است. بر این اساس بهتر است به جای ردیف کردن یک فهرست بلندبالا از کاندیداهای احتمالی ، درباره دوقطبی‌های احتمالی در 1400 گمانه زنی کنیم....(ادامه)
حدود یک سال مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره افرادی که احیانا کاندیدای این رقابت خواهند شد، مطرح می‌شود. ۲۳ نامزد احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ را بشناسید
حدود یک سال مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره افرادی که احیانا کاندیدای این رقابت خواهند شد، مطرح می‌شود.(ادامه)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است.
با 10 اصولگرایی که برای انتخابات 1400 مطرح هستند آشنا شوید(خبر)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است. (ادامه)
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند .... سلیمی‌نمین: روحانی به جهانگیری اعتماد ندارد/ اصلاح‌طلبان عارف را قربانی کردند/ فرد مورد اطمینان روحانی، واعظی است
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند ....(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : آقای احمدی نژاد تیم سابقش را در دفترش عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است و دیگر اسمی از آقای بقایی و مشایی نیست یعنی اصلا دیگر در دفتر رفت و آمدی ندارند و یعنی تغییراتی ایجاد شده است.


.... یک عضو دولت سابق : احمدی نژاد اصراری به رئیس جمهوری ندارد، معاون اول هم می شود
شمال نیوز : وی گفت : آقای احمدی نژاد تیم سابقش را در دفترش عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است و دیگر اسمی از آقای بقایی و مشایی نیست یعنی اصلا دیگر در دفتر رفت و آمدی ندارند و یعنی تغییراتی ایجاد شده است. ....(ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)

رئوفیان گفت: احمدی نژاد دارای یک ویژگی‌های بارز رفتاری و گفتاری است که در سایر افراد چنین ویژگی‌هایی تا کنون مشاهده نشده و در آینده هم نخواهد است. به هرحال مردم روی همین مسائل حساب باز می‌کنند تصمیم احمدی‌نژاد برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ جدی است
رئوفیان گفت: احمدی نژاد دارای یک ویژگی‌های بارز رفتاری و گفتاری است که در سایر افراد چنین ویژگی‌هایی تا کنون مشاهده نشده و در آینده هم نخواهد است. به هرحال مردم روی همین مسائل حساب باز می‌کنند(ادامه)
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مجلس یازدهم تحت نفوذ جریانات تندرو قرار گرفته و سال دیگر این اتفاق برای قوه مجریه می‌افتد و تعداد قابل توجهی از مردم به‌خصوص اقشار و لایه‌های تحصیلکرده و شهرنشین در انتخابات شرکت نمی‌کنند. زیباکلام: احمدی‌نژاد یا جلیلی رئیس جمهور آینده هستند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مجلس یازدهم تحت نفوذ جریانات تندرو قرار گرفته و سال دیگر این اتفاق برای قوه مجریه می‌افتد و تعداد قابل توجهی از مردم به‌خصوص اقشار و لایه‌های تحصیلکرده و شهرنشین در انتخابات شرکت نمی‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: گزینه‌هایی برای ۱۴۰۰ که نامشان شنیده می‌شود؛ از احمدی‌نژاد تا قالیباف، از جلیلی تا عارف، از فتاح تا الهام .....
چه کسانی برای انتخابات ۱۴۰۰ خواهند آمد؟ از احمدی‌نژاد تا لاریجانی و همتی
شمال نیوز: گزینه‌هایی برای ۱۴۰۰ که نامشان شنیده می‌شود؛ از احمدی‌نژاد تا قالیباف، از جلیلی تا عارف، از فتاح تا الهام ..... (ادامه)
کدام سیاسیون در جبهه‌ها حضور داشتند؟ + تصاویر
در این گزارش به بررسی حضور شخصیت‌های سیاسی کشور در جبهه های حق علیه باطل می پردازیم.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
تسلیت احمدی‌نژاد به سعید جلیلی
دکتر احمدی‌نژاد در پیامی خطاب به دکتر سعید جلیلی، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.(ادامه)
سعید جلیلی عزادار شد
پدر سعید جلیلی به دلیل نارسایی دستگاه گوارش درگذشت.(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" منتشر شد
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" از فهرست‌های جریان اصول‌گرا برای انتخابات مجلس یازدهم منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند. 
لیست کاندیداهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس اعلام شد
شمال نیوز: نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند. (ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت. اسامی کامل نامزدهای مازندران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: این همان منطق استکبار است تحت عنوان معامله قرن که حقوق ملت فلسطین را ضایع می‌کند، می‌گویند یک‌طرفه اعلامیه می‌دهیم و شما باید آن را قبول کنید. .... جلیلی: شعار مرگ بر آمریکا منطق ریشه‌دار است/ دشمنان حتی به دنبال تعیین دامنه تحقیقات علمی هستند
شمال نیوز : وی ادامه داد: این همان منطق استکبار است تحت عنوان معامله قرن که حقوق ملت فلسطین را ضایع می‌کند، می‌گویند یک‌طرفه اعلامیه می‌دهیم و شما باید آن را قبول کنید. ....(ادامه)
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)
اعلام مسیر و زمان راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرو ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1398 در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی فهرست اولیه تایید صلاحیت شدگان در هیئت نظارت بر انتخابات استان رونمایی می شود که رد صلاحیت شدگان با پیش بینی قانون.... رونمایی از فهرست نامزدهای تایید صلاحیت شده در سه حوزه انتخابیه ساری ، بایل و قائم شهر
شمال نیوز : در حالی فهرست اولیه تایید صلاحیت شدگان در هیئت نظارت بر انتخابات استان رونمایی می شود که رد صلاحیت شدگان با پیش بینی قانون....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.