.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در روزهایی که احمدی‌نژاد از کاندیداتوری نهی شد و نام برخی نزدیکان او چون غلامحسین الهام به عنوان کاندیدای جریان منسوب به رییس دولت سابق بر سر زبان‌ها بود، حمید بقایی با صدور یک بیانیه رسما خود را وارد بازی انتخابات ریاست جمهوری کرد. یک کاندیداتوری عجیب.

«نسخه» محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات ۹۶ / در جلسات محرمانه اتاق فکر احمدی نژادی‌ها چه گذشته است؟ / تلاش برای ریزش رای اصولگرایان(خبر)
در روزهایی که احمدی‌نژاد از کاندیداتوری نهی شد و نام برخی نزدیکان او چون غلامحسین الهام به عنوان کاندیدای جریان منسوب به رییس دولت سابق بر سر زبان‌ها بود، حمید بقایی با صدور یک بیانیه رسما خود را وارد بازی انتخابات ریاست جمهوری کرد. یک کاندیداتوری عجیب. (ادامه)
سرنوشت ناطق نوری بار دیگر به «راه‌هاشمی» گره‌خورده است؛ راهی که شکست دوم خرداد 76 را برای او رقم زد و همچنین مهر او از دل حامیان اصولگرایان با همراهی یار قدیمی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم از بین رفت ... اغما درگام اول؛ اولين اقدام ناطق‌نوري پس از درگذشت هاشمي چيست؟
سرنوشت ناطق نوری بار دیگر به «راه‌هاشمی» گره‌خورده است؛ راهی که شکست دوم خرداد 76 را برای او رقم زد و همچنین مهر او از دل حامیان اصولگرایان با همراهی یار قدیمی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم از بین رفت ...(ادامه)
پس از ائتلاف و وحدت باید به سوی افکار عمومی برویم و شرایط را بسنجیم ، طبیعتا کسی که وارد این رقابت می‌شود باید توانایی جذب آرا خاکستری را داشته باشد. اصولگرایان اگر با چند گزینه وارد شوند شکستشان قطعی است/ افرادی مانند بذرپاش و ضرغامی برای محک زدن رای شان خود را مطرح می کنند(خبر)
پس از ائتلاف و وحدت باید به سوی افکار عمومی برویم و شرایط را بسنجیم ، طبیعتا کسی که وارد این رقابت می‌شود باید توانایی جذب آرا خاکستری را داشته باشد.(ادامه)
پاسخ جلیلی به احتمال کاندیداتوری
جلیلی به موضوع نامزدی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد. (ادامه)
حالا که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رحلت کرده است راستگرایان سنتی یک وظیفه مهم برای خود حس می‌کنند. آنها باید جای هاشمی را پر کنند و آرایش سیاسی کشور را بالانس کنند، شاید در همین مسیر بهترین راه ادامه ریاست جمهوری حسن روحانی باشد.


نسبت اصولگرایان سنتی با حسن روحانی در انتخابات ۹۶/ روحانی خود را تبدیل به «نیاز جامعه امروز» کرد | ذات محافظه‌کاری مخالف تغییر وضع موجود است(خبر)
حالا که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رحلت کرده است راستگرایان سنتی یک وظیفه مهم برای خود حس می‌کنند. آنها باید جای هاشمی را پر کنند و آرایش سیاسی کشور را بالانس کنند، شاید در همین مسیر بهترین راه ادامه ریاست جمهوری حسن روحانی باشد. (ادامه)
همه یارانی که انقلاب از دست داد
یاران انقلابی کشور بار سفر می‌بندند تا روزبه‌روز شاهد مرگ یا شهادت نسل اول انقلاب باشیم. به بهانه رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مروری می‌کنیم بر علمای انقلابی که در این سال‌ها از دستشان دادیم(ادامه)
شمال نیوز : در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی فرم نظرسنجی انتخاباتی به حضار ارائه شد که سؤالاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری در آن تعبیه شده بود..... نظرسنجي انتخاباتي ياران سابق احمدي‌نژاد!
شمال نیوز : در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی فرم نظرسنجی انتخاباتی به حضار ارائه شد که سؤالاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری در آن تعبیه شده بود.....(ادامه)
شمال نیوز: یک نماینده پیشین مجلس گفت: مکانیزم رسیدن به وحدت اصولگرایان، پذیرش یاوری روحانیت است.


جزئیات صف‌بندی اصولگراها در انتخابات ۹۶
شمال نیوز: یک نماینده پیشین مجلس گفت: مکانیزم رسیدن به وحدت اصولگرایان، پذیرش یاوری روحانیت است. (ادامه)
نظر احمدی‌نژاد درباره کاندیداتوری غلامحسین الهام
بهمن شریف‌زاده گفت: فاصله زیادی میان ما با مبانی آقا بهمن شریف‌زاده گفت: فاصله زیادی میان ما با مبانی آقای مصباح یزدی در نگاه‌های سیاسی - اجتماعی و حکومتی وجود دارد.ی مصباح یزدی در نگاه‌های سیاسی - اجتماعی و حکومتی وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز: نوبخت در عزل و نصب مدیران در استان دخالت می‌کند و افرادی را در تصدی‌ها به‌کار می‌گیرد که تجربه‌ای نداشته، ضعیف و چاپلوس هستند.

افشای پشت پرده نماینده مجلس از جابه‌جایی یک مدیر شمالی
شمال نیوز: نوبخت در عزل و نصب مدیران در استان دخالت می‌کند و افرادی را در تصدی‌ها به‌کار می‌گیرد که تجربه‌ای نداشته، ضعیف و چاپلوس هستند. (ادامه)
اعضای جبهه پایداری به معرفی مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای انتخابات سال آینده که قرار است با حسن روحانی رقابت کند تمایل نشان داده اند. بر این اساس به نظر می رسد سکوت اخیر او و توقف انتقادات و کم حرف شدنش خودخواسته باشد. تصميم جبهه پايداری براي معرفی ميركاظمي به‌عنوان كانديدای نهايي/ تصميم اصولگرايان چيست؟
اعضای جبهه پایداری به معرفی مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای انتخابات سال آینده که قرار است با حسن روحانی رقابت کند تمایل نشان داده اند. بر این اساس به نظر می رسد سکوت اخیر او و توقف انتقادات و کم حرف شدنش خودخواسته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده با اشاره به اینکه بسیاری از اصولگرایان به روحانی گرایش دارند، تصریح کرد: روحانی را نمی‌توان کاندیدای صد درصدی اصلاح‌طلبان دانست زیرا وی کاندیدای بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است..... یوسفیان‌ملا: اصلاح طلبان گزینه ای غیر از روحانی ندارند/ احمدی نژاد پایگاه رای مردمی دارد
شمال نیوز : این نماینده با اشاره به اینکه بسیاری از اصولگرایان به روحانی گرایش دارند، تصریح کرد: روحانی را نمی‌توان کاندیدای صد درصدی اصلاح‌طلبان دانست زیرا وی کاندیدای بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است.....(ادامه)
سعید جلیلی گزینه آیت الله مصباح برای انتخابات
شمال نیوز: آیت الله محسن غرویان معتقد است که سعید جلیلی گزینه احتمالی آیت الله مصباح یزدی برای انتخابات ریاست جمهوری است. (ادامه)
شمال نیوز: روحانی می‌خواهد هر دو جناح را داشته باشد و با رایی بیشتر نسبت به خرداد 92 بازهم راهی پاستور و نهاد ریاست جمهوری شود. چراغ راهنمای روحانی در بهار 96 به کدام سو روشن می‌شود؟
شمال نیوز: روحانی می‌خواهد هر دو جناح را داشته باشد و با رایی بیشتر نسبت به خرداد 92 بازهم راهی پاستور و نهاد ریاست جمهوری شود.(ادامه)
ضرغامی؛ نامزد مشترک احمدی نژاد و اصول‌گرایان برای بهار 96
به نظر می‌رسد احمدی نژاد نیز برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به دنبال معرفی ضرغامی به عنوان نامزد مورد نظر خود است. ضرغامی و احمدی نژاد جلساتی را نیز با یکدیگر داشته اند.(ادامه)
شمال نیوز: کاظم جلالی در رابطه با احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد می گوید: یکی اینکه خودش می آید دیگری اینکه سعی می‌کند، زیر پای روحانی را خالی کرده و پس از آن فرد دیگری می آید و نتیجه انتخابات را تعیین می کند. احمدی نژاد می خواهد فقط زیرپای روحانی را خالی کند و بعد از آن فرد دیگری جای او می آید / انتخابات 96، تقابل برجامی و غیربرجامی است
شمال نیوز: کاظم جلالی در رابطه با احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد می گوید: یکی اینکه خودش می آید دیگری اینکه سعی می‌کند، زیر پای روحانی را خالی کرده و پس از آن فرد دیگری می آید و نتیجه انتخابات را تعیین می کند.(ادامه)
16 گزینه اصولگرایان برای ریاست جمهوری
دقیقا 289 روز تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت باقیست و احزاب و جریانات سیاسی خود را آماده حضور در این انتخابات می کنند. انتخاباتی که اصولگرایان باید بکوشند به کاندیدای واحد برسند. (ادامه)
با موافقت شورای نگهبان اردیبهشت سال 96 سرنوشت رییس جمهور بعدی را رقم خواهد زد؛ رییس‌جمهوری که به اذعان بسیاری همین شیخ حسن روحانی خواهد بود.

رویارویی «پدیده» اصولگرایان با کاندیدای واحد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری 96(خبر)
با موافقت شورای نگهبان اردیبهشت سال 96 سرنوشت رییس جمهور بعدی را رقم خواهد زد؛ رییس‌جمهوری که به اذعان بسیاری همین شیخ حسن روحانی خواهد بود. (ادامه)
رقابت احمدی نژاد یا سلیمانی با روحانی در انتخابات 96 ؟
شمارش معکوس برای انتخابات ریاست جمهوری آتی ایران آغاز شده است. مقامات ایران طی اطلاعیه ای اعلام کردند انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز 19 مِه 2017 (29 اردیبهشت 1396) برگزار خواهد شد. شورای نگهبان نیز برگزاری انتخابات در این تاریخ را تایید کرده است. (ادامه)
کدام اصول‌گرایان حامی روحانی هستند؟
حسن روحانی برخلاف چهار سال گذشته امروز حامیان جدی در جریان اصول‌گرایی دارد. حامیانی که می‌شود آنها را به چند دسته تقسیم کرد. (ادامه)
باهنر: مگر قرار است احمدی نژاد کاندیدا شود؟!
تیم دولت یازدهم ده تا سرتیپ دارد اما یک ژنرال ندارد که همه حرفها را بشنود و آخر با شجاعت تصمیم بگیرد و اجرا کند همه اینها مجتهد هستند؛ نوبخت، طیب نیا، سیف و دیگران هر یک نظراتی دارند.(ادامه)
شمال نیوز: یک فعال سیاسی معتقد است که اصولگرایان باید به جمع بندی برای یک یا دو گزینه برسند تا مانند سال 92 با شکست مواجه نشوند. بیادی: بهترین گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات قالیباف و حدادعادل هستند/ بعید است احمدی نژاد در انتخابات شرکت کند
شمال نیوز: یک فعال سیاسی معتقد است که اصولگرایان باید به جمع بندی برای یک یا دو گزینه برسند تا مانند سال 92 با شکست مواجه نشوند.(ادامه)
گزینه های ریاست دیوان محاسبات
(ادامه)
آنچه بیش از هر مسئله‌ای در جریان اصول‌گرایی مشخص است این مسئله است که اصول‌گرایان از تکرار شکست می‌ترسند و سعی می‌کنند برای رسیدن به نامزد نهایی عجله نکنند.
آیا اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم 30 نامزد دارند؟
آنچه بیش از هر مسئله‌ای در جریان اصول‌گرایی مشخص است این مسئله است که اصول‌گرایان از تکرار شکست می‌ترسند و سعی می‌کنند برای رسیدن به نامزد نهایی عجله نکنند. (ادامه)
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند

برادران روسای جمهور چه نقشی در تصمیمات داشته‌اند؟
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند (ادامه)
شمال نیوز: اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی ؟... اسامی جدید اصولگرایانی که در سال 96 رقیب احتمالی روحانی می شوند
شمال نیوز: اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی ؟...(ادامه)
قاضی پور: نادرشاه از هندوستان آمار خزانه ایران را داشت اما احمدی نژاد...
(ادامه)
شمال نیوز: دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به این دیدگاه که اصولگرایان فاقد مهره کلیدی برای رقابت با روحانی هستند، می گوید من این دیدگاه را قبول ندارم، هنوز کسی را انتخاب نکرده ایم، اما اصولگرایان از داخل جبهه خود نامزد معرفی می‌کنند و با نبود نامزد مواجه نخواهیم بود.
رقابت اصولگرایان و اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی/ احمدی نژاد سناریوی انتخابات را تغییر می دهد؟
شمال نیوز: دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به این دیدگاه که اصولگرایان فاقد مهره کلیدی برای رقابت با روحانی هستند، می گوید من این دیدگاه را قبول ندارم، هنوز کسی را انتخاب نکرده ایم، اما اصولگرایان از داخل جبهه خود نامزد معرفی می‌کنند و با نبود نامزد مواجه نخواهیم بود. (ادامه)
صادق زیباکلام می گوید اگرچه اصلاح‌طلبان ایرادات و در برخی مواقع انتقاداتی به روحانی دارند، اما همچنان مانند سال 92 از ایشان حمایت می‌کنند و کاستی‌ها را سعی می‌کنند درک کنند و می‌دانند که بیشترین کاستی‌ها مرتبط با زمانی است که ایشان دولت را تحویل گرفتند.
روحانی گزینه اصلی اصلاح‌طلبان است/ روحانی در مقابل جلیلی و قالیباف با دستان بسته پیروز می‌شود/ حضور احمدی نژاد شرایط را متفاوت می‌کند(خبر)
صادق زیباکلام می گوید اگرچه اصلاح‌طلبان ایرادات و در برخی مواقع انتقاداتی به روحانی دارند، اما همچنان مانند سال 92 از ایشان حمایت می‌کنند و کاستی‌ها را سعی می‌کنند درک کنند و می‌دانند که بیشترین کاستی‌ها مرتبط با زمانی است که ایشان دولت را تحویل گرفتند. (ادامه)
شمال نیو: صادق زیباکلام معتقد است چنانچه اصولگرایان به دنبال بازگشت به قدرت و حضور در پاستور باشند، قطعاً دست در دست محمود احمدی‌نژاد خواهند داد.

احمدی نژاد خواهد آمد و تایید صلاحیت نیز می شود
شمال نیو: صادق زیباکلام معتقد است چنانچه اصولگرایان به دنبال بازگشت به قدرت و حضور در پاستور باشند، قطعاً دست در دست محمود احمدی‌نژاد خواهند داد. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.