.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدی خود شده است و کم کم شخصیت های اصلی در حال مشخص کردن تصمیم نهایی خود هستند. رییسی نیاید ، قالیباف و جلیلی با یکدیگر رقابت می کنند / اعلام کاندیداتوری سردار علیرضا افشار در انتخابات 1400
شمال نیوز: رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدی خود شده است و کم کم شخصیت های اصلی در حال مشخص کردن تصمیم نهایی خود هستند. (ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
آیا واکسن «کوو ایران» عارضه دارد؟
مدیر گروه تحقیقات تولید واکسن «کووایران» برکت، در ارتباط با میزان عارضه واکسن کوو ایران، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است؛ ابراهیم رئیسی .... اگر سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیاید وضعیت اصولگرایان چه خواهد شد؟
شمال نیوز : وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است؛ ابراهیم رئیسی ....(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد تا چند روز دیگر تصمیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای نامزدی یا عدم نامزدی در مشخص شود که این مسئله می تواند آرایش اصلی عرصه انتخابات را تعیین می کند. جدیدترین خبرها درباره احتمال نامزدی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : به نظر می رسد تا چند روز دیگر تصمیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای نامزدی یا عدم نامزدی در مشخص شود که این مسئله می تواند آرایش اصلی عرصه انتخابات را تعیین می کند. (ادامه)
۹ نامزد اصلی اصول‌گرایان رونمایی شدند؛ ا ز محسن رضایی تا سعید جلیلی- نامزدهای شناخته شده این جریان محسوب می شوند. ۹ کاندیدای اصلی اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شدند
۹ نامزد اصلی اصول‌گرایان رونمایی شدند؛ ا ز محسن رضایی تا سعید جلیلی- نامزدهای شناخته شده این جریان محسوب می شوند.(ادامه)
آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن "کووایران برکت"
"واکسن کوو ایران برکت" از پیشرفت مراحل نیمه‌صنعتی و صنعتی بزرگترین کارخانه تولید واکسن کرونا طبق پیش‌بینی‌ها خبر داد.(ادامه)
۵ کاندیدای جدی اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: چهره‌هایی که در عرصه انتخابات از جبهه اصولگرایان حضور خواهند یافت رئیسی، قالیباف، محمد، جلیلی و رضایی هستند.(ادامه)
زمان ایمنی کامل مقابل کرونا اعلام شد
رئیس انستیتو پاستور با بیان اینکه در حال ساخت دو واکسن هستیم، گفت:یک واکسن برای افرادی که تاکنون مبتلا نشده اند و واکسن دیگر برای افراد مبتلا شده است.(ادامه)
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی اعلام شد/ رییسی پیشتاز است، ظریف پایین تر از سید حسن خمینی
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! (ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد .... رقابت اصلی حول محور رئیسی ، قالیباف و علی لاریجانی است / اصلاح طلبان می‌ترسند و می گویند برادرم آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد!
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد ....(ادامه)
شمال نیوز : امیررضا واعظ آشتیانی گفت: حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات می‌تواند در ترکیب آراء اثر بگذارد اما اصلا اینگونه نیست که اگر به فرض او تأییدصلاحیت شود، بتواند رأی اکثریت را نصیب خود کند. امیررضا واعظ آشتیانی: اصلاح‌طلبان طوری مردم را از نامزد نظامی می‌ترسانند که انگار قرار است ژنرال پینوشه رئیس‌جمهور شود/ احمدی‌نژاد اگر تأییدصلاحیت شود هم رأی نمی‌آورد/ جلیلی یکی از ظرفیت‌های ۱۴۰۰ است
شمال نیوز : امیررضا واعظ آشتیانی گفت: حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات می‌تواند در ترکیب آراء اثر بگذارد اما اصلا اینگونه نیست که اگر به فرض او تأییدصلاحیت شود، بتواند رأی اکثریت را نصیب خود کند. (ادامه)
قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد کاندیدا شدن احمدی نژاد همه معادلات ۱۴۰۰ را بهم می زند
قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد(ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد ابطحی گفت: آنچه ممکن است میز بازی را بر هم بزند، نامزدی آقای احمدی‌ن‍ژاد و متعاقبش تأیید صلاحیت اوست .... ابطحی : صحبت‌هایی برای تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد در جریان است/ شانس تایید صلاحیت احمدی نژاد بالاتر رفته است/احتمال تایید صلاحیت احمدی نژاد وجود دارد
شمال نیوز : محمدجواد ابطحی گفت: آنچه ممکن است میز بازی را بر هم بزند، نامزدی آقای احمدی‌ن‍ژاد و متعاقبش تأیید صلاحیت اوست ....(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی حضور رئیسی در انتخابات 1400 حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد .... کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی دوباره جدی شده است / اصولگریان با رئیسی به اجماع کامل می رسند
شمال نیوز : به هر روی حضور رئیسی در انتخابات 1400 حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد ....(ادامه)
تشییع پیکر آیت‌الله مصباح در حرم عبدالعظیم/ نماز ری شهری بر پیکر + عکس
آیین تشییع و وداع مردم تهران با پیکر مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صبح روز شنبه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است .... مرتضی طلایی:اتفاقات جدیدی در لیدری اصولگرایان افتاده/ درباره ۵ چهره اصولگرا موضوع نامزدی مطرح است نه ۲۰ نفر/ جامعتین باید محور باشند
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است ....(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟ احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی یا باهنر زیاد است/رای رئیسی بین قالیباف و جلیلی تقسیم می‌شود/ انتخابات ۱۴۰۰ فقط بین نیرو‌های انقلاب نیست
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟(ادامه)
رئیس جمهور ۱۴۰۰ اصولگراست یا اصلاح‌طلب؟
یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است با وجود اینکه اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ مجال حضور پیدا می‌کنند، اما در نهایت یک اصولگرا رئیس جمهور خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال سیاسی اصولگرا گفت : آقای ضرغامی از یک سال پیش فعال است و خودش را برای 1400 گرم می کند، ابایی هم از بیان این موضوع ندارد. او جزء هیچ گروه و حزبی نیست و قدری هم روحیه استقلال طلبی دارد. این مسئله شاید در جذب آرای حزبی.... مقدم : قالیباف در مجلس می‌ماند/کارگزاران می‌خواهد لاریجانی را خراب کند/جلیلی ظرفیت ۴ میلیون رأیی دارد / ضرغامی روحیه استقلال طلبی دارد و آرای حزبی ندارد
شمال نیوز : این فعال سیاسی اصولگرا گفت : آقای ضرغامی از یک سال پیش فعال است و خودش را برای 1400 گرم می کند، ابایی هم از بیان این موضوع ندارد. او جزء هیچ گروه و حزبی نیست و قدری هم روحیه استقلال طلبی دارد. این مسئله شاید در جذب آرای حزبی....(ادامه)
علی لاریجانی، جدی‌ترین رقیب جلیلی در ۱۴۰۰؟
8 ماه دیگر موعد ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرا می رسد و از همین حالا صف بلندبالایی از چهره های اصولگرا تشکیل شده که مرتصد کاندیداتوری هستند. اما کارشناسان سیاسی معتقدند «بسیاری از چهره های حاضر در این صف را نباید جدی گرفت، با این وجود اصولگرایان باید برای کم کردن تعداد نامزدها تلاش جدی کنند».(ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که.... ضرغامی: دعا می‌کنم خدا احمدی‌نژاد را به ما برگرداند
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که....(ادامه)
یک کاندیدای دیگر انتخابات مشخص شد؛ برای ۱۴۰۰ آماده‌ام
عزت الله ضرغامی در خصوص احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: اتفاقاً صریح‌ترین حرف را در این قصه من زده‌ام و گفته‌ام که در نیمکت جمهوری اسلامی برای هر کاری از جمله ریاست جمهوری هستم.(ادامه)
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف نمی آید از ابتدا کسی را انتخاب کند. هم اکنون با تمام توان برنامه ریزی ها دنبال می شود ولی تصمیم گیری با رأی مجمع مرکزی خواهد بود که اعضایش منتخبان شوراهای استانی هستند....(خبر)
(ادامه)
فرمانده قرارگاه خاتم، کاندیدای شهرداری تهران است
یک چهره نسبتا پا به سن گذاشته اصولگرا که از قضا از جمله اعضای ارشد یکی از کهنه‌کارترین و قدیمی‌ترین احزاب جناح راست یعنی حزب موتلفه اسلامی، از این گفت که باید میدان اداره مملکت را برای جوانان خالی کرد.(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
شمال نیوز :  رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد .... فعال سیاسی اصولگرا : تعداد نامزد‌های اصولگرا به ۳۵ نفر می‌رسد/رئیسی پررنگترین نقش را در جریان اصولگرایی دارد/ جلیلی نفر سوم لیست است/ نامزدی فتاح منتفی نیست
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد ....(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.