.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فروش بلیت پروازهای داخلی توسط آژانس‌ها، گفت:‌ برخی از این آژانس‌ها شیاد هستند چون بلیتی را می‌فروشند که وجود خارجی ندارد و از طریق مراجع قضایی به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد.
وزیر راه: با آژانس‌های "شیاد" شدیداً برخورد می‌کنم
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فروش بلیت پروازهای داخلی توسط آژانس‌ها، گفت:‌ برخی از این آژانس‌ها شیاد هستند چون بلیتی را می‌فروشند که وجود خارجی ندارد و از طریق مراجع قضایی به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد. (ادامه)
شمال نیوز: شدت گرفتن بارش‌ها در شهرهای ساری و میاندورود، موجب نگرانی مردم شده است؛ تا حدی که مردم به جای اینکه چشم انتظار فصل شکفتن و بهار طبیعت باشند، نگران تکرار تراژدی تلخ سیل و مشکلات آب‌گرفتگی هستند.

آغاز دوباره بارش باران در مازندران/ نگرانی مردم از وقوع سیلاب جدید
شمال نیوز: شدت گرفتن بارش‌ها در شهرهای ساری و میاندورود، موجب نگرانی مردم شده است؛ تا حدی که مردم به جای اینکه چشم انتظار فصل شکفتن و بهار طبیعت باشند، نگران تکرار تراژدی تلخ سیل و مشکلات آب‌گرفتگی هستند. (ادامه)
آخرین وضعیت سیلاب در گلستان/ وضعیت سیلاب در آق‌قلا بحرانی است/ کمبود ادوات برای امدادرسانی به مردم
فرماندار آق‌قلا گفت: وضعیت سیلاب در این شهرستان بحرانی است و در تلاش هستیم که در ابتدا جان مردم را نجات دهیم. (ادامه)
۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در کشور ما به عنوان روز پدر شناخته می‌شود. در این روز نیز فرزندان تلاش می‌کنند تا به نحوی از تلاش‌های پدران خود قدردانی کنند، در این میان هستند فرزندانی که آرزوی دیدار پدر خود را دارند و روز پدر برایشان یک حسرت را به یاد می‌آورد. فرزندان شهدا از سال‌ها قبل همواره جای خالی پدر را احساس کرده‌اند و با این جای خالی بزرگ شده‌اند، اما فرزندان شهدای مدافع حرم مدت کوتاهی است که با نبودن پدران خود مواجه شده‌اند و این جای خالی را بیشتر احساس می‌کنند. در این گزارش سعی کردیم تا تجدید دیدار فرزندان با پدران شهید خود را به تصویر بکشیم. جای خالی پدران آسمانی مدافع حرم(خبر)
۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در کشور ما به عنوان روز پدر شناخته می‌شود. در این روز نیز فرزندان تلاش می‌کنند تا به نحوی از تلاش‌های پدران خود قدردانی کنند، در این میان هستند فرزندانی که آرزوی دیدار پدر خود را دارند و روز پدر برایشان یک حسرت را به یاد می‌آورد. فرزندان شهدا از سال‌ها قبل همواره جای خالی پدر را احساس کرده‌اند و با این جای خالی بزرگ شده‌اند، اما فرزندان شهدای مدافع حرم مدت کوتاهی است که با نبودن پدران خود مواجه شده‌اند و این جای خالی را بیشتر احساس می‌کنند. در این گزارش سعی کردیم تا تجدید دیدار فرزندان با پدران شهید خود را به تصویر بکشیم.(ادامه)
حجت الاسلام رئیسی بر مزار پدر + عکس
صفحه اینستاگرام منتسب به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تصاویری از حضور ایشان بر سر مزار پدرشان را منتشر کرد.(ادامه)
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که معاون اوباما از طرفداران خود خواسته است تا برای تامین هزینه مورد نیاز در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۰ به او کمک کنند. روزنامه وال استریت ژورنال:نامزدی «جو بایدن» در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که معاون اوباما از طرفداران خود خواسته است تا برای تامین هزینه مورد نیاز در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۰ به او کمک کنند.(ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آسیب‌دیدگی 136 نفر در پی آتش‌بازی‌های چهارشنبه‌سوری شب گذشته در گیلان خبر داد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان:آسیب‌دیدگی 136 نفر در چهارشنبه‌سوری امسال
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آسیب‌دیدگی 136 نفر در پی آتش‌بازی‌های چهارشنبه‌سوری شب گذشته در گیلان خبر داد.(ادامه)
آخرین وضعیت بحران در گنبدکاووس:40 هزار مورد قطعی برق و 20 درصد آب گرفتگی معابر/ قطع آب 53 روستا و اسکان اضطراری 100 نفر در مساجد
پس از بارندگی‌های شدید دو روز اخیر و جاری شدن سیلاب در گنبدکاووس آخرین وضعیت این شهرستان از آرام شدن وضعیت حکایت دارد.(ادامه)
فرماندار ساری با حضور در منطقه برف‌گیر چهاردانگه نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کرد و گفت: برق منطقه چهاردانگه وصل شده است. فرماندار ساری:برق منطقه چهاردانگه وصل شده است/ برقراری تردد در مسیر کیاسر به سمنان
فرماندار ساری با حضور در منطقه برف‌گیر چهاردانگه نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کرد و گفت: برق منطقه چهاردانگه وصل شده است.(ادامه)
حسینی از تقدیم سوال خود از وزیر صنعت به هیئت‌رئیسه مجلس در اعتراض به رفتار نامطلوب، غيرقانوني و قلدرمآبانه خودروسازان با مشتريان و قطعه‌سازان خبر داد. سوال از وزیر صنعت درباره رفتار قلدرمآبانه خودروسازان
حسینی از تقدیم سوال خود از وزیر صنعت به هیئت‌رئیسه مجلس در اعتراض به رفتار نامطلوب، غيرقانوني و قلدرمآبانه خودروسازان با مشتريان و قطعه‌سازان خبر داد.(ادامه)
وزیر امور خارجه به مناسبت ۲۹ اسفند ماه روز ملی شدن صنعت نفت ایران نوشت: ایرانی‌ها هرگز اجازه نمی‌دهند که دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند. ظریف:ایرانی‌ها اجازه نمی‌دهند دیگران درباره سرنوشت آن ها تصمیم بگیرند
وزیر امور خارجه به مناسبت ۲۹ اسفند ماه روز ملی شدن صنعت نفت ایران نوشت: ایرانی‌ها هرگز اجازه نمی‌دهند که دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.(ادامه)
شاید یکی از مشکلات سال نو که سلامت مردم را تهدید می کند، افراط و تفریط در مصرف برخی اقلام خوراکی سفره هفت سین و همین طور، استفاده از غذاهای نامطمئن بین راهی در طول سفر و مسافرت است. بخور نخورهای نوروزی/مراقب غذاهای بین راهی باشید
شاید یکی از مشکلات سال نو که سلامت مردم را تهدید می کند، افراط و تفریط در مصرف برخی اقلام خوراکی سفره هفت سین و همین طور، استفاده از غذاهای نامطمئن بین راهی در طول سفر و مسافرت است.(ادامه)
ا احمدی نژاد: صلاح طلبان بر سر ریاست جمهوری علی لاریجانی معامله سیاسی کرده‌اند
(ادامه)
حرکت جنجالی علی دایی در حمایت از فردوسی‌پور!
علی دایی که یکی از منتقدان عادل‌ فردوسی‌پور بود، دست به رفتاری جالب زد.(ادامه)
نام سرمربی آینده تیم ملی ایران لو رفت + عکس
با اعلام رسمی رئیس فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده است(ادامه)
چهل حدیث گهربار از امیرالمومنین امام علی (ع)
چهل حدیث گهربار از امیرالمومنین امام علی علیه السلام را در اینجا بخوانید.(ادامه)
ستاره نساجی تا زانو در سیل برای کمک به مردم +عکس
محمد عباس زاده به کمک هم محلی‌های خود رفته است. (ادامه)
کدام استان‌ها روز نخست سال ۹۸ برفی می‌شوند؟
سازمان هواشناسی کشور برای برخی از استان‌های کشورمان برای امروز ۲۹ اسفند و روز اول فروردین ۹۸ بارش بارش "برف" پیش‌بینی کرد. (ادامه)
ساعت رسمی، فردا شب یک ساعت جلو کشیده می شود
ساعت رسمی کشور، فردا شب در ساعت ۲۴، یک ساعت جلو کشیده می شود. (ادامه)
تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که چاقی ناشی از دریافت رژیم غذایی پرچرب، می‌تواند سیستم ایمنی را در جهت افزایش التهاب و خطر بیماری‌های قلبی-عروقی سوق دهد که این مسئله می‌تواند منجر به سکته قلبی شود. سکته قلبی سراغ چه کسانی می رود؟
تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که چاقی ناشی از دریافت رژیم غذایی پرچرب، می‌تواند سیستم ایمنی را در جهت افزایش التهاب و خطر بیماری‌های قلبی-عروقی سوق دهد که این مسئله می‌تواند منجر به سکته قلبی شود.(ادامه)
سه کشته در حادثه رانندگی جاده آمل- محمودآباد
سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دربرخورد خودروی سواری با گاردریل ۳ نفر جان باختند.(ادامه)
اکبری از امداد رسانی به بیش از 1هزار خانوار آسیب دیده در روز گذشته خبرداد. خدمات رسانی به بیش از 1هزار نفرآسیب دیده در سیل روز گذشته
اکبری از امداد رسانی به بیش از 1هزار خانوار آسیب دیده در روز گذشته خبرداد.(ادامه)
نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس گفت: دولت حق انعقاد واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها را ندارد. دولت حق واگذاری کیش به چینی‌ها را ندارد
نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس گفت: دولت حق انعقاد واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها را ندارد.(ادامه)
وزیر نیرو با اشاره به پروژه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی گفت: هیچ پروژه‌ای بدون مطالعه دقیق عملیاتی نمی‌شود. آخرین اخبار از انتقال آب خزر به فلات مرکزی از زبان وزیر نیرو
وزیر نیرو با اشاره به پروژه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی گفت: هیچ پروژه‌ای بدون مطالعه دقیق عملیاتی نمی‌شود.(ادامه)
مسئول کمیته حوادث چهارشنبه آخر سال وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت ۲۳ دیشب دو نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال کشته و یک‌هزار و ۵۰۹ نفر مصدوم شدند. قطع‌عضو ۱۰۷ نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال/ چشم ۴۵۳ نفر آسیب دید
مسئول کمیته حوادث چهارشنبه آخر سال وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت ۲۳ دیشب دو نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال کشته و یک‌هزار و ۵۰۹ نفر مصدوم شدند.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از زخمی شدن ۷۵ نفر در چهارشنبه سوری امسال خبر داد. مراسم چهارشنبه سوری در مازندران ۷۵ مصدوم داشت
شمال نیوز: سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از زخمی شدن ۷۵ نفر در چهارشنبه سوری امسال خبر داد.(ادامه)
سخنگوی داعش با اشاره به حملات پراکنده عناصر این گروه، خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که «بغداد، دار الخلافه، تهران یا قم دوم نیست».
پیام «داعش» به مسئولان جمهوری اسلامی ایران!
سخنگوی داعش با اشاره به حملات پراکنده عناصر این گروه، خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که «بغداد، دار الخلافه، تهران یا قم دوم نیست». (ادامه)
شمال نیوز: فوتبالیست کشورمان در جریان حادثه سقوط سنگ در محور فیروزکوه به تهران جان خود را از دست داد. مرگ بازیکن‌ سابق نساجی بر اثر سقوط سنگ در جاده سوادکوه
شمال نیوز: فوتبالیست کشورمان در جریان حادثه سقوط سنگ در محور فیروزکوه به تهران جان خود را از دست داد.(ادامه)
حمایت فرهاد مجیدی از عادل فردوسی‌پور/عکس
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.