.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رقیب جدی ترامپ از راه رسید/ واکنش ترامپ به اعلام نامزدی سندرز
برنی سندرز، سناتور مستقل ۷۷ ساله امروز سه شنبه کاندیداتوری‌اش را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد. این در حالی است که اخیراً رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند سندرز ویدیویی ضبط و در آن کاندیداتوری خود را برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ از جانب حزب دموکرات اعلام کرده و انتظار می‌رفت این ویدیو صبح امروز سه شنبه انتشار یابد. (ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 1 اسفند
(ادامه)
عکس/ سایپا از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان باز ماند
ساپیا با شکست مقابل الریان با گل های دقایق پایانی از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانا ن باز ماند.(ادامه)
شمال نیوز : انگار وجدان مدیرانی که باید به صورت قاطع با متخلفان برخورد کنند هنوز بیدار نشده و همچنان باید منتظر زمانی باشیم که وضعیت عباس آباد بهشهر روز به روز بدتر بشود بدون هیچ تدبیری !..... بی تدبیری مسئولان و نابودی یک " باغ جهانی"در مازندران !
شمال نیوز : انگار وجدان مدیرانی که باید به صورت قاطع با متخلفان برخورد کنند هنوز بیدار نشده و همچنان باید منتظر زمانی باشیم که وضعیت عباس آباد بهشهر روز به روز بدتر بشود بدون هیچ تدبیری !.....(ادامه)
علت تلخی دهان در صبح چیست؟
علت تلخی دهان در صبح می‌تواند بر اثر مشکلات مربوط به دستگاه گوارش، کشیدن سیگار، خشکی دهان، بارداری، شیمی درمانی، برخی بیماری‌ها همچون دیابت و آلرژی باشد.(ادامه)
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد
مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای شرکت آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ۹۸ ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه اول اسفندماه به پایان می‌رسد.(ادامه)
مزارع دانه روغنی کلزا در مازندران یکی از چشم نواز ترین مزارع فصلی در این استان است که با توجه به تقارن فصل کشت آن با تعطیلات نوروز، همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. مزارع کلزا در شرق مازندران ‎(خبر)
مزارع دانه روغنی کلزا در مازندران یکی از چشم نواز ترین مزارع فصلی در این استان است که با توجه به تقارن فصل کشت آن با تعطیلات نوروز، همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.(ادامه)
دادستان : ورود مدعی العموم به موضوع عوارض آزادراه تهران - شمال
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از ورود مدعی العموم به موضوع مبالغ اخذ شده از مردم به عنوان عوارض در آزادراه تهران- شمال خبر داد.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع رنو تندر ۹۰ در بازار
(ادامه)
بارش برف حرم منور رضوی را سپیدپوش کرد +عکس
بارش برف دیشب مشهدمقدس، حرم منور رضوی را سپیدپوش کرد.(ادامه)
تصویری دیده نشده از رهبر معظم انقلاب در جبهه
تصویری از آیت‌الله خامنه‌ای در جبهه در حال نوشیدن آب در شیشه مربا!(ادامه)
قبلي 1 ... 32 33 34 35 36 37

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.