.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
امروز آخرین مهلت شرکت در کنکور ۹۸
داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۸ تا امروز پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ برای ثبت‌نام مهلت دارند.(ادامه)
اتفاقی نادر در اسفندماه +عکس
جالب بدونید اسفند امسال چهارتا شنبه، چهارتا یکشنبه، چهارتا دوشنبه، چهارتا سه شنبه، پنج تا چهارشنبه، چهارتا پنجشنبه و چهارتا جمعه داره که این اتفاق یک اتفاق نادر است.(ادامه)
عکس: اولین راننده تاکسی زن جهان
تصویری از مادام داوکرهل، اولین راننده تاکسی زن جهان، ۱۹۰۹ را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
۳۰ سال آینده جنگلی در شمال نخواهیم داشت
رئیس انجمن جنگلبانان ایران، با بیان اینکه ۳۰ سال آینده جنگلی در شمال کشور نخواهیم داشت، گفت: در استان گیلان راش و شاه بلوط دچار بیماری شده اند و در آینده نزدیک شاهد مرگ و میر دسته جمعی این گونه ها خواهیم بود.(ادامه)
تصویری از اقدام پسندیده هوادار استقلال
طرفداران تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی، اقدام به پاکسازی ورزشگاه کردند.(ادامه)
عکس/ برتری شاگردان شفر مقابل پارس
استقلال در دیداری که بازیکن تازه وارد نمایش چشمگیری داشت با نتیجه 2 بر صفر مقابل پارس جنوبی به برتری دست یافت.(ادامه)
جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت ورود انواع کشنده‌های سنگین به جاده چالوس و هراز در دومین روز اسفند و یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا خبر داد.(ادامه)
افزایش تدریجی دمای هوای مازندران
دمای هوای مازندران امروز تدریجی افزایش می‌یابد.(ادامه)
عکس: وقتی جمهوری اسلامی هنوز خوشگلی‌هاشو داره
سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی برای سفر به کرمانشاه، از اتوبوس عمومی استفاده می‌کند.(ادامه)
علائمی که خبر از کمبود ویتامین K می‌دهد
به گفته کارشناسان کمبود ویتامین K. در نوزادان شایع‌تر است. همچنین بزرگسالانی که از دارو‌های ضد انعقاد، آنتی بیوتیک‌های مداخله‌گر در تولید و جذب ویتامین K، میزان بالایی از ویتامین A. یا E. مصرف می‌کنند بیشتر مستعد ابتلا به کمبود ویتامین K. هستند. همچنین کمبود این ویتامین می‌تواند ناشی از بیماری باشد که مانع از جذب صحیح چربی می‌شود.(ادامه)
جزئیات ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکس
مریم کاویانی و رامین مهمانپرست با هم ازدواج کردند (ادامه)
انتخاب اعضای مجمع نمایندگان کارگری استان مازندران
انتخابات مجمع نمایندگان کارگری استان مازندران در سالن اجتماعات شعبه دوم تامین اجتماعی شهرستان ساری برگزار و اعضای اصلی و علی‌البدل این مجمع معرفی شدند.(ادامه)
استاندار مازندران یادآور شد: مازندران می بایست متفاوت دیده شود و با ارائه راهکارهای درست و منطقی و اختصاص اعتبارات لازم جهت اجرا و عملیاتی کردن پروژه های راه، زمینه برای ارایه خدمات ملی در محورهای مواصلاتی استان فراهم شود. ‎ استاندار مازندران: ضرورت نگاه متفاوت به حوزه ی راه در مازندران
استاندار مازندران یادآور شد: مازندران می بایست متفاوت دیده شود و با ارائه راهکارهای درست و منطقی و اختصاص اعتبارات لازم جهت اجرا و عملیاتی کردن پروژه های راه، زمینه برای ارایه خدمات ملی در محورهای مواصلاتی استان فراهم شود. ‎(ادامه)
عزم جدی برای توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف مازندران
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران با اشاره به ایجاد زمینه لازم برای جذب سرمایه‌گذار در استان گفت: بانک اطلاعاتی سرمایه‌گذاری مازندران به‌روزرسانی شود.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان برای بازدید و بهره برداری از چند طرح ورزشی فردا پنجشنبه ۲ اسفند ماه به ساری سفر می‌کند. وزیر ورزش امروز به ساری سفر می‌کند
وزیر ورزش و جوانان برای بازدید و بهره برداری از چند طرح ورزشی فردا پنجشنبه ۲ اسفند ماه به ساری سفر می‌کند.(ادامه)
واکنش محسن رضایی به کاهش ارزش پول ملی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی نوشت: سیاست نظام حفظ ارزش پول ملی است ولی دولت‌ها برای بیلان ظاهری عمل به شعارهای خود، از ارزش پول ملی می‌کاهند. (ادامه)
آغاز بکار نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در مازندران
مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران از آغاز نخستین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی شمال کشور در ساری خبر داد.(ادامه)
زبان مازندرانی و کلاس خصوصی(ديدگاه)
(ادامه)
دیدار رهبر معظم انقلاب با آیات عظام شبیری زنجانی و سبحانی
شفقنا نوشت: رهبر معظم انقلاب در آخرین برنامه دیدارهای خود از قم، روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه با آیت الله شبیری زنجانی و آیت الله سبحانی ملاقاتی را به انجام رسانده اند.(ادامه)
پزشکان مکلف به استفاده از کارت‌خوان شدند + جزئیات
نمایندگان مجلس با مکلف شدن کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی و داروسازی به استفاده از پایانه های فروشگاهی موافقت کردند.(ادامه)
واعظی: استیضاح رئیس جمهور کار تبلیغاتی است
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به مطرح شدن طرح استیضاح رئیس جمهور در مجلس با بیان اینکه این یک کار تبلیغاتی است، گفت: این عده در مجلس با همه چیز مخالفت می‌کنند، ما به خاطر احترام به مجلس نمی‌خواهیم موضع روبروی مجلس بگیریم.(ادامه)
یک کشته و ۳ مصدوم در سانحه مرگبار در جاده بهنمیر - کیاکلا
(ادامه)
ترکیب استقلال برای بازی با پارس جنوبی
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با پارس جنوبی اعلام شد.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/12/01 به شرح زیراست:(ادامه)
شمال نیوز : با این نظریه پرونده برای تعیین حکم به شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان گلستان ارسال شد. قضات پس از بررسی مدارک و شواهد و شنیدن اظهارات طرفین، فوق تخصص ریه کودکان را به اتهام قصور در .... محکومیت سنگین کادر پزشکی در مرگ دختر بچه گرگانی
شمال نیوز : با این نظریه پرونده برای تعیین حکم به شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان گلستان ارسال شد. قضات پس از بررسی مدارک و شواهد و شنیدن اظهارات طرفین، فوق تخصص ریه کودکان را به اتهام قصور در ....(ادامه)
شمال نیوز :  مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: پنج صدم درصد اعتبارات هزینه ای استان به امور بانوان تخصیص یافته و امسال چهار طرح در دست اجرا است.... تخصیص ۵ صدم درصد اعتبارات هزینه ای مازندران به حوزه بانوان
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: پنج صدم درصد اعتبارات هزینه ای استان به امور بانوان تخصیص یافته و امسال چهار طرح در دست اجرا است....(ادامه)
یادواره بیش از هزار و ۷۰۰شهید بابل با سخنرانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فردا پنجشنبه ۲ اسفند ماه برگزار می‌شود. یادواره ۱۷۰۰ شهید شهرستان بابل با سخنرانی سردار سلیمانی
یادواره بیش از هزار و ۷۰۰شهید بابل با سخنرانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فردا پنجشنبه ۲ اسفند ماه برگزار می‌شود.(ادامه)
از نشانه‌های خاموش سرطان کلیه
هر زمان که دمای بدن شما افزایش می یابد، نشانه ای از درگیری سیستم ایمنی با یک مزاحم است. این مزاحم می تواند یک ویروس، باکتری، یا تومور باشد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری: برخورد جدی با متجاوزان عرصه های ملی صورت گیرد
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بربرخورد جدی با متجاوزان عرصه های ملی و ساخت و ساز غیرمجاز در استان گفت: دو هزار درخواست در این بخش در دادگستری مطرح است.(ادامه)
داوران هفته نوزدهم لیگ برتر مشخص شدند
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر را مشخص کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.973 seconds.