.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ آبشاری زیبا در کاشان
آبشار نیاسر یکی از زیباترین و محبوبترین مقاصد گردشگران شهر کاشان است.(ادامه)
صدور سند مالکیت اراضی وقفی در مازندران افزایش یافت
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از افزایش صدور سند مالکیت اراضی وقفی در مازندران خبر داد و گفت: طی سال جاری ۲۳۴ میلیون مترمربع از عرصه‌های وقفی در مازندران سنددار شدند.(ادامه)
سفر یک‌روزه وزیر ورزش به مرکز مازندران
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از سفر یک‌روزه وزیر ورزش و جوانان به مرکز استان سفر خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد
با اعلام وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد.(ادامه)
خداحافظی کشتی‌گیر طلایی ایران از دنیای قهرمانی
حسن رحیمی دومین بازمانده از نسل گذشته تیم ملی کشتی آزاد است که بعد از حضور در اردوی تیم ملی به این نتیجه رسید که به دنیای قهرمانی‌اش خاتمه دهد.(ادامه)
پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد +ترتیب واریز
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی 50 درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت: عیدی مابقی بازنشستگان عزیز نیز طی روزهای آینده و براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت می شود.(ادامه)
قبض برق و گاز در سال ۹۸ چقدر بیشتر می‌شود؟
نمایندگان مجلس در جلسه‌ امروز مصوبه‌ای را درباره افزایش بهای گاز و برق در سال آینده تصویب کردند.(ادامه)
صدور ۲۴ فقره مجوز ساخت تاسیسات دریایی در مازندران
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: تاکنون ۲۴ مورد مجوز ساخت تاسیسات دریایی شامل اسکله، مجتمع تفریحی و بندر صیادی در مناطق ساحلی استان صادر شده است.(ادامه)
خبر بد به برانکو درباره دروازه بان پرسپولیس
پس از مصدومیت سیدجلال حسینی که ده روزی او را از ترکیب تیم دور می کند ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس بازی پیش روی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را از دست داده است.(ادامه)
اوایل این هفته «حنیف عمران‌زاده» بازیکن سابق استقلال، فیلمی از مراسم ازدواج اش را در اینستاگرام منتشر کرد که در نوع خود بسیار عجیب و غریب است و در شبکه های اجتماعی هم پربازدید شد. هزینه عروسی لاکچری بازیکن استقلال +جزئیات
اوایل این هفته «حنیف عمران‌زاده» بازیکن سابق استقلال، فیلمی از مراسم ازدواج اش را در اینستاگرام منتشر کرد که در نوع خود بسیار عجیب و غریب است و در شبکه های اجتماعی هم پربازدید شد.(ادامه)
آقای ترامپ به فریاد ما برس!
(ادامه)
شناسایی ۳۵ نقطه حادثه خیز در جاده های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران پوشش مخابراتی در برخی مناطق جاده ای حادثه خیز استان را ضعیف دانست و گفت: ۳۵ نقطه حادثه خیز در جاده های استان شناسایی شده است.(ادامه)
دیدار جمعی از خانواده شهدا با رئیسی +عکس
جمعی از خانواده شهدای مرزبانی و بازاری مشهد با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.(ادامه)
موج بیماری آنفلوآنزا در مازندران نداشتیم
مدیرگروه بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مواردی از بیماری آنفلوآنزا که شاهد آن بودیم به‌صورت تک‌گیر بوده است،(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه ادعای نفوذ آمریکائی‌ها به سیستم موشکی ایران بالاتر از دروغ و یک افتضاح بزرگ است، گفت:ما توانستیم با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی امریکا اطلاعات دست اول درباره داعش امکانات آنها و غیره را بدست آوریم. ادعای نفوذ آمریکایی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است / با ارسال وسایل و قطعات خاص به دنبال نفوذ بودند، اما متوجه شدیم / توطئه را به فرصت تبدیل کرده ایم / با نفوذ به سیستم نظامی امریکا، اطلاعات دست اول در اختیار گروه‌هایی مانند حشد شعبی می‌گذاشتیم / مانند سردار سلیمانی کم نداری(خبر)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه ادعای نفوذ آمریکائی‌ها به سیستم موشکی ایران بالاتر از دروغ و یک افتضاح بزرگ است، گفت:ما توانستیم با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی امریکا اطلاعات دست اول درباره داعش امکانات آنها و غیره را بدست آوریم.(ادامه)
بهره مندی ۵۰ هزار خانوار مازندرانی از نعمت آب شرب در دهه فجر
مدیرعامل آبفا مازندران گفت: ۵۰ هزار خانوار شهری استان در دهه فجر از نعمت آب شرب بهره مند شدند.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۹۷/۱۲/۱
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است. قیمت طلا جهانی ۱۳۴۳ دلار است. قیمت طلا ۱۸ عیار نیز هر گرم ۴۲۴ هزار تومان است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه یکم اسفند ماه مازندران
(ادامه)
قدیمی‌ترین کیف پول جهان و تزئین عجیبش! +عکس
این کیف باستانی نیز در کشور آلمان یافت شده است. در طول هزاران سال، چرم و مواد دیگری که در ساخت آن به کار رفته، پوسیده شده و دیگر اثری از آن‌ها نیست. تنها دندان‌های سگ که احتمالا برای تزئین و محافظت به کار رفته اند، تقریبا سالم یافت شدند.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های منتهی به شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه اول تا شنبه ۴ اسفند در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
باید‌ها و نباید‌های مصرف آنتی‌بیوتیک در آنفلوآنزا
معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از فروکش کردن موج اول آنفلوآنزا در کشور خبر داد و گفت: با ادامه سرما در اسفند و فروردین ماه نیز ممکن است یک موج کوتاه دیگر هم از این بیماری داشته باشیم.(ادامه)
عکس/ شب وفات حضرت ام البنین(س)در کربلا
خادمان حرم مطهر حضرت حضرت عباس(ع) و امام حسین(ع) در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) مراسم عزاداری و سوگواری را در حرم حضرت ابوالفضل(ع) در شهر کربلای معلی برگزار کردند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هوای مازندران امروز بارانی و فردا آفتابی است
آسمان مازندران امروز چهارشنبه یکم اسفند ماه ابری به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی با بارندگی و ابری به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی با بارندگی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویر : ترسناک‌ترین وسایل‌های شهربازی دنیا
وسایل هیجان انگیز شهربازی‌های دنیا برای شادی و سرگرمی شما طراحی شده اند. کودکان و بزرگسالان می‌توانند آنچه به دنبالش هستند را از بین گزینه‌های بسیار متنوعی که شهربازی‌ها در اختیارشان می‌گذراند انتخاب کنند.برخی از وسایل بازی معمولی و برخی آنقدر وحشتناک هستند که ضربان قلبتان را بالا برده و نفستان را بند می‌آورند.در ادامه تصاویری از وسایل‌های بسیار ترسناک در شهربازی‌های دنیا میبینید.(ادامه)
پیام خاص سردار سلیمانی برای تروریست‌ها +عکس
سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، پس از مدتها از یک مراسم رسمی با لباس نظامی حاضر شد. (ادامه)
عکس: حسین فریدون مقابل میز محاکمه
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون برادر رئیس جمهور و مرتبطین وی در شعبه ۱۰۵۷ مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد. (ادامه)
مجلسی‌ها در سومین روز از بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، یکی از تبصره‌های درآمدی این لایحه را به تصویب رساندند که تکلیف مالیات سال آینده حقوق و دستمزد کارکنان دولتی و غیردولتی را روشن می‌کند. جزئیات مالیات از دستمزدها و معافیت‌ها در سال ۹۸+جدول
مجلسی‌ها در سومین روز از بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، یکی از تبصره‌های درآمدی این لایحه را به تصویب رساندند که تکلیف مالیات سال آینده حقوق و دستمزد کارکنان دولتی و غیردولتی را روشن می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس بندی از لایحه بودجه را تصویب کردند که به موجب آن علاوه بر دریافت نرخ آب‌بهای ‌شهری ۲۰ تومان به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب از مشترکان آب دریافت می شود..... آب هم گران می شود / نمایندگان مجلس ؛ مچکریم !
شمال نیوز : نمایندگان مجلس بندی از لایحه بودجه را تصویب کردند که به موجب آن علاوه بر دریافت نرخ آب‌بهای ‌شهری ۲۰ تومان به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب از مشترکان آب دریافت می شود.....(ادامه)
فایده روغن کانولا در کاهش کلسترول و قندخون
روغن کانولا یکی از پرمصرف‌ترین روغن‌های گیاهی در جهان است که دارای فواید متعددی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.036 seconds.